Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Dead Rising 2 - Officiell Tråd


Citerar Vanilla Thunder:
Nej, pengarna är kvar. Men din killcount försvinner, och resten av Achievemnträknarna.


Helt rätt, fel av mig!
Hao! Dai ye! We won again! This is good, but what is best in life?
  • 0
Blev klar med min första genomspelning igår, ska påbörja min andra genomspelning nån gång i helgen.
I was cured, all right!
  • 0
Satsade på 72 000 kills achievementet och när ja hade 71 000 kills så tog tiden slut
I am "Bert Falk". Im an Assassin.
  • 0
Har kollat massvis på det här spelet på youtube,har också läst några rescensioner. Tycker det verkar väldigt underhållande.Men tycker också det verkar väldigt ensidigt med att bara gå runt och hacka sönder zombies...Kan ni som spelat spelet mer än en vecka ge mig några råd om att köpa eller inte köpa det,tack
Pain Is Temporary,Glory.. Is Forever!
  • 0
Citerar Its cow:
Satsade på 72 000 kills achievementet och när ja hade 71 000 kills så tog tiden slut


Aj, som satan.
"Torkel, vi diskuterar inte, vi bråkar!" - Torkels mor
  • 0
Citerar LeafetZ:
Har kollat massvis på det här spelet på youtube,har också läst några rescensioner. Tycker det verkar väldigt underhållande.Men tycker också det verkar väldigt ensidigt med att bara gå runt och hacka sönder zombies...Kan ni som spelat spelet mer än en vecka ge mig några råd om att köpa eller inte köpa det,tack


Har spelat spelet 2 gånger nu, och jag tycker det är fantastiskt.
Men jag förstår vissa människor, det är relativt svårt och ibland extremt stressigt att hinna med allt, samtidigt som man ska komma ihåg att spara.
Jag ser det dock mer som en utmaning, och tycker det är kul att spela under stress.

Jo, och spelar man storyn och tar alla sido-uppdrag så hinner man inte med att "springa runt" och slakta zombies. Det gör man lite smått på vägen till uppdragen. Så jag tyckte aldrig det blev enformigt, konstant nya uppdrag och vändningar i storyn.
Dessutom lyckas man inte göra allt på en genomspelning, survivors, combo-card eller enbart slakta zombies.
Så fast jag spelat genom det 2 gånger, så känner jag att jag gärna spelar det fler gånger.

Live-delen är dock inget att hurra över. Förresten, spelet är roligare Co-op.
"If you don't say what you think then you kill your unborn self."
  • 0
Hej behöver hjälp vilken collector's edition till DEAD rising ska jag köpa? rätta mig om jag har fel men i europa finns det 2 collector's edition zombrex edition med filmen, spelet och zombrex sprutan och outbreak edition men zombie dockan med till behör och filmen o spelet. ÄR det dom collector's edition som finns i europa eller finns high steakes edition i europa. HJÄLP! vilken ska jag köpa . snälla hjälp
  • 0
Citerar Saint_Chuck Greene 96:
Hej behöver hjälp vilken collector's edition till DEAD rising ska jag köpa? rätta mig om jag har fel men i europa finns det 2 collector's edition zombrex edition med filmen, spelet och zombrex sprutan och outbreak edition men zombie dockan med till behör och filmen o spelet. ÄR det dom collector's edition som finns i europa eller finns high steakes edition i europa. HJÄLP! vilken ska jag köpa . snälla hjälp


Petter tyckte man skulle köpa zombrex..
Fuck Yeah.
  • 0
VEm är peter?

Tillagt 2010-10-10 17:42:
O varför zombrex edition man får ju bara en sprut-penna o filmen ialla fall den svenska verisionen den amerikanska är lite colare då man får med nån tidnig o art book också men den går la inte köpa i sverige eller. elle funkar amerikanska 360 spel på svenska 360?
  • 0
Citerar fookUnb:
Citerar Saint_Chuck Greene 96:
Hej behöver hjälp vilken collector's edition till DEAD rising ska jag köpa? rätta mig om jag har fel men i europa finns det 2 collector's edition zombrex edition med filmen, spelet och zombrex sprutan och outbreak edition men zombie dockan med till behör och filmen o spelet. ÄR det dom collector's edition som finns i europa eller finns high steakes edition i europa. HJÄLP! vilken ska jag köpa . snälla hjälp


Petter tyckte man skulle köpa zombrex..
varför de?
  • 0
Av ren nyfikenhet, hur mycket PP har ni samlat på er?
Själv är jag uppe i runt 9.000.000 pp
"If you don't say what you think then you kill your unborn self."
  • 0
Citerar Saint_Chuck Greene 96:
Citerar fookUnb:
Citerar Saint_Chuck Greene 96:

varför de?


Antagligen för det är det coolare valet även om båda är bra, men klart det är upp till dig vad du helst vill ha...
Fuck Yeah.
  • 0
Hejsan !

Undrar om man måste ha Orginalskivan till Dead Rising 2 i för att kunna spela Case West ?

Har bara spelat hos en kompis å inte på egna boxen men är sugen på köpa Case West..
  • 0
Citerar Fraodi:
Hejsan !

Undrar om man måste ha Orginalskivan till Dead Rising 2 i för att kunna spela Case West ?

Har bara spelat hos en kompis å inte på egna boxen men är sugen på köpa Case West..


Det ska man inte behöva, case zero funkade utan skiva, och jag har för mig att jag läst att det här ska fuka utan också!
Don't ever back down
  • 0
Funderar på att köpa detta Spel.
Vad tycker ni?
  • 0
Citerar Mr-Gamer:
Funderar på att köpa detta Spel.
Vad tycker ni?


Skulle egentligen vilja ha detta om det inte vore för tidspressen under spelet. Det sänker hela konceptet.
@SmoothCooperata
  • 0
Citerar smoothedahustla:
Citerar Mr-Gamer:
Funderar på att köpa detta Spel.
Vad tycker ni?


Skulle egentligen vilja ha detta om det inte vore för tidspressen under spelet. Det sänker hela konceptet.


Ah, Samma här....
  • 0
Det är inte så farligt dock i 2an, det var mycket värre i föregångaren, så vill ni ha tid till att bara slakta zombies så kommer inte det vara något problem
Don't ever back down
  • 0
Citerar Harmyn:
Det är inte så farligt dock i 2an, det var mycket värre i föregångaren, så vill ni ha tid till att bara slakta zombies så kommer inte det vara något problem


Tack!
Men jag tror att jag hoppar över Dead Rising 2 denna gången, och sparar till Crysis 2.
  • 0
Har beställt ett ex för 79 kronor fraktfritt! Vilket fynd, har alltid varit rätt sugen på detta spel.
"Who the hell wants to hear actors talk?" - H. M. Warner, Warner Brothers, 1927.
  • 0
Citerar Kundvagnen:
Har beställt ett ex för 79 kronor fraktfritt! Vilket fynd, har alltid varit rätt sugen på detta spel.


Same here! Hade tänkt vänta tills det dök ner runt 300kr, och så fick man det för 79kr ett halvår efter det släppts. Galet
"hästtechno och hockeymetal...nu är det party!"
  • 0
Skulle nån kunna vära hyglig och hjälpa mig? Jag har provat ominstalera spelet och att starta det på alla sätt jag vet. Men när jag startar det så står det att det inte svarar och stänger av sig skälv. Om någon vet vad felet är kan du du vara så näll och upplysa mig.
'Some have said that war is hell. War is not hell... for in hell, innocence is spared.'
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!