Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Heavenly Sword


Citerar Boromir:
Citerar ToScA-:Lite väl lång tid att besegra alla vakter dock.

Det förlänger gameplayet, är inte det en fördel.


Njae, man tröttnar helt enkelt, blir repetivt.
'Carefree Wherever You May Be...Don't Trust Your Wives With John Terry'
  • 0
Citerar Boromir:
Citerar ToScA-:Lite väl lång tid att besegra alla vakter dock.

Det förlänger gameplayet, är inte det en fördel.


Jag spelet heldre ett spel som är 5 timmar långt och roligt från början till slut än ett spel som är segt genom alla 30 timmar det varar.
Mathias Holmberg / Gamereactor
  • 0
Jag måste ha det här spelet nu! ... Tänkte jag för en stund sedan, men när man sett de dåliga sidorna av det har längtan svalnat något. Det är ju riktigt läcker estetik och animationerna är härliga (finns ju undantag dock, som dödsmomenten och det där). Vi får väl se vad vår favorit-redaktion säger om det när dom testat, eller har de redan sagt något om spelet kanske?


Hittade Beta-tester nu på GR, ska läsa...
Bara en sån sak
  • 0
asså när kommer det?
http://nhlbettingblog.se/
  • 0
Review på GameTrailers upp nu. Ska ej spoila betyget.
Mathias Holmberg / Gamereactor
  • 0
Citerar Reqo:
Review på GameTrailers upp nu. Ska ej spoila betyget.


Ahh, ett bra betyg.
Do you have any good old ham?
  • 0
Skrev detta tidigare under textkommentar till Heavenly Sword recensionen i tron om att det var speltråden så jag upprepar det nu istället:

Förstår inte vad folk klagar över när det gäller det här spelet. Det är riktigt bra. Ingen som helst tvekan om den saken. Sjukt välgjord story med perfekta scener och röstskådespeleri som lämnar spelens b-träsk och vandrar mot skyarna.

Är det kort? Ja, kan inte säga annat. Men själv störde jag mig inte så mycket på det. Tog väl en 7+ timmar att klara spelet. Då kändes inga av delarna som att de hade stressats fram, allt gick i det tempo som det skulle ha gjort. Det fanns rum för karaktärsutveckling och en mängd härliga scener.

Detta är ett sånt spel som jag kommer att ta fram igen när jag vill ha en bra spelupplevelse. Och det bästa är att man inte behöver trava sig igenom långsamma spelpartier eller moment som känns malplacerade. Spelet kan köras igenom på en dag eller två men det är så härligt hela tiden att man inte kan låta bli att förundras ändå.

Vill ni inte punga ut 700 kr för det på Game så palla er vidare till tradera istället. Detta är en speupplevelse som inte borde missas enbart pga en siffra i hållbarheten liksom. Spelet erbjuder mer än bara tidsfördriv, det är en resa ;)

Citerar Reqo:
Jag spelet heldre ett spel som är 5 timmar långt och roligt från början till slut än ett spel som är segt genom alla 30 timmar det varar.


Exactomundo! (Det är ett ord!)
shador | extra dry.
  • 0
Kors i karamellen va grymmt spel. Jag är en sån person som kan njuta av en bra produktion och allting är verkligen otroligt bra gjort. Spelmekaniken, karaktärerna, handlingen, skådespeleriet, bonusmaterialet man får som dom animerade videosarna, making of klippen etc. T.o.m dubbarna låter bra.

Älskar videosekvensen som kallas "Generals" eller nåt sånt, den med Bohan o hans generaler när dom tagit fast Shen . Måste också säga att det sista kapitlet i spelet är helt underbart.
42
  • 0
Hur ska jag bära mig åt för att vinna över Raven King? Tyckte inte de förra bossarna var så överdrivet svåra men har kört den här fighten kanske 20 gånger och klarar den bara inte. Är det några speciella combos man ska använda sig av?

Gillar spelet annars, men det är kanske lite väl många combos för att man ska orka lära sig alla...
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!