Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Gears of War 2


Citerar luddeking:
http://www.youtube.com/watch?v=gwbZpAEShNs&feature=related

God jul till alla GOW fantaster.


Free Agent
  • 0
Citerar Apollo:
Hur kan spelet inte lagga för vissa (se ovan), medan det för andra (typ mig) ALLTID laggar mer eller mindre, om man inte är host? Hälften av gångerna man spelar är ju matchen invaderad av amerikaner så det blir en pissig host.


De som endast använder lancern upplever inte bullet-lagget då det ser ut som om skotten kommer fram direkt. Byter man däremot till shotgun så märker man direkt att det laggar.
We own your fucking dreams!
  • 0
Citerar Captain_Keys:
Det laggar för alla om man kör public games.


Nej.
Ischlo Pischlo!
  • 0
Citerar Captain_Keys:
Det laggar för alla om man kör public games.


För mig laggar det ungefär var fjärde match.
Här skare stå något helt enormt fyndigt.
  • 0
För mig laggar det inte speciellt mycket, verkar som att jag blir host väldigt ofta.
Ischlo Pischlo!
  • 0
Banshee, du är tvungen att upprepa processen ett flertal gånger för att eventuellt lyckas.
I do not know what to say
  • 0
Citerar Halloween:
Banshee, du är tvungen att upprepa processen ett flertal gånger för att eventuellt lyckas.

Åh... Men tack för svaret.
Sometimes you need to break some omelets to make some eggs, you know what I'm saying?
  • 0
Ska man köpa GOW2? Jag tyckte inte riktigt om ettan..men 2an ser faktiskt läcker ut.....
Life experience is an important ingredient. Curiosity. Nerves. Dare to make a fool of itself, be naked. Constantly exposing themselves to danger and artistic: Never say now I'm ready.
  • 0
Citerar Banshee:
Jag har fastnat i spelet

--------------------------SPOILER------------------------------
Jag är på en båt i en sjö i underjorden där det finns en mycket stor och elak fisk.
Den fisken klarar jag inte av att döda, Jag har kommit in i gapen på den och skjutit på de där blåa äckliga snablarna så att den öppnat en liten mun i munnen... lyckats kasta i en granat där så jag kommit ut ur gapet. Men fisken kommer upp igen och när jag skjuter på dens öga så gapar den inte. Och efter några sekunder så dör jag. Någon som har något tipps? vad gör jag fel?
--------------------------SPOILER------------------------------



--------------------------SPOILER------------------------------

Du måste kasta granater in munnen på ett ställe när han öppnar munnen i munnen!

--------------------------SPOILER------------------------------<
Kan jag få 2000 kr?
  • 0
Citerar luddeking:
Ska man köpa GOW2? Jag tyckte inte riktigt om ettan..men 2an ser faktiskt läcker ut.....


Då lär du ej ändra uppfattning om uppföljaren, Gears of War 2 är en besvikelse, enligt mig.
I do not know what to say
  • 0
Citerar antonfusk:
Det enda bra är horde och SP


Håller helt med. Spelar gears 1 istället, thank god att folk fortfarande är online och lirar det.
  • 0
Tur att man inte köpte spelet...eller?
  • 0
Citerar Th3 End:
Tur att man inte köpte spelet...eller?


Ingle player är bra, och horde som sagt. Men vill du ha multiplayer så skall du inte köpa det.
  • 0
Citerar Th3 End:
Tur att man inte köpte spelet...eller?


Trots brister är det fortfarande bättre än ettan, både Sp och MP. En grej som däremot var bra med ettan var att du kunde bestämma ifall du ville lagga (host eller inte, lol). Valde man att "inte lagga" fick man dock ibland vänta en kvart på att få din server fullsatt.

Varför är Epic dumma i huvet och släpper sina spel när dom laggar sönder? Någon?
"This is good... Isn't it?"
  • 0
Citerar Th3 End:
Tur att man inte köpte spelet...eller?


Jag köpte det för 379 :- på Siba på realeasen och har spelat lite drygt 40 timmar redan, så jo. Det är köpvärt!
Ischlo Pischlo!
  • 0
Det enda som egentligen är riktigt dåligt med GoW 2 är den tröga matchmakingen och lagget som förkommer allt för ofta. Utöver det så är GoW 2 bättre än GoW 1 på samtliga punkter om jag får säga vad jag tycker.
Diablo III <3
  • 0
Citerar White Devil:
Det enda som egentligen är riktigt dåligt med GoW 2 är den tröga matchmakingen och lagget som förkommer allt för ofta. Utöver det så är GoW 2 bättre än GoW 1 på samtliga punkter om jag får säga vad jag tycker.


Plus en massa buggar och konstiga val utav Epic.
Men jag håller med om att tvåan är bättre men det finns mycket att patcha i MP:n.
Awesomeness would ensue.
  • 0
Citerar DunderKlumpen:
Plus en massa buggar och konstiga val utav Epic.
Men jag håller med om att tvåan är bättre men det finns mycket att patcha i MP:n.

Ja precis, men det lär inte hända då de inte lyckades särskilt bra med patchandet av GoW 1 MP:n.
Diablo III <3
  • 0
Det jag stör mig mest på är att när man väl hör att en taggad granat piper så har man INGEN chans att komma undan...
We own your fucking dreams!
  • 0
Citerar sirjohnnyking:
Det jag stör mig mest på är att när man väl hör att en taggad granat piper så har man INGEN chans att komma undan...


Nej det är fanimej lite konstigt ..många gånger hinner man faktiskt rulla undan men dör ändå.
This is Weazel News
  • 0
Två roliga buggar jag har varit med om. Den första var när jag lirade Wingman på River. Jag var under bron och hämtade boomshot och helt plöstligt kom en motståndare och jag hoppade runt som en galning och när jag hoppade kom en smoke granat som gjorde att jag blev stunned. Då när jag steg upp så var jag helt plöstligt uppe på bron, jag hade alltså buggat upp mig på ett konstigt sätt. Den andra buggen var när jag var dizzy på Wingman och helt plöstligt försvann min cowboy hatt och jag fick en bandana men jag var fortfarande Dizzy.
Chaos Commando
  • 0
Citerar Captain_Keys:
Den andra buggen var när jag var dizzy på Wingman och helt plöstligt försvann min cowboy hatt och jag fick en bandana men jag var fortfarande Dizzy.


Det är ingen bugg. Man tappar helt enkelt hatten ibland! ^^


Citerar sirjohnnyking:
Det jag stör mig mest på är att när man väl hör att en taggad granat piper så har man INGEN chans att komma undan...


Ja, det är jobbigt.
Ischlo Pischlo!
  • 0
På Avalanche blev jag sprängd av en rök-granat upp på taket. Och jag dog.
Free Agent
  • 0
några som ska spela lite online ikväll eller
Ok.Faith.Yeah.Got It.
  • 0
  • Missing Avatar
  • miss
Citerar nilazz:
några som ska spela lite online ikväll eller


Nej.
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!