Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Steam


Citerar crazy in wii:
En fråga bara: På systemkrav så står endast Windows 2000 och XP som fungerande operativsystem, betyder det att spelet inte kommer fungera på min Windows 7:a?


Nej, du får googla eller helt enkelt chansa, det är ju inte direkt dyrt.

Citerar Colabaronen:
Dumt att man köper så mycket spel under året att man knappt har någon nytta av Steams årliga superrea.


Indeed. Eller ja, tidigare Steamreor för den delen också. Jag tycker att de ofta har samma spela på alla reor så jag har ju redan nästan allt. Visserligen har de haft erbjudanden på de flesta spel av rang genom tiderna så de kan väl knappast överraska med så mycket nytt på reorna längre. LA Noire för halva priset veckan efter release var dock riktigt överraskande och lika härligt för min plånbok.
The smell of strange colours are heard everywhere.
  • 0
Citerar crazy in wii:
En fråga bara: På systemkrav så står endast Windows 2000 och XP som fungerande operativsystem, betyder det att spelet inte kommer fungera på min Windows 7:a?


Det kommer fungera.
We own your fucking dreams!
  • 0
köpte red alert 3 och deus ex dlc köpt 9 spel på en vecka hittils
Sockerfriiiiiii
  • 0
Citerar nighthawk:
Nej, du får googla eller helt enkelt chansa, det är ju inte direkt dyrt.


Citerar sirjohnnyking:
Det kommer fungera.


Nu fick jag två svar, någon som kan bekräfta något utav dem?
Gröt? Är du helt knäpp eller?
  • 0
Citerar crazy in wii:
Nu fick jag två svar, någon som kan bekräfta något utav dem?


Det kommer fungera. Det är ingen fara.
Tonårsmutantninjasköldpaddor!
  • 0
Citerar nighthawk:
Nej, du får googla eller helt enkelt chansa, det är ju inte direkt dyrt.


Jag menade aldrig att det inte fungerar, bara att det som står i systemkraven inte är någon garanti på att det fungerar på nyare OS. Men de andra säger att spelet verkar fungera, så slå till.
The smell of strange colours are heard everywhere.
  • 0
Citerar SOAP97:
Det kommer fungera. Det är ingen fara.


Jag hoppas att du har rätt, håller på att ladda ner det just nu.
Gröt? Är du helt knäpp eller?
  • 0
Citerar crazy in wii:
Holy crap! GTA: San Andreas för 22 kr! Måste ha!

En fråga bara: På systemkrav så står endast Windows 2000 och XP som fungerande operativsystem, betyder det att spelet inte kommer fungera på min Windows 7:a?


Jag har windows 7 64 bitar san andreas fungerar
Sockerfriiiiiii
  • 0
Sådär, efter en tre timmar lång nedladdning så visade sig att spelet inte fungerar. När jag försöker starta det normalt så dyker rutan "Förbereder start av Grand Theft Auto: San Andreas" upp i någon sekund för att sedan försvinna och inget mer händer.

Prövade också att ställa in spelet i kompatibilitetsläge för Windows XP men det resulterade i att spelet öppnades och stängdes direkt utav sig själv gång på gång, blev tvungen att stänga av kompatibilitetsläget för att det skulle sluta.

Om ingen vet hur jag ska lösa detta så har jag kastat 22 kr helt åt helv***!
Gröt? Är du helt knäpp eller?
  • 0
Citerar crazy in wii:
Sådär, efter en tre timmar lång nedladdning så visade sig att spelet inte fungerar. När jag försöker starta det normalt så dyker rutan "Förbereder start av Grand Theft Auto: San Andreas" upp i någon sekund för att sedan försvinna och inget mer händer.

Prövade också att ställa in spelet i kompatibilitetsläge för Windows XP men det resulterade i att spelet öppnades och stängdes direkt utav sig själv gång på gång, blev tvungen att stänga av kompatibilitetsläget för att det skulle sluta.

Om ingen vet hur jag ska lösa detta så har jag kastat 22 kr helt åt helv***!


Prova administratör läge.
  • 0
Citerar crazy in wii:
Om ingen vet hur jag ska lösa detta så har jag kastat 22 kr helt åt helv***!


