Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Call of Duty 4: Modern Warfare


Citerar The Guy:
gick upp 5 lvls idag
e på 16 nu

Tillagt 2007-11-15 20:51:

Citerar DarknessSpawn:
JAg är på The Bog på veteran

Jag hatar the bog både på single player och multiplayer. Den e helt jävla omöjlig på veteran ju. Med lite tur så klarade jag den



Jag hatar när dom kmr med RPG hela tiden ganska jobbigt men ska klara den
Evil Is Back
  • 0
  • xyon
  • xyon
jag ska snart köpa in en ps3 eller xbox 360 och undrar därför vilket format som verkar bäst att köpa cod 4 till xbox360 eller ps3?
  • 0
Citerar DarknessSpawn:
Jag hatar när dom kmr med RPG hela tiden ganska jobbigt men ska klara den


Med rätt taktik är den faktiskt löjligt enkel(för att vara veteran),riktigt svårt däremot är one shot,one kill och heat(går mig på nerverna )
Någon som handlat på crimemedicine.com? Själv har man köpt lite braja där redan, trodde öfrst att dom var ironiska på reklamen, men inte!
  • 0
Citerar messerjunker:
Citerar DarknessSpawn:
Jag hatar när dom kmr med RPG hela tiden ganska jobbigt men ska klara den


Med rätt taktik är den faktiskt löjligt enkel(för att vara veteran),riktigt svårt däremot är one shot,one kill och heat(går mig på nerverna )


Jag har klarat Ghillies in Mist på Veteran
Evil Is Back
  • 0
Citerar DarknessSpawn:
Jag har klarat Ghillies in Mist på Veteran


Tro det eller ej,men det har jag också
Någon som handlat på crimemedicine.com? Själv har man köpt lite braja där redan, trodde öfrst att dom var ironiska på reklamen, men inte!
  • 0
Citerar messerjunker:
Citerar DarknessSpawn:
Jag har klarat Ghillies in Mist på Veteran


Tro det eller ej,men det har jag också


Vilken rank är du på live då kan vi lira imorn?
Evil Is Back
  • 0
Klarade spelet nyss på Hardened. Är seriöst kåt på det här spelet, lätt ett utav de bästa spel jag lirat. Gillar "det där" efter eftertexterna
Does our ruin benefit the earth? Does it help the grass to grow, the sun to shine?
  • 0
Ska lira lite CoD4MW imorn
Evil Is Back
  • 0
Vad är det klantigaste ni gjort i multiplayern? Själv var det när jag stormade mot ett rum med två fiender i och kastade en granat och forsatte att springa rakt in i granaten, och sprängdes själv
I'll make him an offer he can't refuse -Michael Corleone
  • 0
Citerar DarknessSpawn:
Vilken rank är du på live då kan vi lira imorn?


Tror jag är 34 eller 35,vet inte säkert
Någon som handlat på crimemedicine.com? Själv har man köpt lite braja där redan, trodde öfrst att dom var ironiska på reklamen, men inte!
  • 0
Jag får en känsla av att vissa banor till PS3 och 360 kan kännas lite tomma när man bara kan va 18 spelare. Testade overgrown innan med 25 personer och det var alldeles för lite.
I'll make him an offer he can't refuse -Michael Corleone
  • 0
Citerar messerjunker:
Citerar DarknessSpawn:
Vilken rank är du på live då kan vi lira imorn?


Tror jag är 34 eller 35,vet inte säkert


Jag är 24 snart
Evil Is Back
  • 0
Jag är på 38, låste precis upp G36c. Riktigt härligt vapen.
  • 0
Citerar 360-Mannen:
Jag är på 38, låste precis upp G36c. Riktigt härligt vapen.


Måste låsa upp den i morgon,men hittils gillar jag helt klart Ak-74:an bäst,riktigt bra närstridsvapen,klart bättre än MP5
Någon som handlat på crimemedicine.com? Själv har man köpt lite braja där redan, trodde öfrst att dom var ironiska på reklamen, men inte!
  • 0
Citerar messerjunker:
Citerar 360-Mannen:Jag är på 38, låste precis upp G36c. Riktigt härligt vapen.

