Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Snyggaste spelmenyn?


Vilken är den finaste, snyggaste och absolut vackraste spelmenyn ni vet?

Själv har jag lite svårt att komma på någon nu, men Super Mario Kart menyn är väldigt läcker.
complications of a mastermind
  • 0
Jedi Knight II: Jedi Outcasts är väldigt snygg
"Reality is tearing itself asunder - and i must race."
  • 0
Dreamfall!!!!!!
It's poetry. The poetry of War.
  • 0
Super Mario Sunshines är grym
...
  • 0
Metal Gear Solid
  • 0
Wii Play! >.<
  • 0
Gillar menyn i PoP: Warrior Within
Fuckalize sing-fuckaloo
  • 0
Half-Life 2's meny kändes rätt frisk.
The possibility of physical and mental collapse is now very real. No sympathy for the Devil, keep that in mind. Buy the ticket, take the ride.
  • 0
Kingdom Hearts 1 & 2 har simpla spelmenyer, men har de stora bakom dessa... nån som förstår jag menar?
"Who the hell wants to hear actors talk?" - H. M. Warner, Warner Brothers, 1927.
  • 0
Startmenyn i Resident Evil 4 käånndes rätt så fräch och snygg^^, så den blir nog mitt val
-Manöver! Glädje upphör!
  • 0
Kanske inte snyggast men de var ganska fina i Prey.
  • 0
Citerar Nympathamine:
Startmenyn i Resident Evil 4 käånndes rätt så fräch och snygg^^, så den blir nog mitt val


Vilken version? Den via början eller efter man klarat spelet?
"Who the hell wants to hear actors talk?" - H. M. Warner, Warner Brothers, 1927.
  • 0
World of Warcraft e väl ok... Men det slutar på Super Mario Land 2. Där kan man spela i menyn juh
  • 0
God of War har en rätt cool meny.
Playing since 93. On Gamereactor.se since 04.
  • 0
Black har en grym meny, Killzone lika så (Dom påminner mistänktsamnt mkt varandra )
  • 0
Metal Gear Solid-spelen har alltid haft snygga menyer.
Atari uppfann det, Nintendo använde det, Sony gjorde det mainstream, Microsoft köpte upp det.
  • 0
HL2's menyer känns så där mysigt deprimerande.
Do you have any good old ham?
  • 0
Halflife 2 & Morrowind
Jag kom, Jag såg, Jag postade - Mr.100,000
  • 0
Citerar Gamer_freaket:
Killzone lika så


Gosh, glömde jag. Den är ju grymt cool.
Playing since 93. On Gamereactor.se since 04.
  • 0
Splinter Cell 3 har fulaste enligt mig, varför är ansiktet där som stirrar dumt på en?
"Who the hell wants to hear actors talk?" - H. M. Warner, Warner Brothers, 1927.
  • 0
bästa spel menyn har nog Pokemon, Enformig och.... snygg...

Ärligt så vet jag inte, Oblivion har väl ganska snygg? Battle Field 2 är ju snygg.
What ever you are, You are dead.
  • 0
Half-life 2 är väldigt cool (ändras varje gång man kommer till ett nytt kapitel), annars gillar jag kugghjulet och dödskallen i Gears of War.
Antennas to Heaven
  • 0
Battlefield 1942
Arrrrrgggggg me fellow mateys, go now and seed ye plunder, for we shall never sink.
  • 0
Dreamfall!!!
It's poetry. The poetry of War.
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!