Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Steam


Tack för de goda tipsen! Ska verkligen försöka få tummen ur denna gången!

Och CS: GO blir definitivt ett av spelen som kommer inhandlas! ;)
Playing since '93 | Gaming since '00 | On Gamereactor since '07
  • 0
Hittills inhandlat:

The Elder Scrolls V: Skyrim
Counter-Strike: Global Offensive

Superbra lir. Båda två. Kommer bli en trevlig vinter i år.
Har alltid förknippat vinter årstiden med rollspel och onlinespel.
  • 0
Har aldrig handlat på Steam tidigare och trodde ärligt talat att det skulle dröja ännu längre, men med tanke på den nuvarande höstrean så kände jag att det kunde vara en bra idé att testa mitt nya Visa-kort och se om det faktiskt fungerade. Det vart dessa:

Counter-Strike: Global Offensive
Game Dev Tycoon
Shadowrun Returns: Deluxe


Får se om det blir nå mer köp, har ändå rätt mycket pengar på mitt bankkonto som annars bara kommer ligga där...
"In the halls of Valhalla! Where the brave may live forever!"
  • 0
  • kraz
  • kraz
Hm, om man skulle köpa the Stanley Parable kanske? Det var ju på bra pris ett par timmar till och har ju faktiskt fått sjukt bra kritik.
triangles are my favourite shape, three points where two lines meet. toe to toe, back to back, let's go, my love it's very late. till' morning comes, mmm, let's tessellate.
  • 0
Har två kuponger för Company of Heroes 2 - 40% OFF. Spelet är just nu 50% OFF, så tillsammans med rabatten hamnar den på ynka 10 euro.

Vill gärna byta bort dessa kuponger mot i princip vad som helst (värt åtminstone 0,00001 euro), antingen så att ni säljer vidare de eller köper spelet.

Min profil om ni vill byta.
Någon intresserad?
Det är lätt att bli en skitstövel.
  • 0
Å så var det slutshoppat för den här gången...

Outlast
Trine Complete Collection
State of Decay
Sid Meier's Civilization V: Brave New World
The Wolf Among Us
Metro: Last Light - Developer Pack
The Stanley Parable

Blev slutskörden, en ganska bra samling med fynd, ändå känner jag mig lätt besviken. Trots allt, var det så många andra titlar som jag hoppades på lika mycket eller mer än ovanstående. Tack och lov, att det inte är långt kvar till julrean!
One mans worthless, is another mans priceless...
  • 0
Citerar Mort2:
The Stanley Parable


Värt pengarna?
  • 0
Citerar Aaandy:
Citerar Mort2:The Stanley Parable

Värt pengarna?


Vet ej. Jag har inte installerat/spelat det än. Fast för lite över 7 euro så lär det ju knappast bli någon grym besvikelse. Recensionerna låter ju hur som helst super-positiva, så det är absolut något jag vill pröva på. (att det låter mycket originellt och udda, känns ju också lite lockande)
One mans worthless, is another mans priceless...
  • 0
Citerar Mort2:
Vet ej. Jag har inte installerat/spelat det än. Fast för lite över 7 euro så lär det ju knappast bli någon grym besvikelse. Recensionerna låter ju hur som helst super-positiva, så det är absolut något jag vill pröva på. (att det låter mycket originellt och udda, känns ju också lite lockande)


Fan, nu glömde jag bort att köpa det ändå.
  • 0
STEAM Winter Sale (Dec 19-Jan03)...har just börjat! Med sedvanliga röstningar, holiday-cards osv. Köpte nyss Batman:AO för 24,99€

Tillagt 2013-12-19 19:17:
Citerar Aaandy:
Citerar Mort2:The Stanley Parable

Värt pengarna?


Ja, det tycker jag! Iofs. kan man ju säga att spelet är riktigt kort (jämfört med många andra). Sammanlagt lär nog de flesta sluta på en speltid mellan 2-4 timmar. Fast upplevelsen är mycket bra, som "Portal" blandat med "Monty Python" blandat med "The Office". Just nu på rea för 7,19 euro
One mans worthless, is another mans priceless...
  • 0
33 % rea på Metal Gear Rising lockar rejält. Men jag väntar på utlåtande om PC-versionen innan jag handlar.
Playing since 93. On Gamereactor.se since 04.
  • 0
Citerar Mort2:
Köpte nyss Batman:AO för 24,99€


Inte för att vara sån, men det var sjukt dyrt

Du kunde, till exempel, ha köpt det här för 104kr!

Eller om man orkar krångla med att byta IP adress, en rysk version för 52kr!