Måste låsa upp den i morgon,men hittils gillar jag helt klart Ak-74:an bäst,riktigt bra närstridsvapen,klart bättre än MP5


Jag gillar M16, M4 Carbine och G36c. Utöver de så nog USP-pistolen mitt favorit vapen.
  • 0
  • 348
  • 348
Citerar Ricktard:
348: Skulle vilja se en fet spoilervarning på den där, tack. Finns dom som inte klarat spelet. Jag är en av dom.
Citerar Denari:
Citerar Ricktard:348: Skulle vilja se en fet spoilervarning på den där, tack. Finns dom som inte klarat spelet. Jag är en av dom.

Håller med. Nu blev jag nästan lite arg.

Har spelat i 2 timmar nu. Älskar det. Om det når upp i samma klass som 2:an vet jag inte ännu. Vi får se.


Aj fan. Det glömde jag helt
  • 0
Vilket MP-läge tycker ni är skönast då? Har inte testat alla men gillar Free-for-all. :
Does our ruin benefit the earth? Does it help the grass to grow, the sun to shine?
  • 0
Citerar PS2-lirare:
Vilket MP-läge tycker ni är skönast då? Har inte testat alla men gillar Free-for-all. :


Search&Destroy gillar jag skarpt,klart roligare utan respawns(om man inte själv dör tidigt förstås )
Men även TDM är riktigt kul förstås.
Någon som handlat på crimemedicine.com? Själv har man köpt lite braja där redan, trodde öfrst att dom var ironiska på reklamen, men inte!
  • 0
Citerar xyon:
jag ska snart köpa in en ps3 eller xbox 360 och undrar därför vilket format som verkar bäst att köpa cod 4 till xbox360 eller ps3?

om jag säre "LIVE" vad säger du då?
Citerar 360-Mannen:
Jag är på 38, låste precis upp G36c. Riktigt härligt vapen.

fan vad härlig den är
Citerar PS2-lirare:
Vilket MP-läge tycker ni är skönast då? Har inte testat alla men gillar Free-for-all. :

Free for all, S&D, sabotage, HQ... jao typ dem men tdm är inte kul i onlineläge i ett spel som detta om alla bara springer runt o skjuter utan en enda tanke, då kan de hålla till i "FFA".
S&D och HQ är riktigt kul för där kör folk lite mer taktiskt, det är det som spelet handlar om enligt mig.

Tillagt 2007-11-15 22:15:
Call of Duty 4 slår "The orange box" hoppas jag.
Halo3 är så överskattat så det bryr jag mig inte om^^
fan vad kul om vi slog orange box
AnZen Hegevall / Gamereactor "Skärp dig. Jag tänker inte ge dig någon mer chans. Ytterligare provokation från dig (och jag menar det) så är du ute och inte välkommen tillbaka mer." - Iqaros.
  • 0
Vad har ni för rekord tid på träningsbanan?
Min är 20 sek iaf.
"They say their fans are ghosts. You don't see or hear them." Almunia about Chelsea
  • 0
Citerar Asbest:
Vad har ni för rekord tid på träningsbanan?
Min är 20 sek iaf.


16,4 sec
Krävdes dock några försök.
Någon som handlat på crimemedicine.com? Själv har man köpt lite braja där redan, trodde öfrst att dom var ironiska på reklamen, men inte!
  • 0
Ligger runt 25.

Har dock bara kört den typ 3 gånger.
"The genius of the hole: no matter how much time you spend climbing out, you can still fall back down in an instant."
  • 0
Mitt rekord på träningsbanan var runt 14 sekunder (kommer inte ihåg exakt).

Såg något prat om K/D ratio några sidor bak, och jag måste inflika att det i många fall inte säger så mycket, eftersom jag brukar sitta på stats såsom 12-2 när jag spelar serriöst men till stor del så sitter jag bara och lallar runt på public, och då är det oftast runt 1:1 ratio.
  • 0
Citerar Asbest:
Vad har ni för rekord tid på träningsbanan?
Min är 20 sek iaf.


14,75 sekunder. Men den tiden vägrar uppdateras på Live... Så enligt leaderboarden så är min bästa tid 15,6, vilket är bra det med...
We own your fucking dreams!
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!