Åh nej! Hela 22 kr! Hur ska du nu klara dig!?

Vad har du för dator? Har du uppdaterat drivrutiner? testa att ladda ner Micrsosft .net framework 4 manuellt från deras hemsida.

Jag har kört San Andreas utan problem med mitt Win 7 64bit, så det fungerar. Testa även att starta om datorn.
We own your fucking dreams!
  • 0
Citerar sirjohnnyking:
Åh nej! Hela 22 kr! Hur ska du nu klara dig!?


Jag ger inte bort pengar gratis, vare sig till fattiga eller rika.

Vill för övrigt informera att jag lyckades lösa problemet, tydligen så saknades den senaste Steam-uppdateringen.
Gröt? Är du helt knäpp eller?
  • 0
Craftade en Valve-kupong med 10%.

We own your fucking dreams!
  • 0
Citerar Colabaronen:
Det bästa jag har fått hittills. Det roliga är att jag fick den från ingenstans. Inte från kol, en challenge eller en människa, bara fick den.

http://imgur.com/PyS2q



Har 3 kol förövrigt som jag i stort sett kan ge bort, kommer inte få mer och jag ser ingen mening med att jag har dom då. Byter 3 kol emot vad som helst till den som behöver. Steam: Playarn
Panophobia: Fear of everything. - Might as well commit suicide then... No wait, I'm afraid of death!
  • 0
Köpte Stronghold 3 på rea, men kan fan inte spela spelt särskilt länge sen efter ett viss stund tiden kan variera så hänger hela datorn sig. Detta händer inte ens under mycket mer krävande spel. Fan vad arg man kan bli
FUS RO DAH!!!
  • 0
LA Noire: The Complete Edition för 120 spänn! KÖÖÖÖÖÖP!!!
  • 0
Bästa jag fått under rean är 10 spel från min wishlist.


Ser fram emot Bioshock Infinite, som skickas som en gift så bort man kan köpa det

Steam är så generösa.
If "con" is the opposite of "pro"... what is the opposite of "congress"?
  • 0
Inga nya uppdrag, och de man låser upp nu får man endast Valve-relaterade saker ur. Antingen kol (självklart), kupong hos dem eller spel från dem.
  • 0
Citerar Aaandy:
Inga nya uppdrag, och de man låser upp nu får man endast Valve-relaterade saker ur. Antingen kol (självklart), kupong hos dem eller spel från dem.


Och därmed så är det nästan ingen mening med att försöka crafta sin kol man har nu om man haft Steam i några år för då borde man äga det mesta Valve har släppt. Gör man inte det ska man skämmas istället!

Tur att jag inte sparade all min kol till sista dagen som jag hade tänkt göra först, då hade jag säkert inte fått något spel alls som jag inte redan hade.
We own your fucking dreams!
  • 0
Fick en 25% rabatt-kupong från Valve när jag craftade mina kol. Nu har jag sammanlagt fem kuponger varav fyra är från Valve.
"Did you think a little thing like the end of the world was gonna do me in?"
  • 0
Citerar kakkashi:
Fick en 25% rabatt-kupong från Valve när jag craftade mina kol. Nu har jag sammanlagt fem kuponger varav fyra är från Valve.


Man ska inte röra sin kolbitar längre om man inte vill ha en massa Valve-kuponger. Bättre att spara dem och hoppas man vinner förstapriset imorgon.
We own your fucking dreams!
  • 0
Citerar Elak Kyckling:
fick CSS

ah juste!


Men alla har ju redan det fan. Till och med Andreas har det ju nu!
We own your fucking dreams!
  • 0
Citerar sirjohnnyking:
Men alla har ju redan det fan. Till och med Andreas har det ju nu!


Inte jag, jag håller fortfarande hårt i 1.6
Panophobia: Fear of everything. - Might as well commit suicide then... No wait, I'm afraid of death!
  • 0
Citerar Elak Kyckling:
Citerar sirjohnnyking:om man inte vill ha en massa Valve-kuponger
fick CSS

ah juste!

Nån som vill ha CSS?




Alla har nog CSS, eller snarare, borde ha
PS3 320GB, PSN: Asseroth / Win7 på gamingdautan
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!