Cookie

Gamereactor uses cookies to ensure that we give you the best browsing experience on our website. If you continue, we'll assume that you are happy with our cookies policy

Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Forza Horizon

Missing Avatar
Luke
Hittade ingen tråd om spelet så jag startade en . Vad är era intryck av demot än så länge?

Själv tycker jag det verkar mycket lovande, även om Forza 4 känslan kunde varit tydligare.

Masterjay
Masterjay
Tyckte det är helt sjukt Nice dem har fått en bra mix som tusan.

In life, only death is certain But time and where is clueless.
Beer
Beer
Bilfysiken känns inte som Forza mer Grid skulle jag säga och grafiskt så tycker jag att det ser ut som Dirt.

Jag e både besviken och ser ändå fram emot det. Tycker att dom kunde satsat mer på bilarna än dom larviga människorna som dom lagt till i bakgrunden, plus att tävlingarna känns också väldigt töntiga!

Det jag vill se om dom har en tillräckligt stor lista bilar från forza 4 och hur mycket man kan styla om dom! Känner mig osäker om detta spel...

Missing Avatar
Luke
Citerar Beer:
Bilfysiken känns inte som Forza mer Grid skulle jag säga och grafiskt så tycker jag att det ser ut som Dirt.

Jag e både besviken och ser ändå fram emot det. Tycker att dom kunde satsat mer på bilarna än dom larviga människorna som dom lagt till i bakgrunden, plus att tävlingarna känns också väldigt töntiga!

Det jag vill se om dom har en tillräckligt stor lista bilar från forza 4 och hur mycket man kan styla om dom! Känner mig osäker om detta spel...

Tur att vi får veta mer imorgon vid 15.00 då

Logos
Logos
Finns det något sätt att byta bil i demot? Man låser ju upp ett antal bilar i de olika tävlingarna, och jag vill byta så att jag kan freeroama i vilken bil jag vill.

Xp0se
Xp0se
Har väntat på ett sånt här spel sen NFS: Underground 2!

Forzum
Forzum
Efter att ha provat demot o läst olika recensioner så är jag riktigt sugen på att skaffa de, så de kommer garanterat bli att köpa, kan bara inte bestämma mig om jag ska vänta med Black Ops II eller Forza.

"I cannot permit you to exsist"
Missing Avatar
Luke
Funderar på om man ska skaffa Season pass eller inte, är det värt det?

Logos
Logos
Så vad tycker ni om spelet?

Jag spelade cirka tre timmar igår kväll, och jag är hittills väldigt imponerad. Det är en inbjudande, snygg och välfylld karta som Turn 10 har skapat, och när jag gick och la mig igår kom jag på mig själv med att redan längta tillbaka till den. Bilutbudet verkar stort, tävlingarna varierade och musikfestivalen är en riktigt trevlig inramning. Idag blir det att fortsätta vinna tävlingar och utöka min bilsamling!

Men jag måste verkligen byta språk till engelska. De svenska rösterna får mig många gånger att vilja sjunka genom golvet av genans. "Du är officiellt snabbare än ett flygplan. Det kan man inte säga om alla!" När kvinnan sa så med en röst som tycks vara riktad till en sjuåring var jag nära på att stänga av spelet...

Acer-
Acer-
Hur många bilar finns med i Horizon?

XBL: Trasig mygga
Alfvin
Alfvin
Helt fantastikt spel

Logos
Logos
Varför kan jag inte lackera om min Koenigsegg? När jag köpte bilen var den helsvart, vilket jag inte vill att den ska vara, men den går inte att ändra färg på av någon anledning. Alla andra bilar jag testat går att lackera om. Är det helt enkelt så att vissa bilar inte går att ändra färg på? Någon som vet?

Ribcage
Ribcage
Grymt spel. Någon här som är med i en bilklubb eller ska vi starta en på GR?

Gamertag: Ribcage se

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!