Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Hur var din dag i spelet?


Har spelat Jak 3. Det gick hyfsat bra jag klarade 20% på 2 timmar ungefär så jag är nöjd.
Nigga Stole My Yoshi!
  • 0
Medieval 2

Jag har snart slått ut England med mitt Skottska rike. Men den något irriterande påven hotar nu med att slänga ut mig ur den katolska kyrkan om jag intar deras sista stad.

Denna irriterande påve kommer från Danmark som brukar attackera mig och jag antar att han inte kommer att vara så glad på mig om jag attackerar dem. Jag funderar på att skita i vad han säger som jag gjorde med de två föregående påvarna men problemet är att folket inte blir speciellt glada då.

Jag får se hur jag gör nästa gång. Det lutar åt att jag skiter i han och krossar England.
NJET
  • 0
Super Smash Bros. Melee

Det har väl gått ganska bra. Håller på att öva upp mig med Ice-Climbers och lära mig ta grepp, sen blizzard med Nana, sen göra ett Down Throw, göra en spike på den och ta grepp igen. Det går ganska bra faktist.
  • 0
Civilization: Call to Power

Dålig. Marie Antoinette hann först med utomjordingsprojektet, utländska affärsmakter förstörde den goda stämningen i en av mina större städer, och till råga på allt så attackerade Tyskland från väst. Bara att börja om, alltså.
Now watch this drive.
  • 0
Dudley Jensvold och tunnan med Myror

Kissat på mej och dött flera gånger, dock har jag träffat den Spoiler!!Farliga biffenSpoiler tar slut!! som jag tror det var...
My hair is a bird. Your argument is invalid.
  • 0
Spelade lite RE4, lekte lite sen kom jag till slottet.. Där dom har kattapulter utanför, då fick jag damp och stängde av och satte på Twin Snakes!
Mr. Bubbles.... why wont you wake up ?
  • 0
World of Warcraft

Dingade level 32 idag med min Troll Mage efter att ha kört Scarlet Monastery med några vänner. Jag fick Aegis of the Scarlet Commander, Hypnotic Blade och Whitemane's Chapeau. Allt bue gear. Men jag är för låg level än. Måste bli level 39 först. Jag är påväg mot mount. Änligten
Sällan hostar hackspetten.
  • 0
Citerar VojjE:
Citerar mygga_med_stil:
Jag tar en till.

Dead or Alive 3

Usch, vad jag hatar och passa småbarn. Därför gav jag Xbox kontrolen till lilla Jennifer, 6 år, och satte på ett relativt simpelt spel till henne; Dead or Alive 3 så att jag ska slippa dras med henne.
Och se där, hon gillade det. Mycket. Ja, jag tror inte att hon gjorde annat på hela dagen. Bra var hon också, för en sexåring. Efter att hon hade klarat av Story Mode med Tina så gick hon in på Time attack och fortsatte timme efter timme.
Jennifers favoritkaraktär; Brad Wong.

Nu var det ju inte direkt "min dag", men ändå.

Ge ett slagsmåls spel till en 6-åring?! Visar du inte PEGI-systemet någon respekt, brorsan?


Orka bry sig om åldersgränser.

Tillagt 2007-04-07 10:48:
Citerar crazy in wii:
Battlefield 2 modern combat


Försökte levla till brigadgeneral men det gick inte så bra däremot så fick jag två medaljer och en stjärna och det blev jag glad för. Dessutom övade jag lite på mina pistol-skillz.


Need for speed: carbon

Låste upp brandbilen men den går knappt att köra så den låter jag nog bli ett tag.


Hurra!!, för dig som kör battelfield.
Skriv din gamertag så kan vi bli vänner och ta någon match online
in your rearview mirror is the motherfucking law
  • 0
GTA SAN ANDREAS

KÖTTADE I SÖNDER DE GRÖNAS OCH DE GULA COLOMBIANERNAS OMRÅDE
  • 0
Citerar Dagon:
Har stängt 4 Oblivion portar med hjälp av min nya "Run Forrest" taktik spring genom allt och strunta i fienderna. De kan ändå inte komma efter dig när porten är stängd.

Den "taktiken" kör jag också med
Live GT: Trocadero SWE
  • 0
Citerar Trocadero:
Citerar Dagon:Har stängt 4 Oblivion portar med hjälp av min nya "Run Forrest" taktik spring genom allt och strunta i fienderna. De kan ändå inte komma efter dig när porten är stängd.
Den "taktiken" kör jag också med


Det är ju bara för jobbigt! hatar Oblivion portarna!!
Sometimes you need to break some omelets to make some eggs, you know what I'm saying?
  • 0
Battlefield 1942(Desert Combat)

Spelade som irak, och tog ett flygplan och körde in i ett hus och fick 8 kills.
  • 0
Formula 1 2002 PC

Som vanligt finns det en massa noobs i online läget som använder HDV (ändrade bil inställningar) vilket gör att dom bli snabbare osv. Sedan kör dom inte ärligt utan kör ut i gräset och förbi en hur som helst (skulle det vara i verkligheten så skulle dom vara mosade vid det här laget) vilket resulterade i att jag blev förbannad och skrev en del skällsord i chatten, såklart blir dom irriterande och slänger ut mig ur spelet
Meningen med livet är att överleva. För man har ju bara en chans, eller?
  • 0
Citerar Selerz:
Spelade som irak, och tog ett flygplan och körde in i ett hus och fick 8 kills.

