Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

The Witcher 3


Bara jag som är förtjust i Tomira från White Orchard och önskar att hon hade kunnat vara med mer?
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
Citerar Humanisten:
Bara jag som är förtjust i Tomira från White Orchard och önskar att hon hade kunnat vara med mer?


Hmm, är det Alkemisten? Hon är rätt söt. :3
"I believe that the feminine element dominates in nature. Women are generally stronger than men. All power of this world should be in the hands of women. Life, the world are too serious to leave it in our hands." - Andrzej Sapkowski
  • 0
Spoiler:Mötte precis en Chort "Howler", tog den dock men fick jävlar reda på att jag lever
But I know the rage that drives you. That impossible anger strangling the grief, until the memory of your loved ones is just poison in your veins. And one day you catch yourself wishing the person you loved had never existed, so you'd be spared your pain
  • 0
  • Räv
  • Räv
Kan alltså inte spela vidare för att questen Spoiler:King's Gambit innehåller en endless loading screen.

Herre min jesus, CDPR, fixa era jävla grejer.
"If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now."
  • 0
Oxenfurt har bäst musik. Så moody, så skön. ^w^

https://www.youtube.com/watch?v=qJkypXxRjFk
"I believe that the feminine element dominates in nature. Women are generally stronger than men. All power of this world should be in the hands of women. Life, the world are too serious to leave it in our hands." - Andrzej Sapkowski
  • 0
Citerar Mr Clint:
Oxenfurt har bäst musik.


Håller med! Föll själv för den här truddelutten direkt. Varje gång den smyger sig in...
hånobing
  • 0
Jag behöver en Gwent-expansion, har alla korten nu.
Protect ya neck
  • 0
Citerar Valerin:
Citerar Mr Clint xenfurt har bäst musik.

Håller med! Föll själv för den här truddelutten direkt. Varje gång den smyger sig in...


Hmm, spelas den inte när man är ute och utforskar också?
"I believe that the feminine element dominates in nature. Women are generally stronger than men. All power of this world should be in the hands of women. Life, the world are too serious to leave it in our hands." - Andrzej Sapkowski
  • 0
Citerar Mr Clint:
Hmm, spelas den inte när man är ute och utforskar också?


Mycket möjligt! Har för mig att den spelades ganska tidigt i spelet, i White Orchard.
hånobing
  • 0
Nu rullar eftertexterna.
Indecent exposure is fun.
  • 0
Citerar Mr Smiley:
Nu rullar eftertexterna.


Fan, folk hinner ikapp!! :'C
Har slarvat med spelandet..
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
Citerar Mr Smiley:
Nu rullar eftertexterna.


Fortfarande inte klar med Velen/Novigrad.

Jag tar sån jävla tid på mig. Kan inte låta bli att utforska alla frågetecken. D:
"I believe that the feminine element dominates in nature. Women are generally stronger than men. All power of this world should be in the hands of women. Life, the world are too serious to leave it in our hands." - Andrzej Sapkowski
  • 0
Citerar Mr Smiley:
Nu rullar eftertexterna.


Citerar Mr Clint:
Fortfarande inte klar med Velen/Novigrad.


Nådde precis Skellige.



Mmmm... Skellige.
hånobing
  • 0
Är kvar i Skellige men kan utföra quests i Kaer Morhen, försöker dock hitta roliga Side Quests och gå upp i level.

Xbox One versionen har en tendens att inte vilja spara spelet ibland och tidigare idag frös spelet när sparningen låg fem timmar bakom, suck.

Vad fokuserar alla på vad gäller Powers? Använder ni alla? Jag kör bara Igni, och Yrden någon gång ibland.
"The sky is not the limit, it's just the view"
  • 0
Citerar Ironfist00:
Powers?

Igni, Yrden och Quen. Den är så äckligt bra för min del.
But I know the rage that drives you. That impossible anger strangling the grief, until the memory of your loved ones is just poison in your veins. And one day you catch yourself wishing the person you loved had never existed, so you'd be spared your pain
  • 0
Jag brukar ofta använda Igni och Quen.

Aard om det är mycke fiender ivägen.
Evil Is Back
  • 0
Citerar Ironfist00:
Vad fokuserar alla på vad gäller Powers? Använder ni alla? Jag kör bara Igni, och Yrden någon gång ibland.


Jag fokuserar i princip bara på Igni. Och om fienden inte är svag mot Igni använder jag helt enkelt bara MER IGNI!!!

Och sen yrden om det är ett spöke.. because fuck spöken :/
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
Har njutit av spelet fram till level 20 nu på PS4, när plötsligt spelet inte ville vara med längre. Hängde sig och trilskades. Tog minuter att öppna Invantory t ex och tillslut kom det en Error-code som sa att jag måste ta bort "applicationen" och installera om spelet. Sparade save-filen i molnet och hoppas nu innerligt att jag ska slippa börja om från början.

Någon mer som råkat ut för detta?
  • 0
Citerar Humanisten:
Och sen yrden om det är ett spöke.. because fuck spöken :/


Det tog mig fan 4 dagars playtime innan jag fattade vad Yrden gjorde mot Spectres.
Protect ya neck
  • 0
  • Räv
  • Räv
Är nu klar med main storyn, och kan inte låta bli att känna mig lite... tom, antar jag är ordet jag söker.

Som att skiljas från en väldigt god vän. Kommer självklart spela vidare och göra sidouppdrag och liknande (och självklart de båda story-DLC som redan är utannonserade) men spelet känns lite tråkigare utan Yennefer och gänget.
"If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now."
  • 0
Citerar Gangsta_D:
Citerar Humanisten ch sen yrden om det är ett spöke.. because fuck spöken :/

Det tog mig fan 4 dagars playtime innan jag fattade vad Yrden gjorde mot Spectres.


Jag använder den mycket och Queen till många fiender. Jag har dock lagt ner mycket i poition trädet också, gillar bomber, oljor och olika drycker. Dock strider jag på ett väldigt defensivt sätt och inte så offensivt med arden, igni och mycket utfall med svärdet. Det har dock fungerat galant i näst svåraste tills det stället jag är vid nu.
Do what you can, with what you have, where you are.
  • 0
Citerar Räv:
Är nu klar med main storyn


Vad fick du för slut?
Indecent exposure is fun.
  • 0
  • Räv
  • Räv
Citerar Mr Smiley:
Vad fick du för slut?


Spoiler:Ciri överlevde, Cerys blev drottning, Geralt fick inte Yennefer eftersom jag missade att göra hennes satans kärleksquest.
"If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now."
  • 0
Halva din spoiler var synlig på förstasidan.
hånobing
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!