Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Spel du aldrig tröttnar på...


mirrors edge. cs och uncharted 2
  • 0
Knights of the Old Republic! Spelar ut det en gång varje år nästan. Och Football Manager såklart. Sjukt hållbart.
He who fucks nuns will later join church!
  • 0
Mafia 2.
Jävla vildar..
  • 0
Halo 3

Jag körde precis klart min 2000:e match... 2000 matcher på bara 10 månader.
snitt 200 i månaden.

<3 Bungie
If mac users are more environmentally conscious than pc users... why do macs have a trash can and windows a recycling bin?
  • 0
skate 2 har jag aldrig tröttnat på
Coughin like you got a cold or something, tryna OD on THC.
  • 0
Tro det eller ej.. Mw2 Det spelet har mig fast. Tills Dead rising 2 kommer till ps3
  • 0
Mass Effect, Gta IV, Mafia 2 och The elders scrolls IV Oblivion.

Just det som är till Xbox 360 förstås
"This is the tale of a man who pierces the fate of a universe ruled by an endless cycle of violence."
  • 0
Citerar MrBosmer:
Plants vs Zombies!!!


Och bfbc2
History will be kind to me, because I intend to write it
  • 0
Crash Team Racing
  • 0
Mass Effect 2
  • 0
Håller med Mrmonkey. Mass Effect 2 är svårt att lägga ifrån sig.
Once again, this galaxy will be nothing but a pile of ash.
  • 0
TF2 & L4D2.
  • 0
GTA IV.
Johnny ain't so crazy. He's always got a line for the ladies.
  • 0
GTA Iv, Gta San andreas, fifa.
Remember, kids - it's only illegal if you get caught!
  • 0
GTA IV som i början kändes så härligt banbrytande när det egentligen inte var det, och nu, två år senare, ger nostalgitrippar...
Inhemska hemskheter födda i vildmarken?
  • 0
diablo 2 , oblivion. cod spelen

Tillagt 2010-09-19 16:43:
halo reach också
  • 0
Dom flesta Pokemon spel och Super Smash Bros Brawl(mot kompisar).
"There is no such thing as coincidences in this world. There is only the inevitable."
  • 0
Halo Reach.
Combat Evolved.
Forza 3
  • 0
Max Payne 2
Surremder before you all die by the sword, for i do not wish you to perish
  • 0
Spelar det inte så ofta, men sim city 3000. Kan fortfarande ta fram det då och så, även om jag skaffade 4an senare också. Det spel jag spelade längst och mest regelbundet var väll annars WoW, men det tröttnade jag på efter 2 år.
  • 0
Jag tror jag får lägga till Commandos 2, världens bästa strategi spel enligt mig, uppdragen kan klaras på otroligt många sätt, t.ex. gå igenom banan genom att kniva varenda en eller med en eldkastare, the possibilities are endless!
KILL, MAIM, BURN!
  • 0
Det är nog många spel det. Fallout 3 till exempel, har nog inte ens skrapat ytan på det spelet, det finns mycket mer att upptäcka. Och Assassins Creed 2, spelade för ett tag sedan igenom AC1, nu kör man AC2 och testar AC Brotherhood betan.
PSN: Snuttleo
  • 0
grand theft auto 4!
  • 0
Grand Theft Auto: San Andreas, The Elder Scrolls IV: Oblivion, Star Wars: Battlefront II, Little Big Planet och många fler.
"Who's the more foolish...the fool or the fool who follows him?" - Ben Kenobi
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!