Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Fallout 3 - Officiell Diskussionstråd


Spelet är riktigt bra. Har kommit en rätt så bra bit in i det.
"You hear about the Chinese godfather? He made them an offer they couldn't understand."
  • 0
Vill gärna köpa det men det är rätt dyrt nu.
Om jag köper det, är det värt att köpa The Pitt eller Operation Anchorage?
Rutschkanetime!
  • 0
Eftersom jag av naturen är någon slags inkurabel filantrop har jag inte lekt med de mer öppet antydande...tvivelaktiga aktiviteter man kan ge sig hän under spelets gång.
Första genomspelningen var i grund och botten någon slags återuppstånden messias. Tack gode gud att man inte är troende, annars skulle man väl ha begått något slags outtalat trosbrott genom att stjäla kristus street cred.
  • 0
Citerar Chirre:
Vill gärna köpa det men det är rätt dyrt nu.
Om jag köper det, är det värt att köpa The Pitt eller Operation Anchorage?


The Pitt var roligare enligt mig med lite mer rollspel/socialt spelande medans Achorage var action rakt igenom, pluss lite komik.
"Vad som är roligt är subjektivt din dumme jävel."
  • 0
En sak är tråkigt, Fallout 3 till ps3 e sjukt mycket sämre än den till xbox 360
Wrestling is not fake, people are fake
  • 0
Jaha? Är det någon skillnad?
Rutschkanetime!
  • 0
spelar igenom det som ärke ond nu... har klarat det som ärke god.
tycker det är snålt att level-up systemet bara går till lv20? hört om ett tillägg som skall höja denna gränsen?

Tillagt 2009-04-20 20:36:
Citerar Chirre:
Vill gärna köpa det men det är rätt dyrt nu.
Om jag köper det, är det värt att köpa The Pitt eller Operation Anchorage?



ja det tycker jag. köp hela bunten. även ifall tilläggen inte är så långa, så kostar dom inte så mycket och du får en hel del kul ut av dom!
<--------You may not like him, but the Canadians think he's a genius.
  • 0
Citerar Gillenskog:
hört om ett tillägg som skall höja denna gränsen?


Var väl snack om att en expansion skulle höja gränsen, men jag trodde att Pitten gjorde det?!
It's called the 'Mortuary'... it's a big black structure with all the architectural charm of a pregnant spider - Morte (Planescape: Torment)
  • 0
Citerar torbli79:
Citerar Gillenskog:hört om ett tillägg som skall höja denna gränsen?

Var väl snack om att en expansion skulle höja gränsen, men jag trodde att Pitten gjorde det?!


nope. Brotherhood of steel har jag ett minne av att det skulle kallas... som inte sätter till en ny "platts" utan lägger till lite extra uppdrag i whasteland + extra fiender och högre max level.
<--------You may not like him, but the Canadians think he's a genius.
  • 0
Citerar Gillenskog:
nope. Brotherhood of steel har jag ett minne av att det skulle kallas... som inte sätter till en ny "platts" utan lägger till lite extra uppdrag i whasteland + extra fiender och högre max level.


Så var det nog. Gillade inte heller det korta leveltaket, men man ska väl inte kunna bli för powerful heller...
It's called the 'Mortuary'... it's a big black structure with all the architectural charm of a pregnant spider - Morte (Planescape: Torment)
  • 0
Citerar torbli79:
Så var det nog. Gillade inte heller det korta leveltaket, men man ska väl inte kunna bli för powerful heller...


beror på... man kan ju öka svårigheten på fienderna altmed man levlar...
mycket av det roliga med att göra uppdragen är ju xp... annars känns det så
o-belönande...
<--------You may not like him, but the Canadians think he's a genius.
  • 0
Modda in högre level tak då?
hoppet är det sista paketet som lämnar klienten...
  • 0
Citerar TB the gr8 1:
Modda in högre level tak då?


