Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Hur var din dag i spelet?


Jag har skapat en tråd där du ska skriva spelets namn och sedan hur din dag var i spelet (om du vill, annars så är nog inte tråden något för dig). Själv så spelande jag nyss klart morrowind för idag så jag ska berätta vad jag gjorde idag...

Jag kände för att hitta ett snyggt hus på en bra plats så jag började resa. Efter att jag rest runt och inte hittat något så gick jag inn i husen som jag "besökte" ocg stal allt jag ville ha och sedan dödade ägarna. Efter det så stack jag till Vos och blev (konstigt nog) rånad av en dunmer. Jag skulle sälja en Matze till honom när en tjej bakom mig sa: DIE FETCHER!(typ). Utan att jag gjort något. Sen så hade jag inte fått pengar för Matzen som jag sålde men försäljaren hade den! När jag sedan kollade Bountyn så stod den på noll, och tjejen som hotade mig var total lugn. Sjuk dag va?! Sen så autosavade spelet och låste sig (smart spel som autosavar när det låser sig)

Förstår ni vad tråden går ut på nu? Jag vet att jag skulle ha skrivit detta i Morrowind tråden, men det gör jag snart. Skriv om tråden är dålig.

Varning! Denna tråd kan innehålla många Spoilers!
Delta team, Go Go Go! We have a game to complete!
  • 0
Counter Strike 1.6

Jag dödade en massa och jag blev själv dödad en massa gånger
  • 0
Kul tråd.

Doom 3

Verkar bli mörkare och mörkare desto längre jag kommer. Mötte några feta monster som skjöt bomber ur händerna på varandra. Och barnen. De där hemska insektsliknande spädbarnen med döda ögon. Vad har de gjort med det här stället?
Hittade en till PDA från ett annat lik. Nånting om nån hemsk olycka. Det verkar ha varit ett helvete här redan innan invasionen.
End of log.

Ungefär så såg min dag ut i Doom 3.
SHUT YOUR MOUF!
  • 0
Super Smash Bros. Melee

Försökte öva upp mina Mewtwo-skills idag igen. Tränar för att göra min kompis sur. Han blir galen när jag är bra med Mewtwo, han säger:
Men svårt att vara bra med Mewtwo! Han har ju überattacker!
Han blir alltid sur när jag är bra på SSBM...
Men det gick inte så bra, jag slog inte ens ut en level 7 Mario på 2 minuter...

Animal Crossing: Wild World

Började inreda mit "Lab"-rum idag, när jag fick in min Labchair från Nook. Sen upptäckte jag att jag hade två Labwalls som jag hade glömt bort. när jag var klar gick jag upp till Redd och köpte en en Nice painting, som visade sig vara en förfalskning. Jag köpte en Miniture Car hos Nook för 10.000 Bells, så nu har jag bara 59.000 kvar på banken... Planerar att ställa bilen i mitt "Cabin"-rum.

Schysst tråd!
"I'd rather be hated for who I am, than loved for who I'm not" - Kurt Cobain
  • 0
WarCraft III - Reign Of Chaos - PC

Spelat omrking 10matcher online idag på account: Rt.apE och är på väg mot rankingen i Random Team. Totalt har jag 25vinster och 13förluster, fast gjorde accountet i förrgår.

Jag är nog bäst ändå.
  • 0
Rainbow Six. Vegas

Har idag spenderat hela dagen med att spela online. Har precis köpt spelet så jag har åkt på redigt md stryk i de flesta matcherna. Men jag hade mina stunder, i en av matcherna så var det jag ensam mot 5 stycken i motståndarlaget, jag slaktade allihopa. Sen lyckades jag precis samla ihop 11 kills på en match där den som dödat näst mest fick ihop till 4 kills. Men i övrigt har jag mest legat död på marken...
  • 0
Lost Planet

Efter 2½ timmars kämpande lyckas jag äntligen få död på sista bossen...
Google is watching you...
  • 0
Carom3d

Slaktade några brasilianare på normal snooker Hur kul som helst! xD
That's The Way The Cookie Crumble º 2003, oldschool ¬
  • 0
Jag tar en till.

Dead or Alive 3

Usch, vad jag hatar och passa småbarn. Därför gav jag Xbox kontrolen till lilla Jennifer, 6 år, och satte på ett relativt simpelt spel till henne; Dead or Alive 3 så att jag ska slippa dras med henne.
Och se där, hon gillade det. Mycket. Ja, jag tror inte att hon gjorde annat på hela dagen. Bra var hon också, för en sexåring. Efter att hon hade klarat av Story Mode med Tina så gick hon in på Time attack och fortsatte timme efter timme.
Jennifers favoritkaraktär; Brad Wong.

Nu var det ju inte direkt "min dag", men ändå.
SHUT YOUR MOUF!
  • 0
Wii Sports

Lyckades ta tag i en till Platinum! Har nu ca:

Platinum - 2 st
Gold - 6 st
Silver - 6 st
Bronze - 1 st
"Who the hell wants to hear actors talk?" - H. M. Warner, Warner Brothers, 1927.
  • 0
Citerar mygga_med_stil:
Jag tar en till.

