Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Steam


Kommer det nya erbjudanden imorgon den 2a typ mega erbjudanden? Eller var det de sista erbjudanden som kom idag?

Funderar på att köpa SkyDrift men vet inte om man kan vänta sig en större prissänkning eller om man ska slå till nu direkt?
Battlefield 3
  • 0
Jag har skamligt nog inte CSS xD I want please!
History will be kind to me, because I intend to write it
  • 0
Citerar Reklam Posten:
Kommer det nya erbjudanden imorgon den 2a typ mega erbjudanden? Eller var det de sista erbjudanden som kom idag?


Verkar som det kan göra det när man kollar på deras sida, hur som helst så kommer det nog inte komma några mer daily deals utan de kommer väl köra med de spel som sålt bäst under den.
  • 0
Idag är det "Encore day" vilket nog är en sista chans att få de största spelen från de andra dagarna. Imorgon kommer det nog inte vara några fler daily deals utan då är det förmodligen sista chansen att skaffa allt man vill ha innan priserna går upp igen.

Citerar Reklam Posten:
Funderar på att köpa SkyDrift men vet inte om man kan vänta sig en större prissänkning eller om man ska slå till nu direkt?


Det har redan varit en daily för typ en vecka sen, så det kommer med 90% säkerhet inte bli billigare.
We own your fucking dreams!
  • 0
Har Half-Life 2 och Lost Coast att gifta. Någon som känner för att gifta något tillbaka?

Är värd 4,49 euro.
"Who's the more foolish...the fool or the fool who follows him?" - Ben Kenobi
  • 0
Hur använder man sina kuponger? Vill gärna utnyttja en för Portal 2.
"Bankar" : "Stor bakom datan, liten på gatan."
  • 0
Citerar T-Boy:
Någon som känner för att gifta något tillbaka?


Jag har;

Men of War
Men of War: AS
Men of War: RT

Orcs Must Die

Saints Row 2
Saints Row: The Third

Worms: Reloaded
Worms: Ultimate Mayhem

Något som intresserar?

Är själv sugen på HL2

Fö. har ett litet irriterande problem. När jag ska handla med E-Kort nu så får jag upp "An unexpected error has occurred. Your purchase has not been completed.", någon som vet hur man fixar?
Battlefield 3
  • 0
Citerar Bankar:
Hur använder man sina kuponger? Vill gärna utnyttja en för Portal 2.


Alla kuponger du fått blir aktiva först efter rean. Alltså imorgon, eller på onsdag. Kan inte säga säkert då jag inte håller reda på tidsskillnaden mellan oss och amerikanerna.

Citerar Reklam Posten:
Fö. har ett litet irriterande problem. När jag ska handla med E-Kort nu så får jag upp "An unexpected error has occurred. Your purchase has not been completed.", någon som vet hur man fixar?


Jag har fått den någon gång, då och då. Prova bara gå tillbaka till startsidan och gör om proceduren. Fungerar för mig.

Citerar Reklam Posten:
Är själv sugen på HL2


Byter du ett Half-Life 2 mot Saints Row: The Third?
  • 0
Har ett ex av HL2 att gifta. någon som vill byta mot Day of Defeat: Source?
  • 0
Citerar Reklam Posten:
Citerar T-Boy:
Någon som känner för att gifta något tillbaka?


Jag har;

Men of War
Men of War: AS
Men of War: RT

Orcs Must Die

Saints Row 2
Saints Row: The Third

Worms: Reloaded
Worms: Ultimate Mayhem

Något som intresserar?

Är själv sugen på HL2

Fö. har ett litet irriterande problem. När jag ska handla med E-Kort nu så får jag upp "An unexpected error has occurred. Your purchase has not been completed.", någon som vet hur man fixar?


Om du verkligen byter HL2 mot SR3 så går jag gärna med på det.

Eller mot Worms Realoaded.
"Who's the more foolish...the fool or the fool who follows him?" - Ben Kenobi
  • 0
Citerar T-Boy:
Om du verkligen byter HL2 mot SR3 så går jag gärna med på det.


