Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

City of Heroes / City of Villains


Det här är den officiella tråden om City of Heroes och City of Villains.

CoH och CoV är MMORPG's, "Massively Multiplayer Online Role Playing Game" (Alltså Online rollspel). Båda är otroligt roliga spel som du borde skaffa.

City of Heroes

Det här spelet kom ut före CoV. I City of Heroes får du skapa din egna unika karaktär, från topp till tå. Det är nästan garanterat att du aldrig kommer hitta en karaktär som liknar dig själv - allt eftersom karaktärskapandet är så stort. Därefter börjar ditt stora äventyr i Paragon.

Gamereactors Recension

Officiell hemsida för City Of Heroes

City of Villains

City of Villains är motsattsen till City of Heroes - Nu får du spela som skurk istället för hjälte. Nu spelar du i en mörkare stad som heter "Rouge Isles". Här kan du utforska så mycket du vill, exakt som i CoH. Båda spelen är "fria" och du kan alltid göra vad du vill.

Bilder

Officiell hemsida för City of Villains

Båda spelen är riktigt grymma. Alla karaktärklasser har olika krafter. Kanske gillar du att vara superstark? Eller är du den där typen som gillar att flyga över hela staden? Föredrar du att springa snabbt som blixten? Ja, det går nästan att göra vad som helst.

14 Dagars Trial finns att ladda ner och spela! Skicka ett PM till mig så berättar jag hur.

Nu kan ni diskutera allt om dessa spel. Skriv gärna ner era karaktärer också!
Let's hug it out, bitch.
  • 0
Ingen som har spelat?
Let's hug it out, bitch.
  • 0
Näpp, alla är väl upptagna med WoW...
"Reality is tearing itself asunder - and i must race."
  • 0
Jupp jag har spelat både CoH och CoV, tyckte att spelet var riktigt härligt och så (spelade dock bara en massa 14 dagars trial), men sen köpte jag WoW och gissa vilken jag fastnade mest för? Nej men jag gillar öppnna världar etc samt att Warcraft har alltid varit en favorit. En sak jag inte gillar med CoH/V är att typ för att klara vartenda uppdrag så skall man in i "instance" liknande platser, och att det är inte lika öppet. Samt så gillar jag vapen. Och att leta efter feta armors.
Diggar ditt startinlägg dock.
'Prepare for unforeseen consequences'
  • 0
Citerar Al Za3eem:
Jupp jag har spelat både CoH och CoV, tyckte att spelet var riktigt härligt och så (spelade dock bara en massa 14 dagars trial), men sen köpte jag WoW och gissa vilken jag fastnade mest för? Nej men jag gillar öppnna världar etc samt att Warcraft har alltid varit en favorit. En sak jag inte gillar med CoH/V är att typ för att klara vartenda uppdrag så skall man in i "instance" liknande platser, och att det är inte lika öppet. Samt så gillar jag vapen. Och att leta efter feta armors.
Diggar ditt startinlägg dock.


Du, jag har en fråga.

Om man har en gubbe som man spelat med (14 dagar), spelar man med samma gubbe nästa gång man aktiverar ett 14 dagars trial key?
Let's hug it out, bitch.
  • 0
detalr mn i månaden som i WoW?

Tillagt 2007-04-14 10:43:
betalar menar jag
holy crap is much better than regular crap
  • 0
Citerar bobbo krull:
detalr mn i månaden som i WoW?

Tillagt 2007-04-14 10:43:
betalar menar jag


Jepp, det gör man.

Eller så kan man köpa ett Game Card (som kostar c.a 250 kronor). Då får man spela i 60 dagar.
Let's hug it out, bitch.
  • 0
Citerar Jowy of Highland:
Jag har spelat en 14-dagars trial av CoV. Det var väl någorlunda underhållande, men efter några dagar så tröttnade jag på de likartade uppdragen.
Att döda småskurkar och stora ormar med telekinesi är bara kul ett tag.


Håller med. Men jag tycker att CoH var mycket roligare, faktiskt.
Let's hug it out, bitch.
  • 0
Jag behöver hjälp ! jag hittar inte vart man köper en retail kod.
What's the matter, never taken a short-cut before
  • 0
Citerar Leven:
Jag behöver hjälp ! jag hittar inte vart man köper en retail kod.


Det gör du i vilken spelaffär som helst. Eller i de flesta iaf.
'Prepare for unforeseen consequences'
  • 0
Riktigt bra lir som jag rekommenderar varmt. Bättre än World of Warcraft och jag har spelade WoW rätt flitigt för ett år sedan. Äldre målgrupp dessutom.
  • 0
Underskattad säger jag! Detta spöar skiten ur World Of Warcraft.
Älskar detta spelet!
Rihanna <3
  • 0
Citerar Dragonforce:
Detta spöar skiten ur World Of Warcraft.


Har du levlat alla 10klasser till lvl 80 i WoW redan?
It's time for PS VITA!!!
  • 0
Bara jag som inte kan spela ?
Köpte det genom Steam, men står bara Game currently unavailable -.-
B-Boonkers Bonkers !!
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!