Dead or Alive 3

Usch, vad jag hatar och passa småbarn. Därför gav jag Xbox kontrolen till lilla Jennifer, 6 år, och satte på ett relativt simpelt spel till henne; Dead or Alive 3 så att jag ska slippa dras med henne.
Och se där, hon gillade det. Mycket. Ja, jag tror inte att hon gjorde annat på hela dagen. Bra var hon också, för en sexåring. Efter att hon hade klarat av Story Mode med Tina så gick hon in på Time attack och fortsatte timme efter timme.
Jennifers favoritkaraktär; Brad Wong.

Nu var det ju inte direkt "min dag", men ändå.

Ge ett slagsmåls spel till en 6-åring?! Visar du inte PEGI-systemet någon respekt, brorsan?
Heil
  • 0
Citerar VojjE:
Ge ett slagsmåls spel till en 6-åring?! Visar du inte PEGI-systemet någon respekt, brorsan?

Äh, fem års mellanrum gör väl ingen skillnad. Dessutom lär hon visst ha en historia fylld av GTA
SHUT YOUR MOUF!
  • 0
Oblivion

Har stängt 4 Oblivion portar med hjälp av min nya "Run Forrest" taktik spring genom allt och strunta i fienderna. De kan ändå inte komma efter dig när porten är stängd.
"Dagon är en fin pojk."
  • 0
Medieval: Total War

Började att spela som Egypten. Jag utplånade Almohaderna och har fört ett lyckat krig mot The Golden Horde.

Spanjorerna var idiotiska nog att gå emot mig, dom ska få smaska på det Egyptiska stålet...
"Reality is tearing itself asunder - and i must race."
  • 0
Citerar Caleb:
Har stängt 4 Oblivion portar med hjälp av min nya "Run Forrest" takti


Hehe..,kör med den ochså har tröttnat på landskapet inne i porten..
"Å så var det tisdag igen"
  • 0
Citerar Dagon:
Oblivion

Har stängt 4 Oblivion portar med hjälp av min nya "Run Forrest" taktik spring genom allt och strunta i fienderna. De kan ändå inte komma efter dig när porten är stängd.


haha! Maii Näääjmm iis Foooreesst, Foooreeest GuMMP

d2

500 Pindleruns, snart lvl96^^
That's The Way The Cookie Crumble º 2003, oldschool ¬
  • 0
lord of the rings online

raida lite granna. lekte runt på aktionen också
va också på ett RPG möte om hur vi skulle slåss mot onda styrkor. det va skit kul
Biggi di boo
  • 0
S.T.A.L.K.E.R. Shadow of Chernobyl

Kul att gå på natten och möta rabies hundar och fiende soldater

bara man ser dom först
  • 0
World of Warcraft

Jag har gått runt i Zangramarch och krossat..

Pro Evolution Soccer 6

Jag har nu tagit Arsenal till två raka serie segrar på top player, Walcott är lagets stora stjärna med 27 fullträffar.
Massiva tysk, passa er
  • 0
Saints Row

Relativt lugn dag för att vara min dag. Jag cruisa runt i min über-pimpade wannabee-compton bil i storstan. Såg ett par Vice Kings och kunde aturligtvis inte låta bli frestelsen att skjuta sönder jvälarna. Vips, så har man 2 små "stjärnor", vilket betyder att Vice Kings börjar skicka bilar efter mig. Dem som sitter i bilarna dör gärna för gäng-ära. Jag har inget problem med att hjälpa dem på vägen.
Du är långsamt döende, lev med det. Höhöhö
  • 0
S.T.A.L.K.E.R. Shadow of Chernobyl

Jag fick det idag så jag har nyss börjat spela.

Men jag har dödat mutanter sålt artefaktar lite då och då.
Det är vääääldigt fritt och stort vilket känns skönt.

Fast jag dog mycket av radioaktivitet i början.
S.T.A.L.K.E.R. (Scavenger, Trespasser, Adventurer, Loner, Killer, Explorer, Robber)
  • 0
Jag har mest spelat Magical starsign hela dagen. har nu spelat det i 20 timmar och lyckades komma till sisat bossen. Honom ska vi bli av med imorgon
  • 0
Need for speed:Most wanted

Ja jag körde bil hela min dag i spelet

Whats that Sandwich? Kill them all? Good idea! Hahahah!
  • 0
Har inte spelat något idag, men har letat på blocket efter en 360 att byta min wii mot =) jo föresten, lite Farcry har jag spelat, jag började från början och kom till den stora parabolen innan jag stängde av.. saknar något med kikarsikte såp att man kan ta alla fienderna på håll!!
Another Kind Of Hero
  • 0
Battlefield 2 modern combat


Försökte levla till brigadgeneral men det gick inte så bra däremot så fick jag två medaljer och en stjärna och det blev jag glad för. Dessutom övade jag lite på mina pistol-skillz.


Need for speed: carbon

Låste upp brandbilen men den går knappt att köra så den låter jag nog bli ett tag.
Gröt? Är du helt knäpp eller?
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!