Jag var först!
  • 0
Citerar Aaandy:
Citerar T-Boy:
Om du verkligen byter HL2 mot SR3 så går jag gärna med på det.


Jag var först!


Trodde det var en fråga om han verkligen gjorde det.

Men han frågade ju mig före du fråga honom
"Who's the more foolish...the fool or the fool who follows him?" - Ben Kenobi
  • 0
Jag har kanske missuppfattat det lite här nu...Om jag byter Worms Reloaded mot HL2 kan jag då inte spela Worms Reloaded längre, försvinner det från mitt steam acc då?
Battlefield 3
  • 0
Jag har HL2 och Lost coast ifall någon vill byta!
I SHALL BE WHITE! LIKE GANDALF /Crunt
  • 0
Citerar Reklam Posten:
Jag har kanske missuppfattat det lite här nu...Om jag byter Worms Reloaded mot HL2 kan jag då inte spela Worms Reloaded längre, försvinner det från mitt steam acc då?


Mm. Fast jag vet inte om det går att byta spel som man redan har installerat. Har aldrig gjort det själv i alla fall.
"Who's the more foolish...the fool or the fool who follows him?" - Ben Kenobi
  • 0
Citerar T-Boy:
Mm. Fast jag vet inte om det går att byta spel som man redan har installerat. Har aldrig gjort det själv i alla fall.


Nej precis, det går inte.
  • 0
Har en kupong med HL2:ep 2, ifall någon vill byta
Whats that Sandwich? Kill them all? Good idea! Hahahah!
  • 0
Av någon anledning fungerar varken smileys eller citering, men iaf. Tyvärr är det enda jag fått är kol och rabattkuponger så har inget spel att byta Kycklingen Om du nu inte är intresserad av 50% på Fear3 eller 33% valve såklart
History will be kind to me, because I intend to write it
  • 0
Citerar Aaandy:
Alla kuponger du fått blir aktiva först efter rean. Alltså imorgon, eller på onsdag. Kan inte säga säkert då jag inte håller reda på tidsskillnaden mellan oss och amerikanerna.


Bah! Värdelöst. Ville utnyttja den för Portal 2 när rean är igång. Erbjudanden får tydligen kombineras.

Är det endast kring jul som Steam har alla dessa erbjudanden? Eller brukar det variera mellan olika årstider? Sker det exempelvis riktigt bra veckoerbjudanden av ett spel eller fler?
"Bankar" : "Stor bakom datan, liten på gatan."
  • 0
Citerar Sony boj:
FEAR3 för 7 pund


Närmare 8 om något och det är i dollar och inte pund för oss svenskar där.

3:an är inte mycket att hänga i granen, co-op kanske är kul.

Tillagt 2012-01-02 19:32:
Citerar Bankar:
Är det endast kring jul som Steam har alla dessa erbjudanden? Eller brukar det variera mellan olika årstider? Sker det exempelvis riktigt bra veckoerbjudanden av ett spel eller fler?


De har ganska ofta något spel som säljs för ca halva priset under helgerma. Nästa stora rea är den som kommer under sommaren om de inte hittar på något annat.
We own your fucking dreams!
  • 0
Citerar Bankar:
Är det endast kring jul som Steam har alla dessa erbjudanden? Eller brukar det variera mellan olika årstider? Sker det exempelvis riktigt bra veckoerbjudanden av ett spel eller fler?


Borta eller? Steam har ett erbjudande varje dag och även ett varje helg. Veckoerbjudanded har varit i typ 3 år, dayly deals är nytt
PS3 320GB, PSN: Asseroth / Win7 på gamingdautan
  • 0
Vad hände med lotteriet? Skulle inte det börja idag?
  • 0
Citerar Aaandy:
Vad hände med lotteriet? Skulle inte det börja idag?


Vinner man så får man ett mail. De går inte ut med vilka som vinner om det är likadant som för de som vann tidigare under förra månaden.
We own your fucking dreams!
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!