Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Spel du aldrig tröttnar på...


Jet Set Radio
  • 0
Super Mario till 8bit förstås!
  • 0
Roller Coaster Tycoon lätt!
"Our place in the world, should it be as small as we stand, or as large as we desire?" / Talor (från Mouse Guard!)
  • 0
Citerar Guendolin:
Roller Coaster Tycoon lätt!


Man kan torka upp spyor i evigheter.

Valfritt spel som använder sig utav Infinity Engine kan man annars spela länge. Där snackar vi långlivat!
It's called the 'Mortuary'... it's a big black structure with all the architectural charm of a pregnant spider - Morte (Planescape: Torment)
  • 0
Hm, jag tröttnar tillslut på alla spel. Men dom som hållit sig längst, är GW och Halo 3. Sedan finns det spel som jag alltid längtar tillbaka till som Pokemon, WoW, Morrowind, Diablo II och Fallout 2 etc.
Sometimes we don't do things we want to do, so that others won't know we want to do them
  • 0
Super Mario Bros. 3.
Europaparlamentsval den 9 juni.
  • 0
  • c0la
  • c0la
Wolfenstein-ET har lirat det sen 2003
c0la
  • 0
Rock Band (2), spelat det konstant sen början av sommarlovet 2008.
We own your fucking dreams!
  • 0
Final Fantasy VII och IX, GTA IV och Haunting Ground. Finns fler men det vore lite jobbigt att slänga upp ALLA!
"Ta i då äckelunge!"
  • 0
GTA IV och Guitar Hero: Metallica är två spel som snurrar regelbundet i min 360.
Ted Hinterleithner / Gamereactor
  • 0
Citerar Teddan:
GTA IV och Guitar Hero: Metallica är två spel som snurrar regelbundet i min 360.


Hehe, snacka om olika smaker. GTA IV och Guitar hero är dom 2 främsta spel som jag tröttnat snabbast på
Sometimes we don't do things we want to do, so that others won't know we want to do them
  • 0
Citerar Alex09:
Hehe, snacka om olika smaker. GTA IV och Guitar hero är dom 2 främsta spel som jag tröttnat snabbast på

Bara kul med annorlunda smaker tycker jag. Skulle vara en ganska trist värld om alla tyckte likadant.

Kom förresten på ett till spel som jag aldrig tröttnar på. Mario Kart. I och för sig hela serien men ändå.
Ted Hinterleithner / Gamereactor
  • 0
Citerar Teddan:
Bara kul med annorlunda smaker tycker jag. Skulle vara en ganska trist värld om alla tyckte likadant.


Precis
Sometimes we don't do things we want to do, so that others won't know we want to do them
  • 0
Advance Wars till GBA av någon outgrundlig anledning.
SHUT YOUR MOUF!
  • 0
Citerar sirjohnnyking:
Rock Band (2), spelat det konstant sen början av sommarlovet 2008.


Haha låter som mig xD Rock Band formade min musiksmak xD
Jones
  • 0
Citerar märta:
Super Mario Bros. 3.

Word! Näst grymmaste Mario-spelet efter World

Annars tycker jag att jag aldrig tröttnar på Tetris. Fast nu är jag fattig på bra version av spelet att spela :/

johanzebran: Måste bara säga att jag gillar din avatar!
Wort, wort, wort!
  • 0
Det gamla kultspelet Cult! Ett gratis datorspel skapat av Lee Blum där man ska infiltrera en sekt. Det är jädrigt nostalgiskt för mig och musiken är skön.
Finns fortfarande uppe på Studio Blums hemsida. Googla.
  • 0
Halo 3 multiplayer
"I am not a merry man!" - Worf
  • 0
LittleBigPlanet - Lika roligt nu, som när jag köpte det.
  • 0
Mafia Wars!
Min negativa KDR är din positiva KDR!
  • 0
  • Tuta
  • Tuta
Trackmania och alla Zelda

Burnout paradise har jag inte direkt tröttnat på heller men det går i perioder, ibland spelar jag det hela tiden och ibland inte mkt alls.
· · · - - - · · ·
  • 0
Monster Hunter Freedom Unite, jag tröttnar väl kanske nån gång, men inte än på ett tag (har spelat ca 380h än så länge).

Stepmania är också ett spel jag inte kommer tröttna på i första taget. Det har jag nog spelat ett par hundra timmar iaf, och så har jag över 1000 låtar :p
PSN: DemoNova
  • 0
GTA och Read dead redemtion (tror iaf inte att jag kommer tröttna på det)
Fuck Yeah.
  • 0
Burnout Paradise
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!