Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

The Witcher 3


Citerar Mr Clint:
Jag föredrar Wolf School eller Cat School, tycker de är både bättre och ser coolare ut.


Gillar de långa rustningarna med en massa cloth-fysik :c
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
Citerar Mr Clint:
Spoiler:


Spoiler:Nja, låter som ditt antagande kan vara boven här. Eller så kanske konversationen kan bli annorlunda av olika anledningar. Som jag minns det var de enda alternativen att antingen säga nej (vilket resulterar i fight) eller bara fortsätta diskussionen och förklara varför Radovid är ett dumt val (vilket leder till Kaer Morhen-alternativet). Behövde inte "låta henne gå" för att få det.
Indecent exposure is fun.
  • 0
Spoiler poiler poiler:Du kan välja att fortsätta diskusionen, sen kan du be henne ge dig receptet och gå till Kaer Morhen mm. Win win situation.
Do what you can, with what you have, where you are.
  • 0
Spoiler:Själv valde jag att ha ihjäl henne. Ville inte riskera något om man skulle få chansen att vara med Triss (hade inte börjat questa ordentligt i Novigrad då).
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
Citerar Mr Smiley:
Spoiler:


Spoiler:Kollade upp det, man kunde säga till henne att hennes plan lät som en dålig idé, jag antog att hon inte skulle lyssna och Geralt skulle bara låta henne gå. Det andra alternativet som jag tog trodde jag skulle ha ett scenario där Geralt tog dokumentet ifrån henne och förstörde det.


Citerar Patrikseve:
Spoiler poiler poiler:


Jag vet.


Citerar Humanisten:
Spoiler:


Spoiler: Iofs så utnyttjade hon mig sexuellt, så hon förtjänade att dö.
"I believe that the feminine element dominates in nature. Women are generally stronger than men. All power of this world should be in the hands of women. Life, the world are too serious to leave it in our hands." - Andrzej Sapkowski
  • 0
"I believe that the feminine element dominates in nature. Women are generally stronger than men. All power of this world should be in the hands of women. Life, the world are too serious to leave it in our hands." - Andrzej Sapkowski
  • 0
Citerar Mr Clint:
http://www.playstationlifestyle.net/2015/07/10/big-witcher-3-updat
e-1-07-fully-detailed-almost/#/slide/1

Uuuh

holy shit

ska nog inte röra spelet förrän 1.07 kommer


Samma här. Kan med gott samvete spela lite GoW3: Remastered tills den kommer
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
Undrar när de hade tänkt släppa Ciris alternativa klädsel, det skulle ju komma denna vecka har jag läst. Vill inte avklara spelet förrän jag har fått det, jag gillar tanken att karaktärerna i spelet byter kläder lite då och då, skapar lite mer inlevelse.

Hittills har jag haft en väldigt smooth grej på gång med de alternativa kostymerna, för mig hade Yennefer sin originella klädsel i början i Vizima, och resten av spelet har hon burit sin alternativa klädsel. Triss hade sin originella outfit när jag gjorde hennes storylinje i Novigrad, sen bytte hon lagom till da battul Spoiler:of Kaer Morhen. Nu börjar jag nå main quest'ets klimax, känns lagom lägligt för Ciri att byta till någonting mer stridsvänligt.
"I believe that the feminine element dominates in nature. Women are generally stronger than men. All power of this world should be in the hands of women. Life, the world are too serious to leave it in our hands." - Andrzej Sapkowski
  • 0
Varnad för spoilers.
GAMER TAG BAD AXY
  • 0
Citerar BAD_AXY:
citera inte spoilers


Jaha... ok, vi kör på det då.
Protect ya neck
  • 0
Fick en lite smärre uppdatering precis nu på 7.3 G.
Vet någon vad det är?
  • 0
Citerar Sallamander:
Fick en lite smärre uppdatering precis nu på 7.3 G.
Vet någon vad det är?


Om du inte har köpt spelet på GoG.com så har du nu fått en hel del bonusar som ingick i köpet där. Det är mest bara krimskrams som wallpapers, avatarer, trailers, artwork, och massor mer. Ingenting som påverkar själva spelet.

Tillagt: Uuuuuh, scratch that, verkar som att 1.07 har kommit till amerikanska Xbox One och PS4. Skumt, CD Project Red sa ju att de skulle uppdatera hos när patchen var nära en release, har inte hört något. Vad som är ännu skummare är att patchen inte kom till PC först.
"I believe that the feminine element dominates in nature. Women are generally stronger than men. All power of this world should be in the hands of women. Life, the world are too serious to leave it in our hands." - Andrzej Sapkowski
  • 0
https://twitter.com/GOGcom/status/622104509020545024

5 timmar kvar till 1.07 det vill säga!
"I believe that the feminine element dominates in nature. Women are generally stronger than men. All power of this world should be in the hands of women. Life, the world are too serious to leave it in our hands." - Andrzej Sapkowski
  • 0
https://www.youtube.com/watch?t=406&v=0aOp1p7e0d4

"This Dungeon Was A Pain In The Arse"

dom andra skämten var helt ok, eller hyfsat dåliga
"I believe that the feminine element dominates in nature. Women are generally stronger than men. All power of this world should be in the hands of women. Life, the world are too serious to leave it in our hands." - Andrzej Sapkowski
  • 0
Nytt combat finishers-DLC!


