Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Snyggaste spelmenyn?


Bra gjort Murdoc, älskar den menyn
You can't spell manslaughter without laughter.
  • 0
Metroid Prime helt klart!
  • 0
Splinter Cell Double Agent har snygg meny och Bf 2
  • 0
Gillar in-game-menyn i Beyond Good & Evil. Lite annorlunda
If you try to fail but succeed, what have you done then?
  • 0
assasins creed.
Greetings, programs!
  • 0
Citerar Murdoc:
http://www.randl.org/jdpweb/metroid_prime.htm
Här är några bilder (och en låt) från MP. Jo menyn in-game är snygg och cool då den är böjd samt har ett bra upplägg och innehåller mycket.

Fan vad svårt det ska vara att hitta bilder på menyn då... till Smash.



Håller med, snygg meny.

Även MGS3 har en riktigt ordentlig meny.
"Who the hell wants to hear actors talk?" - H. M. Warner, Warner Brothers, 1927.
  • 0
De jag på rak arm kan klassifiera som riktigt snygga är XIII, Shadow Of The Colossus, Resident Evil 4, Silent Hill 3 (bara för att det är så mysigt ), MGS och Wipeout 2097, just nu.
  • 0
Half-Life 2 modden Minerva Metastasis har liknande bakgrunder som HL2, men mer dystra. Själva modden i sig är ganska dyster (men bra!).
  • 0
Alla glömt den härliga Sonicloggan i menyn på Sonic 2?
"Please don't tell mum i'm a pilot, she thinks I'm playing piano in a whorehouse."
  • 0
Nej, inte egentligen. Den är snygg, men det finns snyggare! Sedan är det liksom bara en meny egentligen, men.....
  • 0
Satt och tänkte verkligen vilken som var snyggast och så, och jag måste nog säga att det är antingen Me & My Katamari, Metal Gear Solid 2 eller Metroid Prime. Absolut.
  • 0
gillar nog warcraft 3 bäst faktiskt!

oblivion gillar jag också!
afBeaver
  • 0
Om det klassas som en "meny", men när man ska skriva in stt namn i Super Monkey Ball är rätt häftigt....
Look! A three headed monkey!
  • 0
Citerar zombiegamer:
De jag på rak arm kan klassifiera som riktigt snygga är XIII, Shadow Of The Colossus, Resident Evil 4, Silent Hill 3 (bara för att det är så mysigt ), MGS och Wipeout 2097, just nu.


Åhh, hur kunde jag glömma SotC? Påminner faktiskt en hel del om Half-Life 2's. En kamera på ett landskap och bara ljudet av omgivningen. Stilrent.
Do you have any good old ham?
  • 0
Citerar Juicy:
Detta är Halo 2 menyn right?:

http://www.halo.fr/images/screen2/screen148.jpg

Om ni tycker den menyn är den snyggaste ni sätt är det lite synd om er, no offence ;)
Halo:CE menyn ser lika förjävligt ut med, sorry to say.

Metroid Prime menyn till Gamecube är helt freakin wünderbar, synd att jag inte kunde hitta en bild...


det där var en beta meny.

Men jag tycker menyn i Halo:ce är snygg. Fast musiken i Halo 2 menyn har bättre eftersom det e fler också.
''If you talk to the animals they will talk to you and you will know each other. If you do not talk to them, you will not know them, and what you do not know you will fear. What one fears, one destroys.''
  • 0
Metroid Prime 2: Echoes Otroligt läckert med 3d menyer!
Metroid Prime Kung meny!
Virtua Fighter 4 Skön meny!
  • 0
Citerar zombiegamer:
De jag på rak arm kan klassifiera som riktigt snygga är XIII, Shadow Of The Colossus, Resident Evil 4, Silent Hill 3 (bara för att det är så mysigt ), MGS och Wipeout 2097, just nu.



Resident Evil 4, menyn innan man klarat eller efter?
"Who the hell wants to hear actors talk?" - H. M. Warner, Warner Brothers, 1927.
  • 0
Stilrent ska det i alla fall vara, även om jag har svårt att bestämma vilket spel som är bäst på den punkten.
twitter.com/nicklas_holm | twitter.com/spelpodcast
  • 0
För övrigt, i Wave race 64 så är grafiken mycket bra då man skriver i sitt namn.
Live in your world, we'll play in ours | May the Innovation be with you...
  • 0
XIII har även den en fantastiskt bra meny, förutom en ursnygg layout så har den en bra musik och man hör röster som kommer ifrån olika scener i spelet.

En ganskas "levande" Meny med andra ord.
  • 0
  • Lus
  • Lus
Metal Gear Solid 3: Snake Eater har ju skön meny som fan!
"För menyn" (Press start to continue), den är ju inte så dum den heller.
//Lus_^
  • 0
Ridge Racer till PSP har den snyggaste spelmenyn, men det är väl det bästa med det spelet
  • 0
  • Zime
  • Zime
Mafia har det mesta, också en av de bästa spelmenyerna... När man väljer olika alternativ med muspekaren så flyttar sig kameran till olika ställen. T.ex. när man ska välja "New Game" så går kameran till projektorn .
  • 0
Dead Or Alive 4

Kingdom Hearts II

Ninja Gaiden Black
***KingMetal***
  • 0
Håller med Zime_theZign, mafias meny är störtläcker.
Mina pronomen är fruktansvärt ointressanta, men mina adjektiv däremot: lång och snygg
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!