Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

De mest irriterande spelfienderna.


Kommer inte ihåg vad de heter, men de där jävla slimehögarna som äter upp ens sköld i Zeldaspelen... Usch..
  • 0
Alla fiender som exploderar när de har dött. Avsky.
  • 0
Citerar Twilex:
Kommer inte ihåg vad de heter, men de där jävla slimehögarna som äter upp ens sköld i Zeldaspelen... Usch..


Like Likes? uggauggaöggl uggaugagöggl (ja enormt störande)

Annars harpierna i God of War.

Black Shadow i F-Zero GX.

Alla fiender nära bottenlösa stup där man slås bakåt när man träffas (Mega Man etc.)

Krauser på proffesional i RE4 när man inte lärt sig knepet.
  • 0
  • Phip
  • Phip
Kroppar som försvinner är irriterande.
"In this world, nothing is certain but death and taxes."
  • 0
Genprey och Vespoids i Monster Hunter serien kan vara riktigt jobbiga. När man håller på och slåss mot ett monster så kan de komma fram från ingenstans och paralysera en, och sen är det kört :p (ofta iaf).

Crimson Heads (eller V-ACTs) i Resident Evil till GameCube. De som har spelat det vet nog varför.
PSN: DemoNova
  • 0
asså värst fienderna måste vart under nes tid, jag menar castlevania och ninjagaiden fick en att gråta av frustration.

helt ärligt tror faktiskt att jag någon gång grät lite, men å andra sidan var jag 8 år
  • 0
  • Phip
  • Phip
Citerar watterwalker:
I Star Wars The Force Unleashed, De stora plåtnickarna.
"In this world, nothing is certain but death and taxes."
  • 0
Alla fiender från Legendary.

Så sjukt dålig spel med helt sjukt störande fiender!
Ush!
"This is the tale of a man who pierces the fate of a universe ruled by an endless cycle of violence."
  • 0
Hatar Zombies i Zelda: OoT. De gör otroligt mycket skada för en så vanlig fiende, när de klänger sig fast är man doomed.
  • 0
Hatar de där fåglarna i Morrowind... Så otroligt störande när man är låglevlad och går runt bland bergen ^^
History will be kind to me, because I intend to write it
  • 0
Dark Templars från starcraft.
gg
  • 0
Scions från Mass Effect 2, hatar varenda sekund som jag ser dem i spelet.
  • 0
Citerar Phip:
Citerar watterwalker:I Star Wars The Force Unleashed, De stora plåtnickarna.
"You hear about the Chinese godfather? He made them an offer they couldn't understand."
  • 0
Fienderna i Call of Duty 4 Modern Warfare....på Veteran förstås. De skjuter för jävla bra alltså Bra spel förövrigt. Lite samma sak i MW2 med fienderna, men det är bättre iaf.

Sen får det nog bli Maulers i Gears of War 2...de har dödat mig och mina polare i Horde allt för många ggr, dör man är det alltid en Mauler inblandad. Inget fel på dem i sig, de förstör inte spelet eller så men de är de är irreterande. Blir typ: "Grabbar kommer en mauler här så alla rikta era lancers i den rikningen och gör honom till slarvsylta innan vi går det ödet till mötes"
  • 0
Citerar Axelorio:
Hatar de där fåglarna i Morrowind... Så otroligt störande när man är låglevlad och går runt bland bergen ^^


Att dessutom Morrowind är programmerat så att fienderna aldrig slutar jaga dig, hur långt du än springer och även fast du springer in i ett hus (dom står och väntar på dig) gör inte saken bättre
Sometimes we don't do things we want to do, so that others won't know we want to do them
  • 0
Scions i ME2, tänker alltid oj nej när jag ser dom, Minelurks i Fallout 3 är ingen höjdare heller, mest för att dom är så äckliga.
If we can't live together, we're gonna die alone.
  • 0
Alla måste ju hålla med om att CPU/ alla fiender i Puzzle Quest är enormt irriterande, eftersom dom är så oöverträffligt bra.
Sometimes we don't do things we want to do, so that others won't know we want to do them
  • 0
Datorfiendarna i Arcade Battle i Tekken 5 kan ibland vara SKITJOBBIGA!
  • 0
Dom där som exploderar efter ett visst antal moves i Hexic.
BRING MIG SAFT AND NÅGOT ATT DRICKA
  • 0
Ninjabrudarna i HF1 var jädrans irriterande, tack gode gud fanns dom bara på få ställen.

Ormhuvudena i vissa Castlevania spel är mycket irriterande.

Och det värsta fienden av alla:

ZUBAT I POKEMONGROTTORNA!
  • 0
Hajarna i Zelda: Wind Waker har alltid gjort mig dödssur.
  • 0
Inte för att JAG blev så jätteförbannad på ''Nube tubers''(Granatkastare-spammers) i MW2. Eftersom jag hittade lösningar att undvika dom, men mina kompisar blev helt tokiga ibland,vill slänga dosan i väggen eller rage-quita före man hinner stoppa dom . säkerligen är det många av er som hade det lika besväligt med dessa iriterande spelfienderna innan många av er kanske la av eller gick över till något annat FPS på grund av detta.

Det är inte bara singelplayer fiender kan vara iriterande. tyvärr
  • 0
Medusahuvuderna i Castlevania, Tektites i Ocarina of Time och de fienderna i Donkey Kong Country som ser ut som Sandshrew från Pokémon.
"Who the hell do you think I am?"
  • 0
Jag är, för de andra.
Playstation Network ID: Radis-M
  • 0
Castlevania - "Medusahuvuden"
Håller med BlindBoyFuller ang N00btoobs, väääldigt irriterande.
Måste också ge en nominering till alla miljoner granater som kastas i CoD, speciellt COD : WAW där det är fullkomligt omöjligt att ta skydd bakom en vägg på Veteran utan att få minst 10 granter på sig, SAMTIDIGT.
_^Azure^_ *Ignorance is a bliss*
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!