Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Fallout 3 - Officiell Diskussionstråd


Citerar Liljan-92:
Hur långt skulle ni säga att spelet är? Med tanke på att jag har spelat ca 370 h med oblivion


Karaktärsdelen är smått oändlig då maxlevel är 20. Man kan forma hur många unika snubbar som helst, det är väl det som garanterar mest.
It's called the 'Mortuary'... it's a big black structure with all the architectural charm of a pregnant spider - Morte (Planescape: Torment)
  • 0
Citerar Liljan-92:
Hur långt skulle ni säga att spelet är? Med tanke på att jag har spelat ca 370 h med oblivion

Hur långt? Äsch!
Såhär bra tycker jag att Fallout 3 är:
http://www.gamereactor.se/medlemsrecensioner/7551/

Recensionen rekomenderas speciellt till dig som gillade Oblivion.
The weak die so that the strong prevail and none shall be spared.
  • 0
SPOILER

Hur löste ni "trouble on the homefront" uppdraget? Jag spelade om det säkert 10 gånger innan jag fick ett slut som jag var nöjd med, nämligen att jag evakuerade valvet. Sedan så lyckades jag ljuga för amata så att hon trodde att det hela var "the overseers" fel (den nya, inte hennes pappa), samt att jag fick döda den nya jobbiga overseern i källaren när ingen tittade
Att man bara dödar honom och sedan blir bannlyst ifrån valvet är ju inte direkt önskvärt. Även att övertala amata att stanna känns väldigt tråkigt, då det inte leder till något intressant.

/SPOILER
:3
  • 0
Zebaroth: Jag gjorde det enda rätta - att få god karma. Hon har det säkrast hemma.
The weak die so that the strong prevail and none shall be spared.
  • 0
Spoiler.

Klarade nyss ett uppdrag där man får ska starta den där purifer grejen, och efter det slutar spelet och eftertexterna rullar :/
Var det sista uppdraget?
och varför kan man inte fortsätta spela efter?
har ju massa side quest kvar
IngeN koMMeR IhåG eN Fegis...!
  • 0
SPOILER!

Citerar power:
Klarade nyss ett uppdrag där man får ska starta den där purifer grejen, och efter det slutar spelet och eftertexterna rullar :/
Var det sista uppdraget?
och varför kan man inte fortsätta spela efter?
har ju massa side quest kvar


Ja, det var det sista uppdraget.

Du kan inte fortsätta mer eftersom att du dör av radioaktiva ämnen när du går in till purifiern. Om du inte låter tjejen gå in förstås.. om du gör det vet jag inte varför du inte får fortsätta. Men.. så är det helt enkelt.
  • 0
Ne blir att springa ner till onoff så snart jag får pengar och köpa in det här
  • 0
Jag vill ha hunden.
"Vad som är roligt är subjektivt din dumme jävel."
  • 0
Citerar Challe:
SPOILER!


Citerar power:
Klarade nyss ett uppdrag där man får ska starta den där purifer grejen, och efter det slutar spelet och eftertexterna rullar :/
Var det sista uppdraget?
och varför kan man inte fortsätta spela efter?
har ju massa side quest kvar


Ja, det var det sista uppdraget.

Du kan inte fortsätta mer eftersom att du dör av radioaktiva ämnen när du går in till purifiern. Om du inte låter tjejen gå in förstås.. om du gör det vet jag inte varför du inte får fortsätta. Men.. så är det helt enkelt.


Nån som vet om man kan fortsätta om man skickar in tjejen istället?
Do onto others, before others do onto you.
  • 0
SPOILER

Nej. Spelet avslutas endå.
''Pump Your butt!'' - Luke Smith, En vanlig fras som kommer ut då och då när vi LAN:ar. Smacktalk, enligt han.
  • 0
Jahopp..... Note to self: Undvik main quest.

