Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Gears of War 2


Citerar metroid_prime:
Jah kolla på Coles muskler, men för spelets skull så tycker jag att skotten bara dödar med ett skott om dom träffar Headshot.

Så funkade det ju i ettan, enda sättet att döda någon på ett skott var att skjuta dem i huvudet. Med active reload var du tvungen att skjuta två skott och utan active reload krävdes tre skott förutsatt att man träffar alla dvs...

Och nu snackar jag om hur många skott som krävs för att döda en motståndare, inte hur många som krävs för att downa.
Diablo III <3
  • 0
Citerar Henke360:
Vet någon hur det blir med botar? kan jag t.ex. köra med tre kompisar på min box och köra mot mot 4 botar?
Fan va coolt det skulle vara om det gick.


Det kommer finnas botar, så det borde gå att spela som i exemplet du gav
Ok.Faith.Yeah.Got It.
  • 0
Citerar White Devil:
Så funkade det ju i ettan, enda sättet att döda någon på ett skott var att skjuta dem i huvudet.

Devil har såklart rätt. Men så är han ju också en grymm Gears-veteran (om man nu kan vara det).
Gamer FL <3
  • 0
Jag tycker om Marcus nya röst, speciellt i den där trailern "rendevouz"
  • 0
Citerar metroid_prime:
Jag tycker om Marcus nya röst, speciellt i den där trailern "rendevouz"


Står det någonstans att Marcus har fått en ny röst? Skicka gärna länk.
Johnny ain't so crazy. He's always got a line for the ladies.
  • 0
Det är samma skådespelare.
  • 0
Citerar Th3 End:
Det är samma skådespelare.


Men det låter helt nytt.
  • 0
Tänk om man bara kunde springa igenom 200 locustar med motorsågen.

Det kan man nog, de har ju gjort så man kan lägga in väldigt mycket fiender..
COME ALONG AND SLAM AND JOIN THE JAM
  • 0
Citerar metroid_prime:
http://youtube.com/watch?v=VrT-yv9Qydg

Kolla på trailern och sen titta på en cutscene från första spelet, hör hur mycket hans röst har ändrats.


Men lol det är inte John DiMaggio, han som spelar Fenix som pratar
Lämnat GR.
  • 0
Citerar Leon_S_Kennedy:
Men lol det är inte John DiMaggio, han som spelar Fenix som pratar


Vem är det då.
  • 0
Ser fram emot att skjuta skallen av Merlinen, djävulen, mongot o fenomenet senare i höst/vinter
With a bit of luck, his life was ruined forever. Always thinking that just behind some narrow door in all of his favorite bars, men in red woolen shirts are getting incredible kicks from things he'll never know.
  • 0
metroid_prime:

Den rösten som är i början i trailern "Rendevouz" är bara en berättar-röst. Om du tittar på trailern "Assault" (Gameplay) så hör man tydligt att Marcus röst inte har ändrats.
Johnny ain't so crazy. He's always got a line for the ladies.
  • 0
Citerar RobbaSBK:
Ser fram emot att skjuta skallen av Merlinen, djävulen, mongot o fenomenet senare i höst/vinter


Den stora comebacken?

Vi ska ju spela tillsammans så du får ju inte döda mig!
Awesomeness would ensue.
  • 0
Citerar Nixxer:
metroid_prime:

Den rösten som är i början i trailern "Rendevouz" är bara en berättar-röst. Om du tittar på trailern "Assault" (Gameplay) så hör man tydligt att Marcus röst inte har ändrats.


Men det var samma röst i en gameplay videos som jag såg det var därför jag trodde det. Kom inte ihåg vilken video det var.
  • 0
Citerar RobbaSBK:
Ser fram emot att skjuta skallen av Merlinen, djävulen, mongot o fenomenet senare i höst/vinter

Jag ska springa runt och tagga dig som fan med rökgranater.
Gamer FL <3
  • 0
Jag är så grymt avundsjuk på alla Xbox360 ägare som kan spela Gears of War och som kommer att kunna spela Gears of War 2 Om jag hade råd hade jag garanterat köpt ett 360 bara för dessa spel
Men nu har man ett PS3, som jag förutom Gears of War är jävligt nöjd med
You only live once so just go fucking nuts. R.I.P Mitch Lucker
  • 0
Citerar hatten900:
Om jag hade råd hade jag garanterat köpt ett 360 bara för dessa spel


Jag hörde en polare som hittade Arcade för 1600 kr på Clas Ohlsson. Inte så fruktansvärt dyrt med tanke på vad man får.
"Manligt är ett gruppbefäl med Ak 5:a" - Templarpaladin
  • 0
Ribcage: Tack för tipset Jag ska nog börja spara till en sån Då ska jag garanterat köpa Gears of War 1 och 2

Men Arcade saknar väll hårddisc?
You only live once so just go fucking nuts. R.I.P Mitch Lucker
  • 0
El-giganten säljer Xbox 360 elite med 120Gb HDD för ca: 2400kr. Börja spara eller fixa ett jobb!
  • 0
Men jag behöver inte 360 elite, jag har redan en svart konsol och om jag ska köpa en ny ska den vara vit
You only live once so just go fucking nuts. R.I.P Mitch Lucker
  • 0
Citerar hatten900:
Men jag behöver inte 360 elite, jag har redan en svart konsol och om jag ska köpa en ny ska den vara vit


Så priset och HDD utrymmet lockar inte? 2 bad.
  • 0
Citerar Th3 End:
El-giganten säljer Xbox 360 elite med 120Gb HDD för ca: 2400kr. Börja spara eller fixa ett jobb!


VAD FAN!? Borde köpa mig en ny konsol Jag kan ju sälja min gamla åt brorsan.

Tillagt 2008-07-26 06:45:
Citerar hatten900:
Men Arcade saknar väll hårddisc?


Ja, men minneskort finns. Hårddisk och sånt kan du nog hitta sen billigare än det är nu. Du kan ju ända spela utan.
"Manligt är ett gruppbefäl med Ak 5:a" - Templarpaladin
  • 0
Citerar RobbaSBK:
Ser fram emot att skjuta skallen av Merlinen, djävulen, mongot o fenomenet senare i höst/vinter

Vi får väl se vem som tappar huvudet.
Diablo III <3
  • 0
Th3 End: Det är klart att HDD och piset lockar, men om en elite kostar 2400 lär man ju kunna få en Premium för lite mindre pengar

Ribcage: Tack för tippsen

Hur stor är pris skilnaden mellan Gears of War 2 och Collectors Edition?
You only live once so just go fucking nuts. R.I.P Mitch Lucker
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!