Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Konstant läskig plats? (spel)


Ni vet i Super Mario Bros när man går ner i tunneln eller vad det är på fösta banan. Musiken ändras och blir helt läskig och så är allt mörkare.


Creepy
"Manligt är ett gruppbefäl med Ak 5:a" - Templarpaladin
  • 0
Alan Wake har inte kommit ännu, men i den ena trailern när han står vid fyren och solen går ner så glider kameran bak och man får se siluetterna av några skumma typer. Vet inte varför, men varje gång jag ser det ryser jag till.
"All that is necessary for the triumph of evil is that good men do nothing"
  • 0
Metroid prime när man går in i labben i phendramas drifts (vet inte hur de stavas) när man får thermal visor sen släcks alla lampor sen kommer den där cp paranoida musiken och en massa metroids :/ och typ hela phason mines... hatar också typ hela dark world i 2:an, kommer inte på något annat just nu
  • 0
F.E.A.R. klarar jag inte några längre stunder mitt i natten i ett mörkt rum... jävla kärring.... hatar henne
Finish the Fight 2007 | <( '' <) <( '' )> (> '' )>
  • 0
  • J
  • J
Doom 3...ja vågar knappt lira mitt på dan med tända lampor och en polare sitter brevid mig^^
  • 0
Thief 3: The Cradle - Sjuuuuukt läskigt ställe, särskilt när i princip odödliga psykfall (man är på ett mentalsjukhus som ska vara "övergivet") börjar jaga en.
Save the Cheerleader! Save the world!
  • 0
forest tempel i Ocharina of time är läskligt, men jag har hörta att spirit och shadow ska vara ännu värre.
(egentligen död)
  • 0
Condemned helt klart alla platser är tokläskiga
Skrtelinator!
  • 0
Stora öppna områden i F.E.A.R och dom osynliga jävlarna är det värsta som finns!
  • 0
Jag kommer ihåg floods-banan på halo1. Jag hatade den banan mycket och klarade den aldrig. Jag sprang nämligen vilse. Och det är inte så jävla kul att kuta runt med 1000 äckelinsekter i baken som kommer ikapp en såfort man stannar.
:3
  • 0
När jag var liten tyckte jag att spökbanan i mario 64 var überläskig. Ni vet, det slottet som man transporteras till efter man har gått in i trädgården. Jag blev så jäkla rädd att jag inte spelade mario 64 i en hel månad
  • 0
Gears of War- När man kommer in Husen på Act 3 så finns det ett Rum där man kan hämta Ammo...
Första gången jag skulle springa in så sprang jag bara in utan att Misstänka något.. Då hoppar en Wretches fram genom ett fönster och jag skriker som en stucken gris
Andra gången skrek jag igen, även om jag var beredd på det
5* på GHII, GH III och guldstjärnor på alla RB-låtar.
  • 0
Ravenholm!

(Half Life 2)
Because nothing sucks worse than feeling alone, no matter how many people are around.
  • 0
Laberatoriedelen av RE4! Regenerators! ...GHYA!
Live in your world, we'll play in ours | May the Innovation be with you...
  • 0
  • Aho
  • Aho
Blodlines i spökslottet,damn jag å min polare satt och skrek bara för at en tallring ramlade ner
  • 0
The Pit i The Chronicles of Riddick. Mörker + Nakna mutanter = Total Skräck.
SHUT YOUR MOUF!
  • 0
Citerar Murdoc:
Laberatoriedelen av RE4! Regenerators! ...GHYA!


Hatar dom jävlarna!
1337
  • 0
Tycker att Temple of time i OOT har lite kuslig (men bra) musik i sej.
  • 0
Den där korridoren i Resident Evil när hunden hoppar in genom fönstret. Ryser bara jag tänker på det...
Ted Hinterleithner / Gamereactor
  • 0
grottbanan i Gears of War: Akt III.

jag sparkar upp en dörr för att få tag i ett tyngre vapen, och vad händer? till ett högt Dååååång!! á la skrämselscenen i fängelsebanan så susar en massa gräshoppsliknande Krylls ut!

jag trodde de var ute och slog runt i natten allihop. sket nästan på mig i rymddräkten
Svampbob Fyrkant finns på riktigt!!
  • 0
Den första banan i FEAR är riktikt skrämmande.
Ta det tillbaka
  • 0
Graveyard i Kakariko i TP. Får en kuslig känsla och fängelsecellen i TP.
è il momento del Capitano, del nostro Capitano, del simbolo di Roma, del gladiatore giallorosso, del Bimbo d'Oro, con il numero 10, Francesco .. TOTTI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • 0
Condemned är det senaste spelet som nästan fick mig att göra bromsspår i kalsongen...

Givetvis är FEAR, Silent Hill 1+2+3 jobbigt störande, men ack så underhållande
Do not underestimate the powers of the dark Läsk!!!
  • 0
Citerar mygga_med_stil:
The Pit i The Chronicles of Riddick. Mörker + Nakna mutanter = Total Skräck.


Snacka om total förvirring. Ingen aning om vart man ska, Pyttelite ljus plus 100 tals med vidriga små varelser.

Man var lixom inte berädd på det hela heller. Ena sekunden är man uppe i ett snuskigt fängelese. Anda sekunden nere bland massor av monster.

Min shotgun är en bra vän.
In the name of all that is holy, blow his fucking head off!
  • 0
Piggsy är det läskigaste jag någonsin vart med om i ett spel, även om jag vet att han ska komma så stänger jag ner spelet för att inte få ett sammanbrott, så hans våning är skakig/manhunt
And if I kiss you in the garden, in the moonlight, will you pardon me and tiptoe through the tulips with me
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!