Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Hur var din dag i spelet?


Final fantasy XII

Har bara gjort 2 saker på FFXII den senaste veckan. Att levla mnina karaktärer var den lätta av de, att klara alla hunt marks var den svåra.

Huntmarks var det ända jag gjorde framför tvn igår, jag klåddeupp 4st hunts på 2 timmar (lite spoiler) De var Ixion (elite hunt), deathgaze (elite hunt), Gilgamesh (elite hunt), wildmalboro (elite hunt).
-Manöver! Glädje upphör!
  • 0
Oblivion

Gjorde några tjänster hos Dark Brotherhood.. dödar en hel familj! jobbit att en familjemedlem är vakt dessutom.. hur ska man bli oupptäckt? vill inte betala 1000 guld för att man blev tagen för att ha dräpt en vakt. Inte bra, pengar är det ont om..
"Yea Woo! Bring it on sucker, this is my kind of shit!"
  • 0
Guitar Hero II

Jag kammade direkt hem 200K på Free Bird tidigare idag, sen gick det sämre... ^^
...
  • 0
Citerar Carlos_:
Oblivion

Gjorde några tjänster hos Dark Brotherhood


Fast är speaker & hämtar bara order från night mother
"Å så var det tisdag igen"
  • 0
I Big Brain Academy så kom jag upp till nivån B-, och min hjärna väger just nu 1542 g!
  • 0
Citerar Evil Chicken:
Off topic; Damnit, du måste ha den sexigaste avataren på hela forumet, eroto!


Haha,håller med. Klockrent.
  • 0
Chicken ditt hjärtlösa monster, du skulle ha tagit skulden och räddat henne!
(tvivlar starkt på att Bond hade gjort likadant som dig....)

Jaja, du hade säkert inget val, fin text!
Vad? Signatur? Nej tack....
  • 0
Super smash Bros Melee

Klara Very hard med Capten Falcon och Fox fan vad glad jag blev!
  • 0
Citerar Evil Chicken:
Varför sprängs inte skeppet undrar han nog. Han spårar sedan vilken kod som jammade bomben. Och upptäcker att det var Enricas kod.


Jag trodde Emile misstänkte att det var Enrika, eftersom tidigare i spelet så tvivlade hon lite . När hon sa att det fanns oskyldiga människor ombord på skeppet till Emile.
  • 0
Citerar Evil Chicken:
Jag kanske måste gå till någon slags psykolog nu


Gör du inte redan det?
Med din galna hjärna borde du ha sökt hjälp sen länge!
Vad? Signatur? Nej tack....
  • 0
Citerar Evil Chicken:
Off topic; Damnit, du måste ha den sexigaste avataren på hela forumet, eroto!

Man tackar I have my bright moments ^^
  • 0
Oblivion

Gjorde lite quest till höger och vänster, bland annat Nocturnals så att jag fick Skeleton key. När jag lämnade lite saker i mitt hus i Waterfront såg jag ett grotta som låg i närheten. Väl där inne hittade jag en död kille med en dagbok som berättade hur han hamnade där.
Lite längre in hittade jag en amazon ståendes med ryggen mot mig och ett skott senare var hon död. Plockade på mig hennes saker och blev lite besviken när det visade sig att jag inte kunde använda hennes sexiga "Amazon bronze armor" då jag är en kille. Attans också, min Dunmer som har så snygga ben.

Senare fortsatte jag med mainquesten, upptäckte att spelet buggat sig så Baurus inte kan röra sig och förbannade allt och alla.
Då gick jag över till Morrowind.

Btw så har amazonerna lagts till av en mod om ni undrar.


