Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

De mest irriterande spelfienderna.


De små ödlorna som finns i vissa grottor i Turok - Dinosaur Hunter
  • 0
Citerar Vapor17:
Citerar hellraiser946:
Om inte base majini med stun rods på professional är egentligen värre än licker SS. Förmodligen har jag dött 36 gånger av dem.


Dom har inte varit några problem för mig, men och andra sidan hade jag låst upp infinite ammo till några vapen så det bara var att peppra dom



Ärligt talat låste jag upp infinite ammo för alla vapen förutom handcannon(Gigantiska revolvern man låser upp). Mest dog jag av dom på grund av att flera av dom hade antingen hjälmar/knäskydd/skyddväst/alltihopa.
I r serious trollz!
  • 0
Citerar Vapor17:
Citerar hellraiser946:
Citerar Vapor17:
Citerar hellraiser946:
Om inte base majini med stun rods på professional är egentligen värre än licker SS. Förmodligen har jag dött 36 gånger av dem.


Dom har inte varit några problem för mig, men och andra sidan hade jag låst upp infinite ammo till några vapen så det bara var att peppra dom



Ärligt talat låste jag upp infinite ammo för alla vapen förutom handcannon(Gigantiska revolvern man låser upp). Mest dog jag av dom på grund av att flera av dom hade antingen hjälmar/knäskydd/skyddväst/alltihopa.


Jag låste upp jätte-revolvern så fort jag kunde, och dom dör ganska snabbt av den


Delvis. Dock använde jag den aldrig(Nåt vapen som var kraftfullare eller nåt användes mer), Men men.

-


The Warrior bossen i nya Prince Of Persia. Ja, han är en boss, han är enkel, men det är överhuvudtaget väldigt irriterande att slakta sin X-knapp på handkontrollen.
I r serious trollz!
  • 0
Hajarna i Zelda wind waker, sjukt störiga när dom krockar med en
Battlefield 3
  • 0
Citerar Daydream Nation:
Flygande Medusahuvuden i Castlevania


Jag håller med, de är jobbiga att träffa och om de träffar en i ett hopp (vilket ofta händer) så är det antingen lika med ett plågsamt fall mot avgrunden eller att man lyckas landa på en plattform mycket längre ner. Oerhört frustrerande!
join the dark side... we got coockies
  • 0
"giant skeleton" från Ninja Gaiden 2 på Master Ninja
  • 0
via mobil

De stora hunter's i prototype
Death claw i fallou 3
  • 0
Värsta spelfienderna måste nog vara armerade elefanter från rome total war. Man hinner fan inte döda dom innan ens enhetter får panik och flyr.
A government big enough to supply everything you need is big enough to take everything you have
  • 0
Lickers i RE5 är grymt störande, för två saker.
1. Deras insta-kill attack som man måste få hjälp för att få loss lickern ifrån en om man inte tryckte rätt knappar och 2. Deras tungattack. Grymt frustrerande.
I r serious trollz!
  • 0
Far cry2 - fienderna är verkligen urdumma
I am "Bert Falk". Im an Assassin.
  • 0
Sega Rallys (Revo) motståndar-AI. Fy helskotta vad de kör! Och de missar aldrig.
Once is luck. Twice is skill.
  • 0
det störiga fiender jag hatar är japanerna i medal of honor pacific assault
dem siktar så jävla noga som en spelare. och sen utomjordingarna i crysis mest the hunter och dem som flyger och sprutar is. the hunter har en vapen som stör mig skit mycket den skuter singularity gun på mig hela tiden.
sithlorderna i jedi academy är så jävla störiga och jag blev dödad mest av dem med två ljussablar. när jag har 1 liv kvar så springer jag till en säker område för att hela upp mig igen men sitherna jagar mig tills en av dem kastade full uppragederade sithblixtrar (Force lightning) på mig. så störigt men fast dem värsta fienderna som finns i alla spel är spelare i multiplayer. det finns shickliga spelare som man får damp av. håller ni med?
Polismästaren jack mannion
  • 0
när jag spelade som king kong i spelet peter jacksons king kong så försöker man rädda ann från t rex men när man bli hindrad av fladdermössarna så blir man bara bitten av dem mest av den stora fladdermösen. till och med t rex och dem små köttätande dinosarierna dem är mest störiga för jack spelets jobbigaste varelser