Inga erbjudanden som direkt lockar idag. Har redan kört det mesta. Asseto Corsa är ju dock lite intressant, men lite för dyrt för ett bilspel. Sjukt snygg grafik på det spelet förövrigt..
Panophobia: Fear of everything. - Might as well commit suicide then... No wait, I'm afraid of death!
  • 0
Rösta på Shadowrun!
"M'aiq knows much, tells some. M'aiq knows many things others do not."
  • 0
Kom ihåg, köp enbart spel som är på Flash Sale och Community's Choice!
  • 0
Citerar Aaandy:
Kom ihåg, köp enbart spel som är på Flash Sale och Community's Choice!

Och Daily Deals.
Playing since 93. On Gamereactor.se since 04.
  • 0
Citerar Playarn:
Inte för att vara sån, men det var sjukt dyrt

Du kunde, till exempel....


Wow, imponerande vilka absurt billiga deals det är möjligt att finna till steam, utanför det vanliga "steam-systemet". Ganska otroligt att det ens är möjligt att shoppa på det viset.

Nåja, jag känner mig hyggligt nöjd trots allt. Jag avstod från att köpa spelet till nypris (44,99€), för efter att ha läst blandade omdömen/recensioner så var jag tveksam om det var värt det. Jag avstod också från första rean (66%) för jag var fortfarande lite tveksam om pengasumman motsvarade spelvärdet men för 25 euro känner jag mig nästan helt säker på att jag betalar en summa som spelet (i mina ögon) förtjänar, så....hyggligt nöjd trots allt.

Hur som helst, tack för tipsen!
One mans worthless, is another mans priceless...
  • 0
Citerar Playarn:
Du kunde, till exempel, ha köpt det här för 104kr!


Ser inte så värst trovärdig ut den hemsidan...
But I know the rage that drives you. That impossible anger strangling the grief, until the memory of your loved ones is just poison in your veins. And one day you catch yourself wishing the person you loved had never existed, so you'd be spared your pain
  • 0
Citerar Kanutus:
Ser inte så värst trovärdig ut den hemsidan...


Har köpt spel därifrån ett flertal gånger. Det fungerar fin fint
Panophobia: Fear of everything. - Might as well commit suicide then... No wait, I'm afraid of death!
  • 0
Citerar Playarn:
Det fungerar fin fint


Godtrogen som jag är så slår jag nog till!
But I know the rage that drives you. That impossible anger strangling the grief, until the memory of your loved ones is just poison in your veins. And one day you catch yourself wishing the person you loved had never existed, so you'd be spared your pain
  • 0
För de som missat förra steam rean under hösten, har ni nu chansen att köpa Stanley Parable billigt, ifall ni är nyfikna,men vill inte punga ut ordinarie summan. Slå till!

Ett rätt underligt spel.
  • 0
Kul att man faktiskt kan få lite för Snow Globe-korten.
"M'aiq knows much, tells some. M'aiq knows many things others do not."
  • 0
Funderar på att köpa Nether, annars inga spel som lockar idag heller
Panophobia: Fear of everything. - Might as well commit suicide then... No wait, I'm afraid of death!
  • 0
Citerar Playarn:
Funderar på att köpa Nether, annars inga spel som lockar idag heller


Nether är riktigt skoj och blivit stabilare under tiden.
i'll Be Back
  • 0
Hittils har det blivit:

Batman: Arkham Origins
Mirror´s Edge

Nu hoppas jag främst på:

Baldur´s Gate II
Alpha Protocol
S.T.A.L.K.E.R Shadow of Chernobyl/Call of Pripyat/Clear Sky
The Longest Journey
Dreamfall: The Longest Journey

M.a.o. mest spel som jag redan har men även vill ha på Steam-kontot.

Spel som jag inte har men nog ska köpa:

Cognition: An Erica Reed Thriller
Deadly Premonition: The Director´s Cut
Aarklash: Legacy
Agarest: Generatins of War
The Age of Decadence
Rogue Legacy
m.f.l. ( plus ca. 20 på min "wishlist")

One mans worthless, is another mans priceless...
  • 0
Citerar Mort2:
Rogue Legacy


http://roguelegacy.com/ Rätt så billigt på deras hemsida just nu

Köpte förövrigt Fez och Nether lite tidigare idag. Planerar inte att köra Nether på ett tag då jag har andra "survival" spel för tillfället. Dock så kunde jag inte låta bli nu när det var relativt billigt

Tillagt 2013-12-20 22:28:
Citerar Mort2:
Alpha Protocol


Känns lite fel att hålla på att tipsa om andra sidor hela tiden här i Steam tråden, men GMG rear ut det för 75% nu. Och så finns det en kupong som ger dig -20% på det också, den bör fungera på Alpha Protocol
http://www.greenmangaming.com/s/se/en/pc/games/rpgs/alpha-pr
otocol/
Panophobia: Fear of everything. - Might as well commit suicide then... No wait, I'm afraid of death!
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!