Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Varför spelar du?


för att jag älskar att spela. and it brings me joy
Harris the grape
  • 0
Avkoppling; inget slår att sträckspela sitt favoritspel och bara njuta.
Min generation tvingades växa upp i trappuppgångar - tvinga inte nästa att göra det
  • 0
Citerar Theya:
Avkoppling; inget slår att sträckspela sitt favoritspel och bara njuta.



i hear u
Harris the grape
  • 0
Beroende... Men nu blir det några veckor rent helvete utan min kära xbox.
Make war, not love
  • 0
Öj hjerre jevvlar. Var inne här för 2 timmar sen och då vart det 14 inlägg. Nu är det 105
"Wise men speak because they have something to say, fools speak beacuse they have to say something" - Plato
  • 0
Citerar The Guy:
Öj hjerre jevvlar. Var inne här för 2 timmar sen och då vart det 14 inlägg. Nu är det 105


Säker på att det inte var en annan tråd?
Tie me in chaos, bind me in pain, Sanctioned forty-nine theurgy chains
  • 0
För att det är underhållande så klart. Allt annat vore ju bara idiotiskt...
  • 0
Jag vet helt ärligt inte. Antagligen för att jag finner det underhållande. Och att jag får göra saker jag troligtvis aldrig någonsin kommer kunna åstadkomma i verkliga livet har lite med saken att göra också... kanske.
This is your life, doesn't get any better than this...
  • 0
Beroende/kul.
Jag får väl ta min egen ciggarettändare och gasa ihjäl mig då.
  • 0
överleva
få upp humöret
trött jävla dag
skit roligt

beror på vad man spelar också
Mr. Bubbles.... why wont you wake up ?
  • 0
Citerar Deathsoul:
Citerar The Guy:Öj hjerre jevvlar. Var inne här för 2 timmar sen och då vart det 14 inlägg. Nu är det 105

Säker på att det inte var en annan tråd?

jo det var det. Fast nästan samma trådnamn.
"Wise men speak because they have something to say, fools speak beacuse they have to say something" - Plato
  • 0
Jag spelar för att det bara finns drygt 300 Stargate-avsnitt.
  • 0
varför inte?
  • 0
För att jag inte har någon annan kompis än mitt 360.
Jag är Gud - En rock'n'roll-profet
  • 0
Det är avkopplande, det är väldigt roligt, dessutom är det extra tillfredsställande att få achievements på Xbox 360.
Finns det svenskt kaffe på Gamereactor?
  • 0
För det är......ja ni vet.
  • 0
För det är typ som en flykt från verkligeheten (vilket jag ibland inte pallar med) där man kan göra nästan va fan man vill
Sen är det juh bra mot depression också
"I've covered wars you know"
  • 0
Citerar Nicazez:
För det är typ som en flykt från verkligeheten (vilket jag ibland inte pallar med) där man kan göra nästan va fan man vill
Sen är det juh bra mot depression också


Så tycker jag med.
Life experience is an important ingredient. Curiosity. Nerves. Dare to make a fool of itself, be naked. Constantly exposing themselves to danger and artistic: Never say now I'm ready.
  • 0
Citerar Nicazez:
För det är typ som en flykt från verkligeheten (vilket jag ibland inte pallar med) där man kan göra nästan va fan man vill
Sen är det juh bra mot depression också


Sexig bild hahah, men jag tycker inte att det är så bra mot depression, för när man är deprimerad så är det inte lika kul att spela. Då är det typ bättre att kolla på nån film eller några roliga videoklipp på youtube.
Thinking Lucifer live on Jupiter, he's chilling right here.
  • 0
Det finns inget bättre än att sätta sig ner och spela efter en slitsam dag i skolan.
Johnny ain't so crazy. He's always got a line for the ladies.
  • 0
Det är riktigt härligt att sätta igång tex Gears och lira online
Tills morsan kommer "gå ut och lek ist för att sitta inne hela dagarna"
Fast som försvar kan man säga att "nu umgås man "genom" tv-spel och inte som för 30 år sen med tallkottar och bark"..
Spriten är kanske inte svaret, men det hjälper dig att glömma frågan!
  • 0
Citerar Made2Game-xD:
Fast som försvar kan man säga att "nu umgås man "genom" tv-spel och inte som för 30 år sen med tallkottar och bark"..


De va bättre förr.
  • 0
Det är skönt att kunna sitta framför datorn eller wii:et efter en skoldag/vecka/termin och bara kunna slappna av
  • 0
Just nu: Mario & Luigi Partners in Time till Nintendo DS.
  • 0
Av samma anledning som med film och musik. Det är underhållande och man känner sig avkopplad.

kepsen

Fel tråd. Jag vet, rubriken kan kännas missledande om man inte läser ordentligt.
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!