Vad läskigt!
  • 0
Ghost Recon Advanced Warfighter

Jag räddade den amerikanska presidenten, men sen vart jag nermejad och ville inte spela mer.
  • 0
Doom 3

This is the Audio log of mygga_med_still (utan "audio").
År 2146 (tror jag)

Jag har äntligen nått Delta Labs. Det var en tuff resa hit men jag klarade det. Tåget krashade vid slutstationen. Skadad tog jag mig igenom korridorer av zombier och en ny slags soldatfiende. Efter att ha hamnat i ett dödläge mellan mig och en automatisk försvarsgevär så rusade jag igenom utan att försöka bli träffad och stängde av den.
Jag är nu vid Delta Labs, och här avslutar jag min logg för idag.

End of log.
SHUT YOUR MOUF!
  • 0
Call Of Duty 2

Har börjat att spela det igen och jag har kört igenom den ryska kampanjen och håller på med den brittisk nu , ska spela mer i kväll.
Det är farligt att leva , man kan dö.
  • 0
Super Smash Bros. Melee

Försökte återigen öva upp mina Mewtwo skills. Slutade när jag klarade level 8. Sen lörde jag några av mina tradtionella "Super Mario Fights" (SMF). Jag kör som Mario, sen tar jag CPU's som Bowser, Luigi och Yoshi, Damage ratio 2.0 eller 0.5, alla Items som hör till Super Mario-serien och kör på någon av de fyra Super Mario banorna. Det är kul + jag tränar upp skills med Mario \(^0^)/
"I'd rather be hated for who I am, than loved for who I'm not" - Kurt Cobain
  • 0
Super Smash Bros. Melee

Det gick väl bra. Vi hade gäster stora delar av dan och jag spelade med en som aldrig hade spelat Smash förut så det blev inte så höga levlar på motståndarna. Sen körde jag lite mot level 9 gubbar när de hade gått. En match gick det väldigt bra. Var Sheik och mötte Captain Falcon på Level 9. Fyra stock match med time limit på 8 minuter, Final Destination. Tog hans två första stocks utan att bli skadad ett enda procent. Det var som en evighetscombo. Vann till slut matchen med fyra stocks kvar vilket nu för tiden har blivit allt vanligare.
  • 0
This is the Audio Log of mygga_med_stil. Dated April 9:th - 2146.

Doom 3

Jag blev attackerad. Förvrängd. Lurad.
Jag åker igenom en lång tunnel. En tunnel av blod och kött. Skrik hörs överallt.
Jag stannar plötsligt. Jag öppnar ögonen. Mitt vapen och min dräkt är borta. Framför mig ser jag floder av magma och en stor port prydd av ben och lemlästade kroppsdelar. En mörk röst talar till mig.
Jag har annlänt till Helvetet.

End of log...
SHUT YOUR MOUF!
  • 0
The Chornicles of Riddick: Escape from Butcher Bay

Klarade banan "Showers" och har nu kommit till en bana där man ska till en gubbe som heter "Jupiter" som har en bomb till mig, han bor i Tower 19. Jag har dödat Abbot (tror det var hans namn), fått en bedövnings-pistol och flytt från galna vakter och robotar. Innan jag fick bedövnings-pistolen så fick jag kämpa mig fram med min shiv (ett vasst knivblad). Jag skärde dom i halsen, i magen, i ryggen och i ansiktet. Sen har jag slängt ner gubbar i fläktar som blivit splashade i bitar, slägt ner en gubbe i en krossar sak (som också blev till bitar) och så har jag krypit i ventilerna och lurat vakter.
Delta team, Go Go Go! We have a game to complete!
  • 0
BLACK

Hade ingen aning om var jag befann mig. Tydligen i någon rysk liten by, med grovt alkoholiserade uteliggare (ja, det måste förklara deras artificiella intelligens) och som sällskap, har jag en Magnum och en Uzi.

Så jag bestämde mig för att skjuta vodka-ryssar för glatta livet, medan någon i radion tjatar om någon kille vid namn Lennix.

Efter 896 ryska kroppar, så är spelet slut.

Shit.
André Lamartine / Gamereactor
  • 0
Crackdown

Sparkade kinesen flera gånger i huvudet och klarade av spelet. Funny, funny!!
Nu har jag dock inget att göra.
"My best moment? I have a lot of good moments but the one I prefer is when I kicked the hooligan" - Eric Cantona
  • 0
Resistance: Fall of Man

Gick upp till rangen "Staff Sergant" och min mörke vän bär nu på en kamoflage-jacka och en käck basker. Skaffade även ett par medaljer.
Ta det tillbaka
  • 0
har precis klarat ravel i planescape torment typ mitt ända stora fight i hela spelet hittils älskar verkligen detta spelet som många tyvärr verkar ha missat sen har det blivit lite elma också sjukt beroende framkallande
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!