Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

ZombiU - Officiell Tråd


Försökte hitta någon tråd men fann ingen så jag tar och fixar en

Nu har min kompis tjatat om detta spel att det är så grymt, jag var sjukt skeptesk men köpte wii u och zombiu oc WOOOW.

Spelet är verkligen ett survivor där man känner sig underlägsen och inte som i ett jävla call of duty. Inget för den lättskrämda eller otåliga.

Grafiken är inget speciellt, men är godkänd, men det spelar ingen roll då miljöerna gör en sån skön stämning.

Se video och njut:

http://www.youtube.com/watch?v=pPHPd1EP_c8

http://www.youtube.com/watch?v=EAz48VvPAmM

KÖÖÖÖÖÖP!

P.S Släpptes en i patch/uppdaterning i veckan som fixat allt skit med spelet så nu är det GRYYYMT!
Wrestling is not fake, people are fake
  • 0
Zombie U är nog en av dom få anledningar till att jag skulle köpa ett wii U. Var det ända spelet som lockade när det skulle komma ut, men mario spelen lockar lite med, men inte tillräckligt än... Väntar på min ps4, får se om det blir något köp efter den sen.
  • 0
Zombie U var den största anledningen till att jag köpte ett wii U. Suveränt spel absolut men inte värd att köpa en konsol för
Pepole love to see death. It reminds them that however mean, however low,however horrible ther lives become...... At least they have one
  • 0
Citerar Runko:
Zombie U var den största anledningen till att jag köpte ett wii U. Suveränt spel absolut men inte värd att köpa en konsol för


Samma här men med monster hunter så är det ett givet köp.

Man måste spela ZombiU om man gillar zombie spel
Wrestling is not fake, people are fake
  • 0
Citerar neostar:
Man måste spela ZombiU om man gillar zombie spel


Instämmer, ett av de få riktiga "survivor" spelen idag. De flesta som gnäller verkar vara dem som tror man kan fara runt a lá Kratos och vifta ner zombies till höger o vänster. Spelet kräver någorlunda taktik och försiktighet.

Med tanke på vilket skit RE tyvärr blivit är ZombieU ett riktigt Zombie-spel!
Hao! Dai ye! We won again! This is good, but what is best in life?
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!