Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Hur var din dag i spelet?


Min dag i bioshock har varit jätte bra hittils! , Först så dödade jag några splicers. Sen så sa jag hej till Big Daddy, och sen knäppte jag med fingrarna och då började den stora stackaren brinna!? Så jag fick lov att frysa ner honom men då blev han alldeles för kall så jag tog fram min revolver och började skjuta på honom. Men han var borta för länge sen Och sen hörde jag från en little sisters ''No! Mr. Bubbles!'' Så jag fick lov att hjälpa henne men då började hon skrika så jag råkade ta all hennes ''Adam'', så det blev alldeles grönt och sen var hon borta...
Lämnat GR.
  • 0
RE4

Dear Diary

Skitdag. Befinner mig i en ruinerad och brinnande liten stad, stötte ihop med Krauser igen, den maktgalna biffen med small brain och muterad arm. Ondingar får inte nog av att leka med sina byten innan de dör. Kutar som in i helvete från det jävla psykot och stöter plötsligt på honom med sin lilla fickkniv.

Hans mamma sa aldrig till honom att inte leka med knivar. Nåja, killen får skylla sig själv, för jag är både snabbare, smidigare och coolare i knivdueller och slår ner honom gång på gång på gång.

Men tyvärr är jag segare på att sikta, då han duckar av skotten jag avfyrar och hugger mig i bröstet. Bara att börja om igen...
André Lamartine / Gamereactor
  • 0
MGS3: Substinence

Kära dagbok:

The End...

... is aproaching...


André Lamartine / Gamereactor
  • 0
Min dag i spelet sög.....................
  • 0
Förjävlig faktiskt. Spelade Battlefield 2 i 2 timmar på samma match. Jag är Commander och har vunnit 7 awards i matchen. Men helt plötsligt så disconnectas jag av punkbuster av någon jävla anledning.
Så min score på servern försvann, jag förlorade alla mina medaljer och jag spenderade 2 timmar HELT i onödan.

Det där spelet suger så jävla hårt vissa tillfällen
  • 0
Excite Truck

Gasade hoppade vann... Det var min dag i spelet, typ.
hej
  • 0
WoW:

Pwnage roflol
Good Better Benetton
  • 0
HAHAHAH! Level 37, och nu kniv i WoW.
Ze magic... I has it.
  • 0
Overlord

Jag har ägnat den största tiden åt spelet idag till att bränna hus och dräpa bönder (som vanligt). Fick tillgång till smedjan där jag genast offrade hälften av mina minions till att tillverka ett svärd. Svärdet ägde och jag saknade inte mina minions. En något bättre rustning köpte jag också.

Jag gillar Overlord mer och mer men hoppas att det inte är allt för långt, för jag har Bioshock som jag också vill sätta tänderna i.

--- --- ---



Citerar ChrillZor:
Förjävlig faktiskt. Spelade Battlefield 2 i 2 timmar på samma match. Jag är Commander och har vunnit 7 awards i matchen. Men helt plötsligt så disconnectas jag av punkbuster av någon jävla anledning.
Så min score på servern försvann, jag förlorade alla mina medaljer och jag spenderade 2 timmar HELT i onödan.

Det där spelet suger så jävla hårt vissa tillfällen


Två timmar!? Det var en jäkligt lång omgång. Kan inte ha varit många spelare på servern...
  • 0
Citerar ChrillZor:
Förjävlig faktiskt. Spelade Battlefield 2 i 2 timmar på samma match. Jag är Commander och har vunnit 7 awards i matchen. Men helt plötsligt så disconnectas jag av punkbuster av någon jävla anledning.
Så min score på servern försvann, jag förlorade alla mina medaljer och jag spenderade 2 timmar HELT i onödan.

Det där spelet suger så jävla hårt vissa tillfällen


Håller med, ibland kan det vara riktigt jobbigt specielt när det går så J**la dåligt. Men det är endå ett av dom bästa spelen.
  • 0
Har lirat WoW hela dagen, var kaos, horden invaderade Ironforge så det blev krig. Alla sprang fram och tillbaka skrikandes: TO WAAAAAR eller RUUUUN
  • 0
Dead Rising'
Jag hann med en halvtimmes spel idag på detta undersköna lir och hann fånga tre queens och samla ihop grejerna man behöver för att vända infektionen. det var väl det.
Bättre med en död på larvfötter än en larvig död på fötter
  • 0
Ja den har varit rolig i paper mario
Haze
  • 0
Bioshock , såg när hon växt tanten blev dödad och hittade 7 chloroform och dödade 2 bigdaddys Rosie's såklart, en bra taktik mot dom e shotgun å stöt, skriv till mig om ni kommer på nån bra !
Ari Gold: Just so you know, your girlfriend, when she was in the mailroom, offered to blow me. True story.
  • 0
d2

Hmm expat min assasin. lvl70. tog 5h ifrån lvl8 -.-
That's The Way The Cookie Crumble º 2003, oldschool ¬
  • 0
Resident Evil Remake

Klarade precis ut spelet enbart med kniven och fick den tredje RE-platinan för i år.
"Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!