Morrowind

Min Dunmer (som är identisk med min Oblivion karaktär) fortsatte med att få titeln Hortator av alla tre husen. Just nu har jag klarat av två av tre.
  • 0
Gears of War

Gick bra med Sniper bössan idag, har börjat använda den allt oftare nu. Drog ett brutalsnyggt headshot genom en rökridå på en kille som kom nedspringandes från en trappa på Escalation. Dagens höjdpunkt.
Diablo III <3
  • 0
Guitar Hero II

Wa-wa-wa.
TRYCK
Wi-wa-wa.
TRYCK
Wa-wi-woooo-wo
TRYCK
TRYCK
TRYCK

(repeat)

Alla i min närhet tillsammans: supernice!
Till hur många personer räcker 1 liter sås?
  • 0
Call of Duty 3 (PS3)

Har spelat en hel del Call of Duty 3 idag, online. Börjar faktiskt bli riktigt bra på det eftersom att jag nästan alltid är bäst i laget. Har fått in många fina headshots med M1 Garand
It is the mind that really creates the body. It is the mind that makes you work out those 4-5 hours a day. It is the mind that visualises what the body want to look like as the finished product. - Arnold Schwarzenegger
  • 0
Citerar Delta 117:
Hur var din dag i spelet?

Spelade BF2, låste upp ett nytt vapen vilket är jag nöjd med.
  • 0
Canis Canem Edit;

Jag har spelat ca 10 % idag, vilket är mycket. Jag bara älskar spelet! Är runt 40 procent av spelet, 10 timmars speltid. Tar min tid!
"Who the hell wants to hear actors talk?" - H. M. Warner, Warner Brothers, 1927.
  • 0
Guitar Hero II:

Spelade och klarade några låtar till fem stjärnor på Medium. Hade en massa kompisar på besök så det vart aldrig speciellt seriöst spel, massa grutala hårdrocksvrål dock

PES6:

Började på en cup med landslag med en kompis. Vi spelade ruskigt bra offensivt med läckte som bara den rent defensivt. Slutade att vi gav upp för dagen mot ett till synes övermänskligt Frankrike!

Spelade även lite Master League men blev less eftersom det är alldeles för lätt. Leder Engelska ligan hur tryggt som helst med Newcastle och har gått vidare i CL efter bara tre gruppspelsmatcher. Hoppas verkligen att dom lägger till ännu en svårighetsgrad till nästa spel!
So the floodgates open but nothing comes out.
  • 0
Star Wars: Battlefront

Bana: Naboo: Plains
Sida: Ond: CIS
Läge: Singelplayer

Jag började som Droid Pilot och hoppade in i en AAT. Sen tänkte jag att det vore bra att ta över "The Center" basen i mitten av banan . Jag körde dit och sprängde gunganernas stora "sköldbärare" så att resten av laget skulle kunna komma in. Då hade Republiken Reinforcemens som bonus grej och vi (CIS) hade Jedi Hero som bonus (Count Dooku). Tillslut vann vi pga min plan att ta över "The Center". Sen tog vi över resten av banan och dödade den sista soldaten som gömde sig vid en X-wing.

Om ni undrar varför jag skriver Bana, sida och läge på mina inlägg är för att jag vill att ni ska fatta vad som är vad. Ni får också göra så, men ni behöver inte.
Delta team, Go Go Go! We have a game to complete!
  • 0
det enda jag spelat idag är lite the sims.
Kex är ju gott. Hihi. ;)
  • 0
Vad har du gjort då?
Delta team, Go Go Go! We have a game to complete!
  • 0
  • NuYu
  • NuYu
sj har jag bara spelat mario kart ds men spelar väl Animal Crossing senare och lite kid icarus
Vad är man om man inte är människa då? Man är ett monster, det är enklast så
  • 0
Dudley Jensvold: Tunnan med myror

Enda spelet jag har spelat idag. Då jag knappt klarade första banan så la jag av. Svårt.
Information is not knowledge. Knowledge is not wisdom. Wisdom is not truth. Truth is not beauty. Beauty is not love. Love is not music. Music is the best.
  • 0
Ragnarok online.

Jag dödade endel incibusar och sedan så räknade jag ihop mina pengar som blev typ nästan 10 mil.(I spelet)
We've all been sorry, we've all been hurt. But how we survive, is what makes us who we are.
  • 0
jag har inte spelat nåt idag
Poureth down water from the heavens...Tremble the stars, quake the bones ov Aker...Those beneath take flight when they see Unas rising...
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!