The double helix triple backspin stab to the face DLC.

Forget Wolf School, here comes the Cool School, and Geralt just picked up a few new tricks at Kewl Morhen. Today's DLC introduces a pack of all-new combat finishers to truly take your sword skills to the next level of badass.
"I believe that the feminine element dominates in nature. Women are generally stronger than men. All power of this world should be in the hands of women. Life, the world are too serious to leave it in our hands." - Andrzej Sapkowski
  • 0
Stötte på (vad som skall vara) påskägget signerat Doctor Who, vid Lindenvale Cemetery... sådär mitt i natten - både in-game och IRL - med full kräm i lurarna, som lirar upp alla avlägnsa och unsettling bakgrundsljud från skogen runt omkring.

Det var fan ingen rolig upplevelse.
  • 0
Hur många timmar har ni spenderat i Witcher 3? Klarade ut spelet för ett par dagar sedan och enligt xbox game hub har jag cirka 200 spelade timmar. Undrar om det verkligen kan stämma då xbox egna statisk kan vara lite konstig ibland.
  • 0
Citerar sture127:
Hur många timmar har ni spenderat i Witcher 3?


På min första save så har jag 10+, och på min nya där jag spelar på högsta svårighetsgraden har jag 5-10.
Protect ya neck
  • 0
Where The Cat And The Wolf Play, så jäkla bra quest! Mycket bättre än Fools Gold...

Citerar Moose:
Stötte på (vad som skall vara) påskägget signerat Doctor Who, vid Lindenvale Cemetery


intressant, måste dra dit och se för mig själv

Citerar sture127:
Hur många timmar har ni spenderat i Witcher 3? Klarade ut spelet för ett par dagar sedan och enligt xbox game hub har jag cirka 200 spelade timmar. Undrar om det verkligen kan stämma då xbox egna statisk kan vara lite konstig ibland.


148 timmar, har inte klarat main quest'et, men jag kör utan fast travel också
"I believe that the feminine element dominates in nature. Women are generally stronger than men. All power of this world should be in the hands of women. Life, the world are too serious to leave it in our hands." - Andrzej Sapkowski
  • 0
Är brutalt sugen på detta spel. Detta blir nog ett av de första spelen jag skaffar till min PS4 som jag kommer att köpa i höst.

Blir mest troligt detta, GTA V, senaste Infamous och MGSV.
"One of the things I learned the hard way was that it doesn't pay to get discouraged. Keeping busy and making optimism a way of life can restore your faith in yourself." - Lucille Ball
  • 0
Citerar sture127:
Hur många timmar har ni spenderat i Witcher 3? Klarade ut spelet för ett par dagar sedan och enligt xbox game hub har jag cirka 200 spelade timmar. Undrar om det verkligen kan stämma då xbox egna statisk kan vara lite konstig ibland.


Jag har runt 100 och är på min andra genomspelning på svåraste.

Citerar Straholic:
Är brutalt sugen på detta spel. Detta blir nog ett av de första spelen jag skaffar till min PS4 som jag kommer att köpa i höst.

Blir mest troligt detta, GTA V, senaste Infamous och MGSV.


Det är ett bra spel.
Do what you can, with what you have, where you are.
  • 0
  • Räv
  • Räv
Det är rätt otroligt, jag har spelat detta spelet i vad som snart måste vara hundratals timmar, känns det som, och jag känner fortfarande inte att jag är klar med det.

Håller just nu på med att räta ut alla frågetecken i Velen/Novigrad, och även om det är repetetivt (speciellt alla dessa jävla dykuppdrag, fuck that på riktigt) så har jag faktiskt riktigt kul. Om inte annat blir man rik som ett troll när man säljer alla svärd och runstenar som man plockar upp på vägen.
"If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now."
  • 0
Citerar Räv:
Håller just nu på med att räta ut alla frågetecken i Velen/Novigrad.


Det var ett rent helvete att åka runt i Skellige med båt för att få bort de förbannade frågetecknen. Inventoryn blev genast full också, så man blev tvungen att åka och sälja allt innan man kunde fortsätta.
Protect ya neck
  • 0
  • Räv
  • Räv
Citerar Gangsta_D:
Det var ett rent helvete att åka runt i Skellige med båt för att få bort de förbannade frågetecknen. Inventoryn blev genast full också, så man blev tvungen att åka och sälja allt innan man kunde fortsätta.


Haha, ja, har inte ens orkat börja med dem ännu.

Samlade ihop till första versionen av bear-gearet och sedan blev jag rädd. Äckliga jävla wraiths överallt, blir nervös.
"If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now."
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!