Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Hur var din dag i spelet?


Fahrenheit

Klarade ut spelet för tredje gången idag, med ett tredje slut som jag inte hade sett. Texten rullar på medans den genialiska "Santa Monica" av "Theorie of a Dead Man" spelas.
Underbart spel, underbart.
SHUT YOUR MOUF!
  • 0
Garrys mod 9 (Half-life 2)

Map: Freespace3

Jag började med att göra några fåniga poseringar. (tog bildr på några, kanske postar dom i någon blogg). Sen gjorde jag en bil och körde runt lite med den.
Byggde några fåniga hus, gjorde några poseringar till.. Och sen gjore jag ett coolt stunt trick.
  • 0
Kingdom Hearts II.

Spöade återigen Xensam för 54:de gången...

Och Sephiroth för 32:ra gången.
Skolbetyg är som att bedöma folk efter utseendet.
  • 0
Resident Evil 4: Wii Edition

Gick med Ashley från kyrkan, och fastnade i stort sett i varenda rävsax på vägen... Kom sedan fram till en Merchant, och jag sålde min Rifle. Sedan gick jag över en bro, och blev Stormad av Ganados. Jag och Ashöey sprang in i närmaste hus, där vi mötte Luis Sera igen. Efter att jag och Luis hade förintat alla Ganados, försvann han ut genom dörren. Undrar vad det är med honom...
"I'd rather be hated for who I am, than loved for who I'm not" - Kurt Cobain
  • 0
Half Life 2

Jag kom till ett område med annorlunda mark och upp från marken kom det headcrabs och hoppade mot mig.

Det var läskigt. Sen fick jag en schysst farkost som kan åka på vatten av en snubbe!
And then i thought to myself, if the frog is gone, im going to kill myself.
  • 0
Spelade mari ostrikers charged football online idag, vann en match och förlorade en, och mitt bredband fick det att hacka sönder totalt.

Spelade Zelda också, hade lite kul och slog tillbaks zeldas energibolalr med hjälp av empty bottle och distraherade ganondorf med fiskespöt
"I am Urdnot Wrex and this is my planet!" - Urdnot Wrex
  • 0
Citerar MrMolotov:
Spelade Zelda också, hade lite kul och slog tillbaks zeldas energibolalr med hjälp av empty bottle och distraherade ganondorf med fiskespöt


gjorde precis samma sak nu ikväll

för övrigt är nog det enda jag spelat MS röj på datorn
There are only 10 types of people in the world — those who understand ternary, those who don't, and those who mistake it for binary.
  • 0
Spelade lite F.E.A.R. till Xbox 360. Klarade "Interval four", som innehöll lite eldstrider på hustak, där jag naglade fast klonsoldaterna i väggen med gamla hederliga Penetrator. Merparten utspelade sig dock inne bland mörka kontor. Jag gick på helspänn hela tiden och lät ficklampan ladda upp sig på de få ställen där det var ljust. Blev skitskraj när jag hittar slaktad personal på golvet och blod som droppar från ventilationstrumman. Blev snart attackerad av de väggklättrande jävlarna som gör sig osynliga, riktigt creepy.
  • 0
I Far Cry IP så spenderade jag en timme på att kräla mig igenom bushen och in under stugor och bakom dass och gud vet vad mer för att ta mig osedd genom en militärförläggning.

dessvärre såg krypskytten i ett torn mig... när jag dashade över vägen för att undkomma en patrull.

nästa gång jag åker till stranden kommer jag troligen ställa till med blodbad.

i Flashpoint så klarade jag Clean Sweep för femtielfte gången och jag måste än en gång säga att modden som gör att man kan luta sig åt sidan... Tack för att du finns!
Svampbob Fyrkant finns på riktigt!!
  • 0
Garry's Mod 9:

Gjorde inte så mycket, försökte ställe en massa guddar på en Skateboard och se om de kunde hålla balansen. Fick faktiskt Dr. Kleiner (eller vad han nu heter ) Att göra en tailslide

Sen spawnade jag typ tusentals såna explosiva tunnor, la en massa annat bröte tillsammans med dom, avfyrade ett skott och... Spelet kraschade

Sen har lag lekt runt med Alyx lite
Praise the lord, and pass the ammunition!
  • 0
Är det någon här som vet hur jag kan ta mig ut ur Forest of Illusion i Super Mario World?
Hellre att suga i livet än att suga av andra!!!
  • 0
spelade Star wars Bounty hunter, men blev av med continues och stängde av! Fy fan för continues i ett äventyrsspel! tacka vetja quick save..
Til things are brighter, Im the man in black...
  • 0
Är inne på min femte speldag i GunZ, har börjat finslipat på min butterfly och slashshot, har också börjat öva på dubble butterfly och halfstep xD.
Men ingen förstod nog vad ja precis sa xD.
Imagination is the one weapon in the war against reality.
  • 0
Har bara lirat lite på syrrans New Super Mario Bros...