Tillagt 2010-02-19 21:33:
Citerar Viktor J:
De dumma fienderna i Far cry 2,
de ser och träffar dig på en kilometers avstånd.
nästan samma som japanerna i medal of honor pacific men dem tar sig mycket skydd och springer och hugger knivar på en
Polismästaren jack mannion
  • 0
poliserna i GTA IV är störiga och dem vill inte ens ge upp striden det behövs mer spelare för att vara trygg. man blir hittad i en hemlig ställe. hatar dem
Polismästaren jack mannion
  • 0
Citerar Chaos Spirit:
Spökfiskarna från Ninja Gaiden


Så rätt, så rätt. Fruktansvärda j*vla saker
  • 0
Citerar moviefreak:
Fågeljävlarna som skjuter sig själva rakt ner i marken i God of War-spelen blev så frustrerande en gång, att jag tog sönder fjärrkontrollen. Speciellt om det är en fet jävla arme av dem.
hoppas ingen såg det annars skulle du åka till sjukhuset

Tillagt 2010-02-19 22:36:
Citerar Chaos Spirit:
Citerar ludde1991:
Manhacks....


Åh jösses, ja. Långt värre än headcrabs. Glömde dem...
i gmod 10 var det en jävla tönt i spelet han sa: jag ska spawna grejer till huset men då tog han fram typ 20 manhacks som var ihop dem var svin skrämmande dem jagade mig och spelaren flabbade. så tog jag fram gravity gun och grabbade tag i en manhacks när spelaren stod och spawnar grejer. jag stod bakom han. han vände sig och då kastade jag manhacken på hans huvud och blev slaktad och spruttade blod ur hans huvud för jag har gore mod i spelet hahahah där lärde han sig en läxa
Polismästaren jack mannion
  • 0
Citerar Darkborn:
Så rätt, så rätt. Fruktansvärda j*vla saker


De är verkligen helt jävla skoningslösa. Finns inget utrymme för misstag. Ingen chans.
  • 0
Citerar Chaos Spirit:
Citerar Darkborn:
Så rätt, så rätt. Fruktansvärda j*vla saker


De är verkligen helt jävla skoningslösa. Finns inget utrymme för misstag. Ingen chans.
skulle vara mycket bättre i gmod 10 om jag hade HAX moden och jag stod bakom spelaren och sa HAAAAAAAAAAAAAAAX och datorn flyger rakt på han
Polismästaren jack mannion
  • 0
Citerar commandos200:
skulle vara mycket bättre i gmod 10 om jag hade HAX moden och jag stod bakom spelaren och sa HAAAAAAAAAAAAAAAX och datorn flyger rakt på han


Hahaahahaha!

Dr. HAAAAAAAAAAAAAAAX
  • 0
De där splicersarna i Bioshock som springer runt med fiskehatt på huvudet och pepprar sönder med sina machineguns. Någon som delar min åsikt?
Videogames ruined my life, Good thing i have two more..
  • 0
  • Phip
  • Phip
Nazister med pansar. (The Saboteur)
"In this world, nothing is certain but death and taxes."
  • 0
men det värsta är stridsvagnarna i mercenaries 2

Tillagt 2010-02-19 23:24:
Citerar Chaos Spirit:
Citerar commandos200:
skulle vara mycket bättre i gmod 10 om jag hade HAX moden och jag stod bakom spelaren och sa HAAAAAAAAAAAAAAAX och datorn flyger rakt på han


Hahaahahaha!

Dr. HAAAAAAAAAAAAAAAX

om du har gmod borde du se upp för sånna spelare. det bästa vapnet jag dödar en spelare med är atom bomber. dem där runda vassa saken minns inte vad den heter. armborst. satelliter man skapar. eller olicka experiment och maskiner
Polismästaren jack mannion
  • 0
Samtliga fiender i Battlefield Bad Company. Det är grejer det.
PAINIS WEAKNESS, LEAVING THE BODY.
  • 0
Citerar BBQCumber:
Samtliga fiender i Battlefield Bad Company. Det är grejer det.
dem är lätta att klå
Polismästaren jack mannion
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!