Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Vilka spel har ni klarat ut på en dag?


Ja, har ni någon gång haft en sådan där tråkig dag, där ni känner att allt är pest och pina, vädret är hemskt och finns inget att göra. Har det inte hänt någon gång då att ni stoppat in ett spel i konsollen / cd-romen för att sedan bara hårdlira ett spel, för att sedan klarat det från början till slut på en dag?

Idag tog jag debuten (såvitt jag minns iaf) på Prey på Cheoroke (hard), har inte haft något att göra idag så satte mig ner vid 11 och blev precis klar för ca 10 minuter sedan

(Vill bara säga att jag satt från 11 till tidpunkten i sträck, med endast någon 5 minuters paus här och var, så lider av årets huvudvärk just nu )

Vilka spel har ni klarat på en dag, och hur många timmar tog det?
Postal Service!
  • 0
KLarade MGS 1 till ps på 10 h (normal) och gc versionen på 8 h.
Don't treat people like you want them to treat you, treat people like you don't care how they treat you.
  • 0
Klarade F.E.A.R och blev riktigt besviken för att man bara fick 35 i Gamerscore för att klara hela spelet.
[23:25] [W From] <Parthex>: I did not fail.. how can i fail when i was dead?
  • 0
Klarade ut Halo 2 på en regnig lördag en gång.
SHUT YOUR MOUF!
  • 0
Ratchet & Clank 3 tog endast en kväll att klara ut, så j*vla lätt. Det första spelet tog en vecka, det andra spelet tre dagar och det tredje ... ja.

En till: Spider-man 2 till PS2 tog också ett par timmar att klara.
"Some motherfuckers are always trying to ice-skate uphill"
  • 0
Terminator 3: risa of the machines
Lämnade in det och köpte ett annat spel dagen efter
Upp med fingret, ge de till svinen, hela landskrona hatar polisen !!
  • 0
Double Dragon 3.
  • 0
Har en bunt spel som man utan problem kan lira igenom den regnig dag.

HL Blueshift, Halo, CSI (tog mig 45 min, spelar det dock aldrig igen), Dreamfall, FEAR för att nämna ett par
Jag kom, Jag såg, Jag postade - Mr.100,000
  • 0
Tror faktiskt inte att jag klarat ut nåt spel.
"Du siktar på att banga innan tolv, eller hur? Eller att du tittar dig i spegeln och tänker: VEM ÄR DU!?"
  • 0
Serious Sam SE på tourist tog jag på fyra timmar.
It's poetry. The poetry of War.
  • 0
Jag klarade ut Halo 2 inom 24 timmar efter att jag köpte det så det räknas väl.
Det lät bra i huvudet innan jag skrev det..
  • 0
  • Kawe
  • Kawe
New Super Mario Bros. Tar typ 15-20 minuter...
  • 0
Hmm, denna lista kan göras lång, dock så har jag ingen aning på hur många timmar det tog exakt!

Några exempel:

Halo CE
Halo 2
Gears of War
The Chronicles of Riddick
Wipeout Pure

Och även dom flesta THPS spelen


Sen självklart det buslätta ninja Gaiden...
So the floodgates open but nothing comes out.
  • 0
Jag tror jag klarade Pariah på ca 6 h. Det söög.
  • 0
Är inget fan av att köra speedruns, men visst har man tokspelat ett par gånger.

Silent Hill 2 - Ca 4,5 timmar
Spinderman (PSX) - 2,5 Timmar
Condemned - Hmm minns inte hur många timmar det tog, klarade av det samma dag som jag fick det hur som helst.
Onimusha Dawn of Dreams - Andra varvet jag körde det tog det ca 5 timmar, första gången tog det 22. Så lite skillnad när man får spara vapen och skit från första omgången.
Om sjukdomen varken kan botas med sprit, tjära eller bastun så dör man av den.
  • 0
Citerar Janis_Joplin:
Och även dom flesta THPS spelen

Jag har bara klarat THUG 2 och THPS 2 på en och samma dag. Har dock inte prövat de andra.
In heaven all the interesting people are missing.
  • 0
Jag har klarat både Max Payne och Max Payne 2 under loppet av en natt. Även Mafia har jag klarat ut under ett dygn och jag tror att jag även lyckades med detta när jag spelade Serious Sam
  • 0
Citerar Action Fighter:
Klarade F.E.A.R och blev riktigt besviken för att man bara fick 35 i Gamerscore för att klara hela spelet.


Spelar du spel enbart för Gamerscore?

Varvade Ninja Turtels (sp?) med min kompis i co-op, på en håla! xD
  • 0
Jag tror att jag bara klarat Tomb Raider legend på en dag,, kanske klarade King Kong på en dag också
  • 0
klarade suber mario spelen på snes på en natt (dom tre första)

Tillagt 2007-01-22 19:11:
ingen bedrift men det ända jag kunde komma på
The blackest eyes
  • 0
De senaste spelen då till X360 så har jag klarat av Call of Duty 2 idag, spelade i timtal. Klarade genom Gears of War på en dag med
Il Capitano
  • 0
Gears of War satt jag och min kusin och nötte igenom en kväll förra veckan. Fy sjutton vad roande
  • 0
Gun, till Ps2, jag hade precis fått det av farsan och jag var sjuk. Ypperligt tillfälle!
"Shit" - Marcus Fenix
  • 0
thps underground 1 och 2 klarade på några timmar
friggin nazis
  • 0
Hmm, Fahrenheit klarade jag väl ut på 6 timmar eller nåt.
Ost.
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!