Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Steam


Borderlands 2 66% rea, finns det någon möjlighet att det sjunker lägre än så? Har för mig att den låg på 66% även när det var Commuty's choice.
  • 0
Citerar swedish_jedi:
Om du går in på Payday 2-sidan på Steam ser du att det inte är någon rea på det spelet.


Tänkte mest på om de kan dyka upp som daily deal etc.

Citerar Iqaros:
Borderlands 2 66% rea, finns det någon möjlighet att det sjunker lägre än så? Har för mig att den låg på 66% även när det var Commuty's choice.


Det är kanske möjligt att det kommer billigare i flash sale?
Panophobia: Fear of everything. - Might as well commit suicide then... No wait, I'm afraid of death!
  • 0
Riktigt intresserad av The Witcher 2: Assassins of Kings Enhanced Edition.
  • 0
Citerar Aaandy:
Riktigt intresserad av The Witcher 2: Assassins of Kings Enhanced Edition.


Kör på Aaandy! Förväntade mig ett spel som skulle vara värt priset när jag köpte det förra summersalen, men fick så jävla mycket mer! Ett sjukt bra spel.
Nigga Stole My Yoshi!
  • 0
Jag undrar en sak. Min dator är ganska konstig vissa spel med typ samma specs funkar olika på min dator. Vissa lagar jätte mycket medans vissa funkar bra. Men Jag har Gtx 560 2 gb grafik kort och 8 ram. Och spel som Binary domain och spec ops the line funkar utan problem. Min processor är AMD A4-3400 APU with HD Graphics 2.70 GHz.

Skulle min dator klara Tomb raider?

Ursäkta för den dåliga informationen.
Jets are like comets at sunset
  • 0
Citerar Alexis:
Kör på Aaandy! Förväntade mig ett spel som skulle vara värt priset när jag köpte det förra summersalen, men fick så jävla mycket mer! Ett sjukt bra spel.


Saken är det att jag äger utgåvan fysiskt, och köpte den förra sommaren, men har inte funnit tiden att spela igenom det. Dock känns det som ett spel man måste ha i sitt Steam-bibliotek.
  • 0
Citerar Iqaros:
Inte enligt den här sidan:

http://lifehacker.com/how-to-make-the-most-of-the-steam-summer
-sale-735529736


Köp då för bövelen! BL2 är riktigt roligt!
Panophobia: Fear of everything. - Might as well commit suicide then... No wait, I'm afraid of death!
  • 0
lagt ut 2 kort till salu för länge sen men ingen blir såld eller korten kommer ej tillbaka. har bara tagit nån minut förut...
i'll Be Back
  • 0
Bläh! Jah måste snart fylla på min steam-wallet på nytt...och jag som trodde att jag hade laddat cash som skulle räcka rean ut.

Senaste köpen:
Tropico 4: Collector´s Bundle
Tomb Raider: Survival Edition

och så några billiga som jag köpte om för det smidiga att få dom tillgängliga på steam:
System Shock 2
The Witcher: Enhanced Edition Director's Cut
The Witcher 2: Assassins of Kings Enhanced Edition
Batman: Arkham Asylum Game of the Year Edition

EDIT: Rösta gärna på DEADLIGHT, för bara 3€ så känns det lockande att testa det här snygga spelet.
One mans worthless, is another mans priceless...
  • 0
Citerar Mort2:
EDIT: Rösta gärna på DEADLIGHT, för bara 3€ så känns det lockande att testa det här snygga spelet.


Jag röstade på Orcs Must Die! 2. Perfekt co-op!
  • 0
Är Metro: Last Light något att satsa på när det är 40% off?
Nigga Stole My Yoshi!
  • 0
  • Räv
  • Räv
€2,49 för System Shock 2 är fan en ren stöld. Köp omedelbart, hörni, och njut av den andliga föregångaren till Bioshock.
"If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now."
  • 0
Citerar Räv:
€2,49 för System Shock 2 är fan en ren stöld. Köp omedelbart, hörni, och njut av den andliga föregångaren till Bioshock.


Åh. Sluta hetsa upp min köptarm.
  • 0
Rösta på Torchlight II, tack!
  • 0
Funderar på att köpa The Crursed Crusade eller Special forces team x.....
i'll Be Back
  • 0
Hmm, många av de bästa erbjudandena äger jag redan . Dock har jag kikat länge på Kerbal Space Program och Stardrive, men de höga prislapparna har jagat bort mig. Nu när de ligger på 40 respektive 60% rabatt blir man riktigt sugen!
The Cole Train runs on whole grain baby! WHOOO
  • 0
Idag var det lite bättre erbjudanden måste jag säga.. Fallout New Vegas, Kerbal Space Program samt någon Total War Shogun 2 DLC är av stort intresse
Panophobia: Fear of everything. - Might as well commit suicide then... No wait, I'm afraid of death!
  • 0
Citerar Aaandy:
Rösta på Torchlight II, tack!

Redan gjort. Hoppas det vinner.
Playing since 93. On Gamereactor.se since 04.
  • 0
Borde man slå till på Shogun 2? 75% rea, lär väl inte bli bättre än så men jag vet inte om jag är kylig nog. Kanske kommer något bättre som inkluderar DLC.
  • 0
Citerar metroid_prime:
Borde man slå till på Shogun 2? 75% rea, lär väl inte bli bättre än så men jag vet inte om jag är kylig nog. Kanske kommer något bättre som inkluderar DLC.


Känns inte som om det kommer bli billigare än så, så det är nog bara att slå till!
Jag är dock orolig jag med, har Fallout: NV och Kerbal Space Program ligger i kundvagnen men vet inte om jag kanske ska vänta istället
Panophobia: Fear of everything. - Might as well commit suicide then... No wait, I'm afraid of death!
  • 0
Citerar ChrizZz:
Redan gjort. Hoppas det vinner.


Spelas en hel del Diablo III, så hoppas att detta kan leva upp till hajpen jag personligen skapat!
  • 0
Köpte nyss Witcher 2 och Portal 2.
All you care about is money. This town deserves a better class of criminals and I'm going to give it to them.
  • 0
Å andra sidan är både Gunpoint och Dont Starve riktigt bra spel som förtjänar lika mycket kärlek.

Att sitta i ett hotellrum uttråkad till döds med full tillgång till Steam och en god balans på kontot är ingen bra recept om man säger så. Spenderar för mycket.

Tillagt 2013-07-14 21:29:
Citerar Playarn:
Känns inte som om det kommer bli billigare än så, så det är nog bara att slå till!
Jag är dock orolig jag med, har Fallout: NV och Kerbal Space Program ligger i kundvagnen men vet inte om jag kanske ska vänta istället


Såg att DLC versionen också var billig så slog till. Fallout NV är nog inget bra spel (imo) men för den prislappen kan man aldrig gå fel. Värt risken.
  • 0
Citerar metroid_prime:
Å andra sidan är både Gunpoint och Dont Starve riktigt bra spel som förtjänar lika mycket kärlek.

Att sitta i ett hotellrum uttråkad till döds med full tillgång till Steam och en god balans på kontot är ingen bra recept om man säger så. Spenderar för mycket.


Don't Starve har jag läst och sett lite av, men inte Gunpoint. Vad är det för något?
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!