Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Det sämsta med ditt favorit spel


Citerar mygga_med_stil:
Problemet med mina favoritspel = De tar slut för snabbt.

håller med. favoritspel: MAFIA
Sometimes you need to break some omelets to make some eggs, you know what I'm saying?
  • 0
World of Warcraft:
Tar upp all ens tid och man blir osocial.
  • 0
Grand Theft Auto San Andreas:
Nästan alla bilar är totalt värdelösa att pimpa. Det är way bättre i Saint's Row och NFS Most Wanted.
  • 0
Crackdown: ingen split screen, det skulle vara skit kul med en kompis. Men man får väl ta och lana nån gång.
Tie me in chaos, bind me in pain, Sanctioned forty-nine theurgy chains
  • 0
Citerar Fauve:
World of warcraft: Det tar för mycket tid


Exakt
Woop woop!
  • 0
Halo Combat Evolved - Att det inte har online-läge på Xbox versionen.

Halo 2 - Damn modders and standbyers!

Gears Of War - @!uck you Shotgun! @!uck you!
  • 0
Kingdom Hearts

Det är svårt för mig att komma på någonting dåligt men en sak som jag tänker på är att spelets kontroll kan vara lite slarvigt liksom.

Annars Toppbetyg!
"Some motherfuckers are always trying to ice-skate uphill"
  • 0
Shenmue-spelen

Det kommer förmodligen ej en 3'a...
  • 0
God of War

Det är alldeles för kort.
Älska aldrig i en trädgård, kärleken är blind men det är inte grannarna
  • 0
  • Ego
  • Ego
Gears of War, jag saknar att kunna hoppa upp på saker, det går på ett fåtal ställen men bara där bandesignern har bestämt att det ska gå. Lite ologiskt.

Chronicles of Riddick, um... att det inte finns en tvåa?
The official pimp of juicylucy.
  • 0
Citerar Farre:
Call of Duty

Ett bra spel men den har inte lika bra musik som Medal of Honor.


Snackar du om det första spelet eller hela serien? För 3:an har grymt pampig och bra musik.
  • 0
Gears Of War - För det mesta helt klockren AI men ibland kan de få hjärnsläpp och ställa sig framför och stå där och bara väntar på att bli nedskutna. Lite för många gånger för att det ska kunna förbises. På vissa ställen är det inte riktigt lika högupplösta texturer som resten av spelet. Ibland väldigt frustrerande.

World Of Warcraft - Tar upp nästan hela sin tid från andra spel. Det går helt enkelt inte att kombinera WoW med andra spel. Antingen är det det ena eller det andra. Hemsk grafik. Dålig AI (inte för att det gör så mycket då, men...). Lite för få funktioner för för guilderna. Känns lite för "oseriöst" för min smak.

Half-Life 2 - Ravenholm-delen. Dålig grafik. Vapnena känns lite för mesiga, allra helst shotgunnen (Nej, jag tänker inte säga hagelbrakaren, för det låter så jävla fult!) som hyllades så i senaste numret av GR. Lite för tråkig värld och story för min smak. Gordon visas upp alldeles för lite. Undra om det är någon som någonsin hört hans röst...
Praise the lord, and pass the ammunition!
  • 0
Rome: Total War.

Lite för historiskt inkorrekt på sina ställen. Inget som stör mig sådär jättemycket dock.
"The genius of the hole: no matter how much time you spend climbing out, you can still fall back down in an instant."
  • 0
Super Smash Bros. Melee -- Att det ska ta en sån J***A tid att klara Adventure på Hard... Har försökt i en månad... Förbannadde Giga skit...

Saints Row -- Lite för få uppdrag... Och det irriterande slutet...
"I'd rather be hated for who I am, than loved for who I'm not" - Kurt Cobain
  • 0
Mitt favorit spel för stunden är Counter strike source , dock kryllar det av RPG server , dock :/
And then i thought to myself, if the frog is gone, im going to kill myself.
  • 0
CSS är sååå smaklöst...
I'll make him an offer he can't refuse -Michael Corleone
  • 0
Battlefield 1942:
Det kommer ingen uppföljare

Tillagt 2007-03-09 20:14:
Citerar Gringon:
CSS är sååå smaklöst...

Är det ditt favoritspel?
Arrrrrgggggg me fellow mateys, go now and seed ye plunder, for we shall never sink.
  • 0
Dead rising:

MEn det kan vara få sparpunkter
You´d better think about my skills a little bit more before you ask that question- Tomonobu Itagaki
  • 0
Gears of War - för få spelare i multiplayer!
...
  • 0
Halo: Ingen multiplayer.

Halo 2: För kort(om man inte lirar legendary)

Gears of war: För kort och lite vapen.
Riktiga karlar äter sylt!
  • 0
Citerar Farre:
Det är rätt ovanligt med spel som är 100 % historiskt korrekt.



Jag sa inte att det skulle vara 100%, eller hur? Dessutom är spelet ett historiskt strategispel vilket gör att man borde kunna ställa lite krav på det.
"The genius of the hole: no matter how much time you spend climbing out, you can still fall back down in an instant."
  • 0
Har alla plötsligt Gears of War som favoritspel? Vad händer med världen?
Till hur många personer räcker 1 liter sås?
  • 0
  • Gold
  • Gold
Kingdom hearts
Dålig kamera och dålig kontroll.
Kingdom hearts II
Trots bättre kontroll och kamera inte lika bra som ettan.
Gears of war
för kort och lite för mycket delay på internet för mig.
Jak and daxter
var så länge sen jag spelade så jag vet inte
  • 0
Citerar Gringon:
CSS är sååå smaklöst...


Spela det inte d å , otroligt onödig kommentar.
And then i thought to myself, if the frog is gone, im going to kill myself.
  • 0
Ett av mina andra Favorit spel: The Chornicles of Riddick: Escape From Butcher Bay

Det finns monster på fängelset .
Delta team, Go Go Go! We have a game to complete!
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!