Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Fallout 3 - Officiell Diskussionstråd


Citerar Alex09:
Är det någon här som har spelat dom första Fallout spelen ??


Jupp, har Fallout och Fallout 2, ljusår bättre än Bethesdas flopp. Köp!
It's called the 'Mortuary'... it's a big black structure with all the architectural charm of a pregnant spider - Morte (Planescape: Torment)
  • 0
Citerar torbli79:
Jupp, har Fallout och Fallout 2, ljusår bättre än Bethesdas flopp. Köp!


Fallout 3 blir ljusår bättre ifall du slutar jämföra det med de två tidigare spelen i serien.
Mitt disco för pirater!
  • 0
Citerar Deru:
Fliper:
fallout.wikia.com
Citerar Swe 08:
Citerar fliper:
Är det nån som vet var man kan lära sig att göra vapen?


Det finns work benches lite överallt men du måste ha Skamatics och items för att bygga.

ok tack!
jingle bells undeed smell, taurens layed some eggs,orcs have boobs and trolls are noobs and blood elves are just gay!!!!HEY!!!!
  • 0
Citerar Stääv:
Fallout 3 blir ljusår bättre ifall du slutar jämföra det med de två tidigare spelen i serien.


Och vad ska jag jämföra med då? Övriga RPG som kommit i närheten utav Fallout 3:s release? I sådant fall är det lika uselt. Man måste ju jämföra med något som har en koppling till antingen spelet eller genren, det blir ju lite fel om jag väljer att jämföra Fallout 3 med Cruis'n. Då blir visserligen Fallout 3 ljusår bättre, men vilket spel blir inte det? Fallout 3 är inget stort spel för vare sig sin genre eller spelserie, det är ett faktum.
It's called the 'Mortuary'... it's a big black structure with all the architectural charm of a pregnant spider - Morte (Planescape: Torment)
  • 0
Kan in få upp konsolen på spelet(PC). Trycker på § men ingenting händer. Någon som vet något? tänkte nämligen fuska lite
  • 0
Citerar torbli79:
Och vad ska jag jämföra med då? Övriga RPG som kommit i närheten utav Fallout 3:s release? I sådant fall är det lika uselt. Man måste ju jämföra med något som har en koppling till antingen spelet eller genren, det blir ju lite fel om jag väljer att jämföra Fallout 3 med Cruis'n. Då blir visserligen Fallout 3 ljusår bättre, men vilket spel blir inte det? Fallout 3 är inget stort spel för vare sig sin genre eller spelserie, det är ett faktum.


Måste man jämföra då? Spela spelet och njut istället för att sitta och jämföra med andra spel, det kommer bara resultera i att du finner en massa fel som du inte hade funnit annars. Fallout 3 är bra, inget snack om saken.
Mitt disco för pirater!
  • 0
Citerar Stääv:
Måste man jämföra då?


Hur ska jag kunna veta att något är bra om man inte kan jämföra med något?


Citerar Stääv:
Fallout 3 är bra, inget snack om saken.


Det må vara bra, men det är inte bra. Stor skillnad!
It's called the 'Mortuary'... it's a big black structure with all the architectural charm of a pregnant spider - Morte (Planescape: Torment)
  • 0
Citerar Swe 08:
Citerar fliper:
Är det nån som vet var man kan lära sig att göra vapen?


Det finns work benches lite överallt men du måste ha Skamatics och items för att bygga.

vad är en "Skamatics"?
jingle bells undeed smell, taurens layed some eggs,orcs have boobs and trolls are noobs and blood elves are just gay!!!!HEY!!!!
  • 0
Citerar fliper:
Citerar Swe 08:
Citerar fliper:
Är det nån som vet var man kan lära sig att göra vapen?


Det finns work benches lite överallt men du måste ha Skamatics och items för att bygga.

vad är en "Skamatics"?


Jag tror det är dokument på engelska.
Jag startar inte bråk, jag avslutar de.
  • 0
Citerar fliper:
Citerar Swe 08:
Citerar fliper:
Är det nån som vet var man kan lära sig att göra vapen?


Det finns work benches lite överallt men du måste ha Skamatics och items för att bygga.

vad är en "Skamatics"?


Ritningar, då får du veta vilka items du behöver mm
Du kan få dem genom att köpa dem, eller hitta dem ute i Wasteland
  • 0
The Kneecapper är ett härligt vapen, mums säger jag bara
  • 0
Köpte det igår, har klarat 3 quest.

Borde ni inte typ skriva "Spoilervarning" i trådnamnet?
  • 0
Tänkte tipsa om en kille som lägger ut riktigt bra video tutorials på YouTube.
Där han visar hur man får tag på alla bobheads, olika sällsynta vapen och så kan man få hjälp med quests.
Riktigt bra och enkla videos.

