Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Det läskigaste spelet du har spelat?


Hmm, jag har inte spelat något spe som har varit speciellt läskigt, men jag måste då säg att det läskigaste jag spelat är nog S.T.A.L.K.E.R of Chernobyl! Inte att det är läskigt, men när dom här jävla onsynliga monstrerna dyker upp precis framför en då rycker jag till så att jag nästan flyger av stolen!
"En kompromiss är konsten att dela en kaka så att alla tror de har fått den största biten."
  • 0
Super Mario World, Spökhusen
No cloud, no squall shall hinder us!
  • 0
Jag vet inte riktgit, jag har inte spelat så många läskiga spel. Men när ja spelade Resident Evil Zero blev jag rädd.
  • 0
CONDEMNED Så jädrans virdrigt!
"The noblest pleasure is the joy of understanding."
  • 0
det måste ha varit Resident Evil 4 jag var skraj när ja gick o la mig efter ha suttit ensam hemma kl typ 3 på natten o presis varvat det. Det är nog faktiskt det enda spelet som gjort mig skraj.
si vic pacem parabellum
  • 0
Citerar Chaos Spirit:
Man är säker bara man har sin Gravity Gun nära till hands. Bara att klyva zombieäcklen med en stor sågklinga. Mvoahahahaaa!
Jo, men när springande zombies kommer är man så gott som död..
  • 0
Super mario sunshine. det var asläskigt att möta Bowser första gången, vet inte om man möter honom igen jag vågade inte spela mer
AnZen Hegevall / Gamereactor "Skärp dig. Jag tänker inte ge dig någon mer chans. Ytterligare provokation från dig (och jag menar det) så är du ute och inte välkommen tillbaka mer." - Iqaros.
  • 0
Resident Evil 4 utan tvekan. Spelar i stort sett aldrig scräckspel men RE4 rent ut sagt skrämde skiten ur mig flera gånger Ett av de bästa spelen jag spelat förövrigt.
And the iceman cometh, Sander baby. The iceman fucking cometh.
  • 0
Måste vara Condedemned som jag testade hos en vän.
I don't envy you.
  • 0
Svår fråga.. F.E.A.R. var såååååå lamt.. Dränkt i skräckklyschor - galna ungar och chanslösa soldater.. Nytt? Nej.

Jag skulle svara S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl. Glömmer aldrig den dagen då jag mötte en silhuett i kloakerna, drog fram mig varje gång jag försökte knäppa honom och kastade iväg mig.. Sket nästan ned mig, och han gick närmare och närmare för varje sekund.
Tyskarna försöker konkurrera med fransmännens Merci och gör sin egna choklad; "Danke".
  • 0
F.E.A.R.

Tillagt 2007-11-04 20:57:
Resident Evil skrämde också mig, när jag var yngre.
  • 0
Quake II när jag var 8-9. brrr......
  • 0
Demot till Superman Returns. Värre får man leta efter...
"Varför skall man ha anledningar till allting? Kan man inte bara få hata?" - Regnskog.
  • 0
Doom 3, jag sket nästan på mig när en med motorsåg hoppade fram
  • 0
spelade anki och pytte med min lillasyster riktigt läskigt
Jag vill ha världens största brödrost, men skulle nog inte orka äta så mycket bröd.
  • 0
F.E.A.R

Finally Answer FOREVER

Jag tror tamejädrans att jag aldrig hoppat av stolen så många gånger i ett SPEL
//StoffeBus - If the enemy is in range, so are you..
  • 0
Vet inte riktigt... Jag var (ganska) skraj när jag spelade Resident Evil (Remake) första gången... Annars var faktiskt FEAR sjukt (fast jag lirade det typ 3.00 ensam hemma själv) läskig. Condemned var ju mysig den med
This is your life, doesn't get any better than this...
  • 0
F.E.A.R är det läskigaste jag spelat, men Condemned och Doom 3 är jävligt läskiga dom med!
Fjortisar är som kanintofflor, sköna att sätta på, men inget man går på stan med.
  • 0
Deja vu till NES.
Mina brorsor satt och spelade det på nätterna när jag var 3-5 år gammal.
All den äckliga musiken, överaskningarna och perfekta pusslen.....läskiga grejjer det där.
Jag och polaren satte oss och spelade det för några veckor sedan, lika läskigt då, seriöst.
In another world, in another life.
  • 0
F.E.A.R Är skit äckligt. Skiter på sig liksom

DOOM 3 Kom jag hälften tills (= tusen(minst) hjärtattacker) min dator krachade. Pallar inte börja om.

Har inte spelat Condemed än. . .
Kan jag få 2000 kr?
  • 0
Citerar UpTownErik:
Deja vu till NES.
Mina brorsor satt och spelade det på nätterna när jag var 3-5 år gammal.
All den äckliga musiken, överaskningarna och perfekta pusslen.....läskiga grejjer det där.
Jag och polaren satte oss och spelade det för några veckor sedan, lika läskigt då, seriöst.
'
Särskilt när man går in på Polis stationen, hemsk musik drar igång och man döms till döden utan anledning. Eller när man tar "Ta" på en tjej, hon drar fram en puffra och pepprar en med bly

Som svar på frågan: Silent hill 2 och 3.
  • 0
Condemned tveklöst!

Men även Chronicles of Riddick var läskigt på sina ställen, helt otippat från mig innan...
IMO, DR are with a good Bouquet of an VR-lens that makes the shot' if it isn't OF
  • 0
Citerar robot6:
Har inte spelat så många läskiga spel så det läskigaste jag har varit med om är Ravenholm i Half Life 2


Precis mitt svar också
  • 0
Half Life 2. Får ont i magen bara jag tänker på Ravenholm.
F.E.A.R. var också läskigt.
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!