Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Spel du aldrig tröttnar på...


GTA IV och Final Fantasy X. Spelar respektive spel en gång om året.
Och en vidöppen väg rullas ut framför oss, från en ödelags stad där ateister bär kors, jag säger till dig, det var tur att du kom, jag har skyhöga krav och det här är lagom, men det... är inget för mig
  • 0
Final Fantasy VII, VIII, IX, X.
The Legend of Zelda - A Link to the Past
Suikoden 1 & 2.
Sword of Mana
MGS (spelen till playstation 1-3)
Det aktuella årets FIFA och NHL.
huuum...

Får räcka tills vidare!
Får det lov att vara senap på ketchupen?
  • 0
Counterstrike: Source är faktiskt det enda jag kan komma att tänka på.
  • 0
Alla spel som går att komma igång med på direkten och avsluta när som helst utan att bry sig om att spara. Några exempel: CS, Hack n Slash, The Impossbile Game, Zombiespel å FPS.
_^Azure^_ *Ignorance is a bliss*
  • 0
Batman: AA
  • 0
Gears Of War 3... Multiplayern är bara för bra...
  • 0
Battlefield 3 och Bad Company 2
If you choose not to decide, you still have made a choice. ~ Neil Peart
  • 0
The Elder Scrolls-spelen Oblivion och Skyrim (troligtvis även Morrowind, när jag väl spelar det!) är två spel som jag utan tvekan aldrig kommer att tröttna på. Tröttnar även aldrig på Star Wars Battlefront-spelen och multiplayerläget i Nightfire.
"In the halls of Valhalla! Where the brave may live forever!"
  • 0
ice climber på NES. Ett bra tips för den perfekta förfesten!
Games don't create psychos. Games make psychos more creative.
  • 0
  • Trog
  • Trog
Bortsett från många odödliga NES, SNES- och N64-klassiker så tröttnar ajg aldrig på Monster Hunter Tri och alla dessa Pokémon-spel.
I just dont know what went wrong
  • 0
Halo 3 är fortfarande riktigt bra. Snart 5 år gammalt. Men online krig är fortfarande lika fantastiskt som det en gång var i princip.
"Is there a gun in your pocket or are you just happy to see me?" Mae West
  • 0
Golden Sun (1&2) är spel som jag har klarat ett flertal gånger-- till 100%. Går inte att lägga ifrån mig mitt Game Boy så fort jag spelar Golden Sun; musiken(!), grafiken, handlingen, och strids-mekaniken ger en upplevelse som jag sent kommer glömma!
† Nothing right in my left brain. Nothing left in my right brain. † (\__/)
  • 0
Dragon Age: Origins, Minecraft, Skyrim
  • 0
  • Voom
  • Voom
Jag tröttnar på alla spel men vissa brukar jag ändå gå tillbaka till ibland.

Final Fantasy VII och X.
Fallout 2
Heroes of might and magic III
Plants vs. Zombies
  • 0
Warcraft III kan jag aldrig tröttna på. Har spelat igenom hela kampanjen 3 gånger (både Reign of Chaos och The Froxen Throne) och alla custom maps gör det odödligt om man har nån att spela med
  • 0
Starcraft 2.
Och en vidöppen väg rullas ut framför oss, från en ödelags stad där ateister bär kors, jag säger till dig, det var tur att du kom, jag har skyhöga krav och det här är lagom, men det... är inget för mig
  • 0
Half-Life 2 med expansioner.
...
  • 0
Har en liten lista över dessa.
Sim City 4
Rollercoaster Tycoon 2
Civilization V
Devils Crush
Super Probotector: Alien Rebels
  • 0
MS Röj.
Ok.Faith.Yeah.Got It.
  • 0
En liten lista: Battlefield 2, BF Bad Company 1 & 2, FarCry (ettan), Just Cause 2, Little Big Planett (1&2 och Vita), Disgaea (speciellt 1&3), Metal Gear serien, InFamous(det första), Uncharted serien, GTA och Max Payne är de jag kan komma på just nu
  • 0
Grand Theft Auto: San Andreas
Red Dead Redemption
Star Wars: Battlefront II
Battlefield: Bad Company 2
Star Wars: The Force Unleashed
Lego Star Wars II
"Who's the more foolish...the fool or the fool who follows him?" - Ben Kenobi
  • 0
Gears of War 3 och många därtill!
  • 0
Tetris till gamla hederliga mobiler med knappsats, Ice Age Village (Android) och Spelunky (Xbox 360).
Nu var det dags igen...
  • 0
kan spela dragon age och försvinna i timmar! Samma i Shogun 2 när man kunde starta det och kolla på klockan 12 timmar senare och märka att de gått ett tag
  • 0
Call of Duty 2 =)
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!