är lite dålig på att modda 360 spel
<--------You may not like him, but the Canadians think he's a genius.
  • 0
aha, aj, men jag pratar förstås om PC versionen.
hoppet är det sista paketet som lämnar klienten...
  • 0
Lite info om nästa expansion:

http://previews.teamxbox.com/xbox-360/2283/Fallout-3/p1/

Jag måste spela klart Operation Ancorhage så att jag kan köpa Pitten snart, men det finns så mycket annat att spela nu!
It's called the 'Mortuary'... it's a big black structure with all the architectural charm of a pregnant spider - Morte (Planescape: Torment)
  • 0
Vet någon här om det finns möjlighet att spela på en hög svårdighetsgrad utan att öka fiendernas HP så extremt mycket? Menar att dom skadar mycket, men har hyffsat lite liv. (Om det finns någon mod alltså, för har inte lyckats hitta någon ännu.)
"Vad som är roligt är subjektivt din dumme jävel."
  • 0
Hej behöver lite hjälp här. Har laddat ner ett par moddar och lagt in dem i fallout 3, data mappen. När jag sedan startar spelet går jag in och bockar för de moddar som jag vill ha men sen när jag kollar sen så är de inte längre i kryssade. Det händer alltså inget i spelet och det är bara det "vanliga" som fungerar. Lägger jag in fel på något sätt eller vad gör jag för fel?
  • 0
Citerar Konve92:
Hej behöver lite hjälp här. Har laddat ner ett par moddar och lagt in dem i fallout 3, data mappen. När jag sedan startar spelet går jag in och bockar för de moddar som jag vill ha men sen när jag kollar sen så är de inte längre i kryssade. Det händer alltså inget i spelet och det är bara det "vanliga" som fungerar. Lägger jag in fel på något sätt eller vad gör jag för fel?


Hände så för mig i början med, kryssa i dom du vill ha och sedan klicka accept/okej (Vad det nu står.) och starta bara spelet, varenda gång du klickar på Data Files så kommer det resetas och du får göra det igen. Så kryssa i och starta.
"Vad som är roligt är subjektivt din dumme jävel."
  • 0
okej men då vet jag ju inte om det fungerar. Hur lång tid tar det förresten innan man får radio samtalet i Anchorage?
Anledningen till att jag inte trodde att det fungerade var att i oblivion så resetades det ju inte utan där fanns det alltid kvar.
  • 0
Citerar Konve92:
Hur lång tid tar det förresten innan man får radio samtalet i Anchorage?


Fick det efter några minuter när jag lämnat Vault 101. Testa att vandra runt Megaton.
"Vad som är roligt är subjektivt din dumme jävel."
  • 0
Vet någon här var man kan hitta Blackhawk?
Life experience is an important ingredient. Curiosity. Nerves. Dare to make a fool of itself, be naked. Constantly exposing themselves to danger and artistic: Never say now I'm ready.
  • 0
Hej Hej!

Jag laddade precis hem The Pitt till min 360, hade fått för mig att det var den första. Men om jag fattat rätt nu så är Operation Anchorage första. Hur som hellst så testade jag att spela The Pitt genom att trycka på Downloads i Fallout 3. Där står det att jag har The Pitt men när jag trycker på det så händer det inget förutom ett litet ljud. Vad kan felet vara? Måste man ha Operation Anchorage för att kunna spela The pitt ?
  • 0
Citerar Fraodi:
Hej Hej!

Jag laddade precis hem The Pitt till min 360, hade fått för mig att det var den första. Men om jag fattat rätt nu så är Operation Anchorage första. Hur som hellst så testade jag att spela The Pitt genom att trycka på Downloads i Fallout 3. Där står det att jag har The Pitt men när jag trycker på det så händer det inget förutom ett litet ljud. Vad kan felet vara? Måste man ha Operation Anchorage för att kunna spela The pitt ?


Som jag har förstått det så ska det bara vara så att du spelar originalspelet Fallout 3, och inväntar en radiosignal som har något att göra med The Pitt. Så var det med Anchorage. Och nej, du behöver inte Anchorage för att spela Pitten.
It's called the 'Mortuary'... it's a big black structure with all the architectural charm of a pregnant spider - Morte (Planescape: Torment)
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!