Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Det sämsta med ditt favorit spel


Super mario galaxy Bossarna är väldigt enkla och lika varandra.

Halo 3 Inget är dåligt där men allt kunde vara bättre.
  • 0
Half-Life 2
Laddningstiderna framförallt. Sen har jag faktiskt stört mig lite på att man inte ser Gordons händer när han håller på ratten eller vid sånna tillfällen som han ska klättra.

Halo: Combat Evolved
Ojoj, det finns nog inget.

Project Gotham Racing 4
Tyckte inte motorcyklarna passade in i ett bilracingspel som detta. Kunde ha funnits lite fler nya bilar.
  • 0
Jag gillar de flesta spelen, men alla är på tok för korta.
T.ex. Bioshock, det bästa spelet jag någonsin spelat igenom, det led av det problemet.
Vi Veri Veniversum Vivus Vici
  • 0
Citerar Slide Wheel:
Halo: Combat Evolved
Ojoj, det finns nog inget.


Jo, avsaknaden av LIVE.

Halo3
Ovanligt kort.

Gears Of War
Otroligt dåligt utplacerade checkpoints, vissa onödiga bossstrider. Kort.

Devil May Cry 4
Sparfunktionen suger.
  • 0
  • Missing Avatar
  • Pulp
Halo 3, man borde få saker för nya lvl's som i COD4

COD4, Man dör skitfult, ragdollen är otroligt dålig.
If you want knowledge, go get yourself a scientist - Ich bin ein pöjkspoling!
  • 0
Citerar Th3 End:
Jo, avsaknaden av LIVE.


Jo men det fanns ju inget Xbox Live just då när det kom.
  • 0
Citerar Slide Wheel:
Jo men det fanns ju inget Xbox Live just då när det kom.


that's the problemo
  • 0
Grim Fandango
Ett problem med Grim Fandango är kontrollen.
  • 0
Dreamfall

Tja, att faktiskt spela det är ganska intetsägande... Men det är inte därför det är bäst, BÄST
It's poetry. The poetry of War.
  • 0
Halo 3 är mitt favoritspel,och de största felen med de är nog flood animationerna, det ser skitfult ut när dom hoppar,specielt när två åt gången hoppar mot en så ser dom identiska ut >-< , det andra är väl Lone wolf ,man dödar en snubbe, 2 sek senare får man en hagelgevärspipa i röven
Gasp indeed!
  • 0
Citerar K thx bai:
Halo 3 är mitt favoritspel,och de största felen med de är nog flood animationerna, det ser skitfult ut när dom hoppar,specielt när två åt gången hoppar mot en så ser dom identiska ut >-< , det andra är väl Lone wolf ,man dödar en snubbe, 2 sek senare får man en hagelgevärspipa i röven


Det är typiskt FFA.
  • 0
Shadow of the Collosus:
Att återspelningsvärdet inte är bättre än vad det är. Älskar spelet, i övrigt.
"Surely no one will mind if we take a quick nap in the king's bed."
  • 0
Final Fantasy VII är för lätt när man har spelat det mer än 10 ggr. Men det är väl mitt eget fel. Annars kan jag inte komma på några brister.
  • 0
High Stakes har lite väl drygt karriärläge som man inte får lust att köra om när man klarat av det. Ganska så långt och krävande dessutom.
"Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil
  • 0

Mitt absoluta favoritspel heter Pool of Radiance. 

Spelade flitigt brädspel Drakar och Demoner och även DoD, sedermera ADoD.

Att då kunna spela Pool of Radiance var helt fantastiskt och det är ett spel som jag önskar att spela igen. Delar av barndom/ungdom kommer tillbaka så fort jag tänker på det spelet och även om jag tittat på några klipp på Youtube och jag ser hur grafiken är, så slukas jag in i spelet.

Så det sämsta med mitt favoritspel är att jag inte kan spela det nu för tiden. Jag skulle gärna spela det på någon av de nya konsollerna.

  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!