Men jag spelade på mitt DS lite! *stolt*
"Get the coooool, get the cool shoe shine.."
  • 0
Inte spelat nått annat än lite Cod2 idag. Och det gick som vanligt

hade 79-13 i stats. (dödat 79 och dött 13). Jag äger sönder på COd2

kan dock bara visa från de få försat minutrarna ....

http://img171.imageshack.us/img171/4706/shot0321va4.jpg
-Manöver! Glädje upphör!
  • 0
Var hemma hoss en kompis, vi spelade:

Guitar Hero II
Första gången jag spelade det det var okej.
Gick rätt bra för mig, min kompis vann.

Sen spelade vi:

Ratchet & Clank 3
Vi spelade multiplayer.
Jag ägde ut min polare
  • 0
  • Missing Avatar
  • Gixy
Saints Row-dagen var bedrövlig. Mest för att Saints Row är så dåligt och buggigt.
  • 0
Tales Of Eternia (PSP)

Klarade av en boss och fick en kristall hållare. Gick sen till en skog där man inte fattar så mkt av vad jag ska göra
Varför kollar du på signaturen? Kolla på inlägget ovanför din rackarns knasboll...
  • 0
Resistance : Fom

Klarade sista banan på medium efter ca 15 försök, blev överlycklig av att jag teslut lyckades klara den, bestämde mej för att köra lite online, kommer in i en jäkla sniper bana där alla (utom jag) ställer sig i 2 hörn och snipar varandra...Jätte tråkit, förlorar, hoppar in i en ny trång bana, vinner allt, Underbart
Guns don't kill people...people kills people.. Guns defend people against people with smaller guns!!
  • 0
Gta: San Andreas

Har evakuerat typ fem pers från Los Santos (alla är galna och slår/skjuter varandra)Försökt hindra stan från att brinna upp med min röda brandbil ochså

Inte mkt mer än så...

bra tråd
Pendulum
  • 0
Bullet Witch samt Crackdown

Crackdown: har tagit 50 agility orbs idag( "bara"50 stycken kvar450/500),samt gått upp till 4 i drivingskill,och maxxat ut agilityn och explosions,samt tagit 6 achievements.

BulletWitch: dödat 3 giants,mött bossen med ormarna(endast att fly) uppgraderat min willpower,kulsprutan,hagelbrakarn,kanonen samt lite spells,(ravens panic mm)


sen kom jag till en superläskig tunnelbana där det kommer (kvinnor med munnar stora som grottor som innehåller nå slags tunghänder i tusentals,samt att de kan spruta eld,och de dör aldrig,inte ens efter mycket, mycket (mycket) slag i huvudet...bara att ta dem med machinegun på långt håll och sedan vara snabb med att trycka på ( och sedan ta shotgun och blåsa iväg dem.riktigt läskigt var det,sedan dog jag typ 36 ggr,sket på mig av överraskning och la av,tills storebrollan kom och läste i en stol bredvid min, då jag blev övermäktig och dödade ???????? antal monster


OT: bra tråd,ska nog skriva här lite oftare iaf Jofel,är det spelet bra?gillar alla andra spelen i serien och funderar mycket på att köpa det,gillar tales of world
Shoot, then ask. But in return, don't expect no answer.
  • 0
Halo 2

Idiot-spelade det co-op med en kompis och klarade det. Vi döda en massa covenants och floods.

xD
Jag är fan bäst.
  • 0
WoW


Ja, jag fick lvl 32 idag (Yay!) gjorde klart 7 quest samtidigt. Tänkte göra SM: Graveyard, allt flöt ju på så behagligt, med ny lvl och allt Då. då hände det... Full grupp och allt, sen sticker alla bara... Kanske inte så dramatiskt, men iaf.. Jaja, ny lvl, nys spells.
Ze magic... I has it.
  • 0
Spelade:

Sonic Adventure 2 på Dreamcast. Lirade lite Green Hill 10th Anniversary 3D edition och speedrun på Metal Harbor.

Guitar Hero II på Playstation 2. Spelade Psychobilly Freakout och lite Strutter.

Mer än så var det inte. Samanlagt beräknat till ca 40 minuter.
SM-GULD: 1981,1986,1988,1997,1998,2002,2006,2009,2011
  • 0
Tom Clancy's Rainbow Six Vegas

Jag köpte just spelet nu när jag har köpt ett nytt grafikkort (Leadtek 8600GTS Extreme Gamer Edition). Sköt lite terrorister (inte så få iochförsig, söt ganska många xD), kom till Las Vegas sedan orkade jag inte spela mer idag.

Tom Clancy's Splinter Cell: Double Agent

Eftersom jag just köpte ett kort från 8-serierna från nVidia så fick jag fixa och trixa med många drivers och andra saker idag. Men jag spelade några uppdrag, är nu i Shanghai. Är fortfarande nöjd över att jag låtsades missa gisslan man skulle skjuta i början.
Riktigt bra spel, köpte detta alldeles nyss också
Spelade också lite Multiplayer, och spelade som Spy. Jag ska lira sönder spelet imorgon.
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!