Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

LittleBigPlanet Vita


Eftersom LBP kommer ut till PSV, om nå få dagar, så tänkte jag starta upp en tråd om spelet. Här kan ni diskutera allt som har med spelet att göra.

http://www.littlebigplanet.com/sv/vita/

Vad tänkter ni bygga i denna mysiga spel? Själv så ska jag börja med en Platformer, sen testa göra något avancerat.
  • 0
Jag ska göra ett survival horror äventyr eller något med fokus på multiplayer
  • 0
Någon passande mini-spel som bara går att göra på psvita men inte ps3
PSN:Kivi95
  • 0
Någon som vet om det kommer att släppas på PSN idag, eller är det bara den fysiska versionen?
  • 0
Citerar Artego:
Någon som vet om det kommer att släppas på PSN idag, eller är det bara den fysiska versionen?
Idag släpps den på PSN.
  • 0
Citerar psIII:
Citerar Artego:Någon som vet om det kommer att släppas på PSN idag, eller är det bara den fysiska versionen?Idag släpps den på PSN.


Underbart. Har du koll på vilken tid(cirka) som dom kommer att uppdatera psn?
  • 0
Troligen mellan 16:00-18:00.
PSN:Kivi95
  • 0
Citerar kiviboy:
Troligen mellan 16:00-18:00.


Okidoki. Bara att vänta då. Tack
  • 0
Spelet finns just nu om man söker efter det! Kostar 325kr och är 1600mb stort.
PSN:Kivi95
  • 0
Tankade ned det tidigare, cirka klockan 22 svensk tid(bor i Bangkok), men när jag skulle installera det så fick jag ett felmeddelande. En snabb titt på internet visar att det verkar vara ganska många som har samma problem, och det verkar inte finnas någon lösning.
Håller på att ladda ned det igen nu i hopp om att Sony har fixat filerna. Återkommer med resultat. Så vill man undvika strul så kan det vara läge att avvakta.

Uppdatering: Laddade ner skiten igen, men inte fan funkar det.
Blir så jävla trött och förbannad
  • 0
  • Zime
  • Zime
Citerar Artego:
Uppdatering: Laddade ner skiten igen, men inte fan funkar det.
Blir så jävla trött och förbannad


Så extremt illa. Det var ju riktigt okej pris menar jag, så hoppas att det löser sig snart =)
  • 0
Citerar Zime:
Citerar Artego:Uppdatering: Laddade ner skiten igen, men inte fan funkar det.
Blir så jävla trött och förbannad

Så extremt illa. Det var ju riktigt okej pris menar jag, så hoppas att det löser sig snart =)


Ska vara fixad nu.
PSN:Kivi95
  • 0
  • Zime
  • Zime
Citerar kiviboy:
Ska vara fixad nu.


Köpte det faktiskt precis, nedladdningen går fint än så länge iaf...
  • 0
Är det helt fritt fram att ladda ner och njuta av LBP nu? Det ska nämligen få äran att bli det första spelet till min nu 4 månader gamla Vita...
Brum Brum!
  • 0
  • Zime
  • Zime
Citerar Lodde_49:
Är det helt fritt fram att ladda ner och njuta av LBP nu? Det ska nämligen få äran att bli det första spelet till min nu 4 månader gamla Vita...


Det funkar felfritt nu! Och jäklar vad bra spelet är Det enda jag inte riktigt är vän med än är användandet av den bakre styrplattan - känns något bökigt.
  • 0
En fråga; hur fungerar online? Kan man använda sig av ett system likt LittleBigPlanet 2s online matchmaking, eller fungerar det bara när samtliga spelare är under samma nätverk?
  • 0
Citerar Sfunk:
En fråga; hur fungerar online? Kan man använda sig av ett system likt LittleBigPlanet 2s online matchmaking, eller fungerar det bara när samtliga spelare är under samma nätverk?


Jag är inte helt säker (då jag inte kört så mycket online ännu) men jag tror det funkar exakt som i de andra little big planet spelen. Man behöver iallafall inte vara under samma nätverk
  • 0
Snabb fråga. När/var kommer jag åt motorer kopplingar knappar mm?
Brum Brum!
  • 0
Bumpar upp denna gamla tråden eftersom jag behöver hjälp med 2X-trophies, och jag känner inga som har Vita och PSN. Adda mig, om du vill hjälpa mig! Befinner mig i Indonesien just nu, men det ordnar sig nog. PSN ID: Kackel84.
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!