Glöm inte att trycka på HD knappen och sedan fullscreen, mmm ska njutas i feting kvalle

http://www.youtube.com/user/Orcidea
-<[ Damn Dirty Apes ]>-
  • 0
Citerar Swe 08:
Citerar fliper:
Citerar Swe 08:
Citerar fliper:
Är det nån som vet var man kan lära sig att göra vapen?


Det finns work benches lite överallt men du måste ha Skamatics och items för att bygga.

vad är en "Skamatics"?



Ritningar, då får du veta vilka items du behöver mm
Du kan få dem genom att köpa dem, eller hitta dem ute i Wasteland

ok!
jingle bells undeed smell, taurens layed some eggs,orcs have boobs and trolls are noobs and blood elves are just gay!!!!HEY!!!!
  • 0
Citerar Scottani:
Borde ni inte typ skriva "Spoilervarning" i trådnamnet?


Är inte det ganska självklart att en tråd om spelet kan innehålla spoilers
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
Citerar fliper:
Citerar Swe 08:Citerar fliper:
Citerar Swe 08:
Citerar fliper:
Är det nån som vet var man kan lära sig att göra vapen?


Det finns work benches lite överallt men du måste ha Skamatics och items för att bygga.

vad är en "Skamatics"?



Ritningar, då får du veta vilka items du behöver mm
Du kan få dem genom att köpa dem, eller hitta dem ute i Wasteland
ok!



Schematics heter/stavas det
http://fallout.wikia.com/wiki/Schematics
-<[ Damn Dirty Apes ]>-
  • 0
Citerar MageThief:
Citerar fliper:
Citerar Swe 08:Citerar fliper:
Citerar Swe 08:
Citerar fliper:
Är det nån som vet var man kan lära sig att göra vapen?


Det finns work benches lite överallt men du måste ha Skamatics och items för att bygga.

vad är en "Skamatics"?



Ritningar, då får du veta vilka items du behöver mm
Du kan få dem genom att köpa dem, eller hitta dem ute i Wasteland
ok!



Schematics heter/stavas det
http://fallout.wikia.com/wiki/Schematics

ok tack! (tack även fast jag har vartit inne på den sidan masser med gånger men tack ändå!)
jingle bells undeed smell, taurens layed some eggs,orcs have boobs and trolls are noobs and blood elves are just gay!!!!HEY!!!!
  • 0
Jag och Fliper köpte varsin Guide idag.
Har inte använt den så mycket, men den verkar hjälpa mycket iaf. ^^
  • 0
  • kraz
  • kraz
Citerar MageThief:
Tänkte tipsa om en kille som lägger ut riktigt bra video tutorials på YouTube.
Där han visar hur man får tag på alla bobheads, olika sällsynta vapen och så kan man få hjälp med quests.
Riktigt bra och enkla videos.

Glöm inte att trycka på HD knappen och sedan fullscreen, mmm ska njutas i feting kvalle

http://www.youtube.com/user/Orcidea


ÄH. Det är ju fusk gör det själv i stället.
triangles are my favourite shape, three points where two lines meet. toe to toe, back to back, let's go, my love it's very late. till' morning comes, mmm, let's tessellate.
  • 0
Fallout 3 äger
Hey! Mr. Tambourine Man, play a song for me
  • 0
Citerar icepepsii:
Fallout 3 äger

we all know that!
jingle bells undeed smell, taurens layed some eggs,orcs have boobs and trolls are noobs and blood elves are just gay!!!!HEY!!!!
  • 0
Citerar icepepsii:
Fallout 3 äger


Nej.
"Dagon är en fin pojk."
  • 0
Citerar Dagon:
Citerar icepepsii:Fallout 3 äger

Nej.

jo.

Tillagt 2009-03-13 14:57:
Citerar Dagon:
Citerar icepepsii:Fallout 3 äger

Nej.
Men det har du ju alltid tyckt? För du har ju hjälp mig så mycke eller?
jingle bells undeed smell, taurens layed some eggs,orcs have boobs and trolls are noobs and blood elves are just gay!!!!HEY!!!!
  • 0
Citerar fliper:
Men det har du ju alltid tyckt? För du har ju hjälp mig så mycke eller?


Att ett spel inte äger betyder inte att de är dåligt. För det är det inte. Fallout 3 är ett okej spel, dock lite för enformigt och långtråkigt för att äga IMO.
"Dagon är en fin pojk."
  • 0
Citerar Dagon:
Citerar fliper:Men det har du ju alltid tyckt? För du har ju hjälp mig så mycke eller?

Att ett spel inte äger betyder inte att de är dåligt. För det är det inte. Fallout 3 är ett okej spel, dock lite för enformigt och långtråkigt för att äga IMO.

ok då förstår jag. XD
jingle bells undeed smell, taurens layed some eggs,orcs have boobs and trolls are noobs and blood elves are just gay!!!!HEY!!!!
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!