Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Coolaste sättet att dö på i ett spel


Inget klår att flyga hydran i GTA SA och så laddas inte nått träd tillräckligt snabbt så man flyger in i något till synes osynligt kan man göra annat än att.....skratta...då?
And if I kiss you in the garden, in the moonlight, will you pardon me and tiptoe through the tulips with me
  • 0
Citerar devoirs91:
haha, halo 3...ja dog på ett fett cp sätt, på banan "the covenant", när man skulle åka till stället där truth skulle aktivera ringarna typ, ja åkte bil, när plötsligt en scarab sköt mig med sin gröna stråle så att ja for åt helvete, fett högt upp i luften, men jag levde fortfarande, och jag flög ner mot marken, trodde jag skulle överleva, men sen kom en j*vla pelican och splattade mig mitt i luften och det såg bara så coolt ut, det ser coolare ut när man ser det själv, än att man läser det.


Spoiler varna!
I don't envy you.
  • 0
Citerar devoirs91:
cp

Ajabaja
in your rearview mirror is the motherfucking law
  • 0
Dra ut sladden...
  • 0
Nog i gears of war eller Halo 3 när man liksom blir slagen och kroppen flyger som in i helvete.

Tillagt 2007-11-13 18:48:
Citerar Macot:
Dra ut sladden...


???????????
in your rearview mirror is the motherfucking law
  • 0
I unreal tournament 2 deathmatch fett skoj.
si vic pacem parabellum
  • 0
Någon mortal Kombat avslutning måste ju vara bäst.
Wrestling is not fake, people are fake
  • 0
Citerar neostar:
Någon mortal Kombat avslutning måste ju vara bäst.


De är ganska råa, de killsen.. Som typ att kasta in någon i en gigantisk fläkt så att blod sprutar över hela rutan..
  • 0
  • kano
  • kano
Citerar neostar:
Någon mortal Kombat avslutning måste ju vara bäst.


Håller helt med, men att bli nerskuten eller att kracha med bil eller motorcyckel är kul också.
"Utan pengar hade vi alla varit rika"
  • 0
Citerar Eliobiwan:
Citerar Macot ra ut sladden...

???????????


Dra ut strömsladden till din konsol så får du se hur allt blir svart på skärmen, så ser det ut att dö.
  • 0
Citerar Fuinur:
http://www.youtube.com/watch?v=qXfwd4_ydLM

ÅHG!


Haha! Den var skitbra!
Skolbetyg är som att bedöma folk efter utseendet.
  • 0
Citerar Vatte:
Att döda sina gubbar i Sims 2 är ju ganska kul... att låta dem simma i en pool utan en stege elr stänga in dem i ett rum utan nånting alls inte ens en dörr... fast det roligaste är ju fortfarande att döda min syrras gubbar hon blir ju så jävla sur med det är det som är kul...


HAHAHAHAHA!
in your rearview mirror is the motherfucking law
  • 0
att få huvudet avsågat av en sån där motorsågs kille i resident evil 4 eller att
att bli krossad av ett hus i war of the monsters
I was cured, all right!
  • 0
en gång när jag dödade en tant i TES: oblivion, när ja kom tillbaka till
hennes "farm" stod hon upp med utsträkta armar.
men det konstigaste var att hon var död!
Bara glider liksom
  • 0
Få hela sina uppbyggda stad i valfritt strategispel att bli överkörd av datorn på svåraste svårighetsgraden, lätt.
"Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!