Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Call of Duty 4: Modern Warfare


Chopper Gunner är bra som den är.
  • 0
Citerar blitzsnake:
Chopper Gunner är bra som den är.


Det är farmors köttbullar också. Sluta skriva om MW2 i den här tråden.
Är det bara jag som tycker att Infinity Ward har "övergett" detta spelet nu? De skulle ju kunna fixa granaterna och andra problem som dålig hit detection och/eller ta bort "modded controller" patchen. Hur många av knappt 10 000 spelare använder moddade kontrollers nu liksom? Nu har ju snorungarna övergått till att jävlas med MW2-spelarna med alla möjliga fusk.
Every night before going to sleep, Chuck Norris checks under his bed for Liam Neeson
  • 0
Tjenare


Köpte Call of Duty 4 idag. Har spelat en del av kampanjen och kommer - när kampanjen är slut - gå över till multiplayern. Men då undrar jag:

Finns det någon här som sköter en klan till PC? Jag har sökt efter det, men ordet PC fungerar inte i sökrutan (Inga träffar) Men behövs det? Är det viktigt att spela i en klan för att behålla det roliga eller går det bra med gamla hederliga lag?

Annars, någon som vill ta en match?
Sir, we're surrounded! Excellent, now we can attack in any direction
  • 0
Det äger. Roliga vapen och bra "story".
Rihanna <3
  • 0
Citerar Gamesrule:
Annars, någon som vill ta en match?


Gärna! Ska nämligen köpa spelet till PC imorgon.
Fire, walk with me.
  • 0
Citerar Haxorflaxor:
Gärna! Ska nämligen köpa spelet till PC imorgon.



Roligt!

Förresten, en fråga:

1. När jag skulle installera spelet kom "Punkbuster" upp. Jag sa att jag inte ville installera det för jag visste inte vad det var till. Men nu verkar det som att jag bara kan spela på servrar som inte använder Punkbuster, finns det något sätt att ladda ner detta ändå?
Sir, we're surrounded! Excellent, now we can attack in any direction
  • 0
Citerar Gamesrule:
finns det något sätt att ladda ner detta ändå?


provat deras hemsida?
Another Kind Of Hero
  • 0
Citerar Calle92:
provat deras hemsida?



Nej, jag har inte provat något ännu.
Sir, we're surrounded! Excellent, now we can attack in any direction
  • 0
Då tycker jag att du ska börja där
Another Kind Of Hero
  • 0
Citerar Calle92:
Då tycker jag att du ska börja där



Tackar.
Sir, we're surrounded! Excellent, now we can attack in any direction
  • 0
CoD4:MW problem. "cannot locate the dvd-rom"

Jag köpte för ett tag sedan CoD: MW 2 men ville spela klart CoD: MW 1 för jag ville ha hela storyn.

Installerade på nytt och patchade.
Då jag startar singelplayer mode så kommer ett felmeddelande upp
"cannot locate the dvd-rom
Please insert the correct DVD-ROM, select OK and restart application
"
Multiplayer funkar.
Har kollat runt på nätet och verkar som jag inte är den enda som har detta problemet och det verkar som de flesta löst det genom att ladda ner en crackad exe fil för att få det att funka.
Jag vill helst få det att funka utan nått crackande eller användande av en fixad img fil.

Det är en originalskiva på original Windows 7 med en dvd som inte krånglar annars, alla tänkbara drivrutiner är uppdaterade.
Nån som vet nått?
-<[ Damn Dirty Apes ]>-
  • 0
Har du Windows 7? CD sitter i när du spelar väl?
Sir, we're surrounded! Excellent, now we can attack in any direction
  • 0
Citerar Gamesrule:
Har du Windows 7? CD sitter i när du spelar väl?


Jo jag har Windows 7, skrev det och skivan sätter jag i då jag ska spela.
Spelet har fungerat förut men nu vill det inte i SP.
-<[ Damn Dirty Apes ]>-
  • 0
Varför vill du inte spela med Crackad singleplayer? du kommer inte märka någon skillnad överhuvudtaget.

Inget olagligt med det heller. Du har ju köpt det.
Another Kind Of Hero
  • 0
Så tråkigt att alla går över till Modern Warfare 2. Alltså jag spelar på PS3, och det är inte mycket aktiva klaner vad jag vet..
http://nhlbettingblog.se/
  • 0
Citerar Calle92:
Varför vill du inte spela med Crackad singleplayer? du kommer inte märka någon skillnad överhuvudtaget.

Inget olagligt med det heller. Du har ju köpt det.


Ja det är väl mer känslan att jag har spenderat pengar på spelet och då vill man att det ska funka utan att man ska behöva mecka på annat sätt.
-<[ Damn Dirty Apes ]>-
  • 0
Multiplayer vill inte fungera för mig. Är det någon som har ett liknande problem? Det kommer upp at "iw3-nånting" inte fungerar längre.
You said it, man. Nobody fucks with the Jesus.
  • 0
Fy satan så underbart det här spelet är jämfört med MW2. Man kan faktiskt rusha (!) vilket är omöjligt i uppföljaren då man dör på en sekund. Att det sedan bara är 3-5-7 killstreak gör inte saken sämre! Alla spelar på lika villkor (Förutom host-systemet då). Synd att IW verkar ha övergett det här spelet. De skulle faktiskt kunna patcha det och lägga till host-migrationen som finns i MW2 och "Game winning kill". Ett till map-pack tycker man ju de kunde bjussa på också, med sina enorma intäkter från MW2. Men men, IW verkar bara bry sig om pengar nuförtiden.
Every night before going to sleep, Chuck Norris checks under his bed for Liam Neeson
  • 0
Konstigt att det inte blev fler map packs
Vi ska tillbaka!
  • 0
Citerar CoD PoSiTiVe:
Konstigt att det inte blev fler map packs


Eller hur. IW har helt glömt det här spelet.
Every night before going to sleep, Chuck Norris checks under his bed for Liam Neeson
  • 0
Citerar Koffingbollen:
Eller hur. IW har helt glömt det här spelet.

Det är ju ännu konstigare att WaW släppte typ 4 map packs?
Dessutom hade dom double xp weekend otroligt ofta. medans cod4 hade det 2 gånger
Vi ska tillbaka!
  • 0
Så, skickade ett mail till dem och förklarade hur jag tyckte om hur de jobbar nuförtiden. Förhoppningsvis läser de det och tar åt sig en del av kritiken.
Every night before going to sleep, Chuck Norris checks under his bed for Liam Neeson
  • 0
Citerar Koffingbollen:
Så, skickade ett mail till dem och förklarade hur jag tyckte om hur de jobbar nuförtiden. Förhoppningsvis läser de det och tar åt sig en del av kritiken.
Dom är för upptagna med att bada med vackra kvinnor
Vi ska tillbaka!
  • 0
Sen hade WAW en gratis bana precis som CoD3 hade.Varför IW ej gjorde samma sak är ett mysterium.
Monitor Audio Silver RS6
  • 0
Citerar Koffingbollen:
Så, skickade ett mail till dem och förklarade hur jag tyckte om hur de jobbar nuförtiden. Förhoppningsvis läser de det och tar åt sig en del av kritiken.


Bra, men jag tror inte de bryr sig. De enda de bryr sig om är att bada i sitt pengaflöde och skita i folket. Titta bara hur de dissat MW2 communityn. Bryr sig inte om alla buggar som rapporteras in.
Trust your hand.
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!