Spelade igenom spelet som god. Spelar om som lite elakare. Ska nog inte gå in själv denna gång. Ska nog vänta längre med att köra main quest också.
Do onto others, before others do onto you.
  • 0
Ska nog kanske skaffa det här spelet idag om jag får lämnat in Mirror's Edge.
Nyyyyyyyyyaaaaaaaaaaaaaaaaaaan
  • 0
Börjar bli jävligt sugen på att köpa detta spelet. Kan man köpa spelet även om man inte har spelat de tidigare spelen ?
  • 0
Citerar Arcenas:
Börjar bli jävligt sugen på att köpa detta spelet. Kan man köpa spelet även om man inte har spelat de tidigare spelen ?


Ja helt klart, de vill ju locka till sig en ny publik och det är en helt ny story.
Åk i taxi homofil! http://www.homosaurus.se
  • 0
GÅ INTE TILL ANDALE! GÅ INTE!!
"Vad som är roligt är subjektivt din dumme jävel."
  • 0
Okej härligt Är spelet bra förövrigt ? Är sugen på att köpa detta alltså Kan någon vara snäll och rabbla upp ett par saker man kan göra som är RP ? T.ex: Köpa hus, byta kläder osv.
  • 0
Citerar GinTonic:
Jag vill ha hunden.


Gå och skaffa hunden då, det är ju inte som om det är ett långt quest eller något för att få hunden. Det gäller bara att träffa honom
  • 0
Citerar The Aco:
Gå och skaffa hunden då, det är ju inte som om det är ett långt quest eller något för att få hunden. Det gäller bara att träffa honom


Jo, men jag visste inte innan var man hittade honom. Just nu har jag honom, han är ju inte bra till något. Men han är alltid trevlig att ha med sig i tunnlarna. ^_^
"Vad som är roligt är subjektivt din dumme jävel."
  • 0
Citerar GinTonic:
GÅ INTE TILL ANDALE! GÅ INTE!!


Du gjorde mig precis väldigt nyfiken. Exakt vad finns där som är så farligt/dåligt? : o
"Dagon är en fin pojk."
  • 0
Citerar Dagon:
Du gjorde mig precis väldigt nyfiken. Exakt vad finns där som är så farligt/dåligt? : o


Kannibaler.

Bästa sidan för allt fallout:
http://fallout.wikia.com/wiki/Portal:Fallout_3
:3
  • 0
Citerar GinTonic:
GÅ INTE TILL ANDALE! GÅ INTE!!


Trevlig folk ju, fick ju med mig en köttpaj där ifrån och var varmt välkommen åter.


Citerar Zebaroth:
Bästa sidan för allt fallout:
http://fallout.wikia.com/wiki/Portal:Fallout_3


Instämmer. Spelet har blivit roligare sedan jag upptäckte den sidan då man inte behöver köra fast och det går lite smidigare.
You are what you love, not what loves you.
  • 0
Citerar Fauve:
Citerar GinTonic:GÅ INTE TILL ANDALE! GÅ INTE!!

Trevlig folk ju, fick ju med mig en köttpaj där ifrån och var så välkommen åter.
Jag dödade alla. Inte så farligt.
JAG ÄLSKAR MIN AVATAR!
  • 0
MÖJLIG SPOILERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR

ununnunxuininiwncnuwkom till underworld i dag där jag hade ihjäl en käring och så fick jag en hjärntvättad ghoul som min följeslagare. Då gick fanskapet och blåste sin gamla master med hagelbrakare! Haha, fan va kul detta spelet är. Nu går han och skjuter folk med brakaren på miljarders meters håll och jag behöver bara titta på. Funderar på att döda honom eftersom han snor mina kills.
Mountain Dew <3
  • 0
Jag har varit ensam i hela spelet. i typ 40 timmar. Sen fick jag med mig Jericho när jag gjorde "Trouble on the Homefront".
JAG ÄLSKAR MIN AVATAR!
  • 0
Citerar Holiace:
Jag dödade alla. Inte så farligt.


Döda folk som ger en gratis paj?


Installerade spelet på boxen idag btw, laddningstiderna förbättrades drastiskt.
You are what you love, not what loves you.
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!