Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

The Elder Scrolls V: Skyrim [Spoilerfri]


Själv ska jag sitta i bilen nästan hela fredagen, från Stockholm till Färjestaden (öland)
Be careful, I bite.
  • 0
Citerar Sideshow95:
Där var inga stora spoilers. Jag hoppade dock över början och slutet av videon. För säkerhets skull.


Nej det var ju inte det! Men som tur var så laggade videon något jäkligt för mig, så det blev bara en snabbtitt i alla fall!
"Ta i då äckelunge!"
  • 0
Undra om spellen comand creature finns kvar hehe
Kan bli kul att använda det på en Drake hihi
In life, only death is certain But time and where is clueless.
  • 0
Citerar Sideshow95:
Skyrim Pumpkin Carving Happy Halloween!


Very nice. Bröt illusionen med glödlampan dock.
Blessed is he, who in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children.
  • 0
Citerar JoKKeR:
Har tenta den 11 november. Jag som ville stanna hemma hela dagen för att lira Skyrim

Se det såhär, det är bättre att ha tenta den 11e än att ha det måndag den 14e. Att komma hem efter en tenta och få kicka igång Skyrim för första gången måste ju vara en grym känsla!
Själv har jag alla mina tentor denna veckan och är hyfsat nöjd över det också
Den som tar från den som spar, han har!
  • 0
Själv har jag tagit semester till och med den 20/11
Hmm... I find you shallow and pedantic!
  • 0
Citerar Masterjay:
Undra om spellen comand creature finns kvar hehe
Kan bli kul att använda det på en Drake hihi


Ja, det finns kvar. Vet dock inte om det fungerar på drakar.

Hur som helst så Spoiler:får man ett shout som låter dig kalla på en drake.
"M'aiq knows much, tells some. M'aiq knows many things others do not."
  • 0
Citerar Anekdoten:
Själv har jag tagit semester till och med den 20/11

Fan va Gutt hehe sj kommer Jag ha skaffat det på morgonen för att sedan jobba kväll.
Så på kvällen hinner man läsa skyrim manualen 70 gånger.
In life, only death is certain But time and where is clueless.
  • 0
Jäklar att Bandit Boat kryssningen är den 11e...
...men jag får se de positiva, att jag kommer hem på lördag sådär härligt mysbakis till ett väntande Skyrim, och så kan jag passa på att läsa era första åsikter på vägen hem
Teddycore på XBOX LIVE
  • 0
Citerar 5474N_0X0:
Njae? Frågan är snarare vilka skills man kommer använda sig av i det fallet.

För egen del blir det främst two-handed, heavy armor och smithing som gäller första spelomgången.


Och då är du ju en typ av heavy warrior klass

Jag ska köra magi och svärd så jag kommer vara en battle-mage.
Vad är det för mening att äta om man ändå har sylt på?
  • 0
Kommer vara en Elf, dark elf om det går och vara rouge-mage något awesome c:
Har studentfest den 11e vilket är jävligt jobbigt då jag slutar skolan sent och ska sedan tillbaka till stan Sjukt jobbigt alltså!

Dock köpte jag DAO Ultimate Edition igår så har något att lira tills älskade Skyrim kommer
The Game: You Just Died.
  • 0
Citerar AwesomeDuDe:
Har studentfest den 11e vilket är jävligt jobbigt då jag slutar skolan sent och ska sedan tillbaka till stan Sjukt jobbigt alltså!


Skit i festen. Gå hem och spela Skyrim istället.
"M'aiq knows much, tells some. M'aiq knows many things others do not."
  • 0
Dåså, bokat och klart på elgiganten.
498 kr blev priset.
Och om elgiganten fittar till och sänker priset 2 dagar innan så ska jag ringa och klaga som en tok tills ajg inte ska betala mer än 299 (vilket är det de brukar sänak till) :3
Yoko Ono är en asiat. Asiater är folk från asien. -Lurkman
  • 0
Citerar sammiboii:
Dåså, bokat och klart på elgiganten.
498 kr blev priset.
Och om elgiganten fittar till och sänker priset 2 dagar innan så ska jag ringa och klaga som en tok tills ajg inte ska betala mer än 299 (vilket är det de brukar sänak till) :3


du kan nog räkna med 399 kr vid eventuell prissänkning. Förresten så borde du väl inte få det dyrare vid prissänkning även ifall du bokar nu? Låter heldumt.
  • 0
Citerar Lurkman:
du kan nog räkna med 399 kr vid eventuell prissänkning. Förresten så borde du väl inte få det dyrare vid prissänkning även ifall du bokar nu? Låter heldumt


så var det när jag bokade halo Reach.
Det sänktes ju till 299 kr undefär 2-4 dagar innan det släpptes.
Men ajg fick fortfarande betala 549
Yoko Ono är en asiat. Asiater är folk från asien. -Lurkman
  • 0
Citerar Danerous:
Jag ska köra magi och svärd så jag kommer vara en battle-mage.


Samma här tror jag, Nord battlemage typ.
Annars kanske en Wood elf som är grym på Sneak och med pilbågen!
Psn; Itzille... SKYRIM!!!
  • 0
Citerar sammiboii:
så var det när jag bokade halo Reach.
Det sänktes ju till 299 kr undefär 2-4 dagar innan det släpptes.
Men ajg fick fortfarande betala 549


Det var elakt.

Tror dock det blir 399 kr då de sålde Gears 3 för det. Jag beställde f.ö. Halo Reach 2-3 dagar innan release och fick det en dag innan. 300 kr också. winwin
  • 0
Har inte kört fullfjädrad mage innan, så funderar på att gå "all magic", med destruction, conjuration i spetsen.
High Elf eller Breton som ras, enbart för bonusen i magi

Eller Bosmer med pilbåge och daggers.
  • 0
NORD!
Teddycore på XBOX LIVE
  • 0
Citerar sammiboii:
så var det när jag bokade halo Reach.
Det sänktes ju till 299 kr undefär 2-4 dagar innan det släpptes.


Älskar elgiganten för det
Vad är det för mening att äta om man ändå har sylt på?
  • 0
Vet inte, Bosmer har aldrig varit min stil. De är bara jobbiga och fåniga
  • 0
Citerar rrfgi:
Vet inte, Bosmer har aldrig varit min stil. De är bara jobbiga och fåniga

Tidigare har de varit det, ja. Men inget tyder på att de kommer vara det i Skyrim...ännu.
The weak die so that the strong prevail and none shall be spared.
  • 0
Hur tror ni det kommer bli med steam. Kommer man kunna fortsätta sitt äventyr från vilken dator som helst så länge man är inne på sitt steamkonto och har skyrim på datorn ifråga? Med CoD MW2 var det både och. Multiplayern var knutet till kontot medans singleplyern sparades lokalt på datorn.
Sometimes the light's all shinin' on me, Other times I can barely see, Lately it occurres to me, What a long, strange trip it's been - Grateful Dead
  • 0
Citerar JORGIL:
Hur tror ni det kommer bli med steam. Kommer man kunna fortsätta sitt äventyr från vilken dator som helst så länge man är inne på sitt steamkonto och har skyrim på datorn ifråga? Med CoD MW2 var det både och. Multiplayern var knutet till kontot medans singleplyern sparades lokalt på datorn.


Singleplayer sparas nästan alltid på ens egen dator medan multiplayer på deras servrar.
"Vad som är roligt är subjektivt din dumme jävel."
  • 0
Men Skyrim e ju bara singleplayer.
Sometimes the light's all shinin' on me, Other times I can barely see, Lately it occurres to me, What a long, strange trip it's been - Grateful Dead
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!