Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Vilken konsol ska du köpa?


Jag är säker på att jag ska köpa en Playstation 3 och kanske en Xbox 360 i framtiden, eller vem vet det kanske blir tvärtom.
"Some motherfuckers are always trying to ice-skate uphill"
  • 0
Jag har en Xbox 360 och en PSP. Vad som helst kan dock hända. Nintendo DS har jag länge funderat på och Wii kanske det blir ett köp av i framtiden om det kommer många VC-spel/vanliga spel som intresserar mig.

Jag kanske till och med säljer min 360 och köper en PlayStation 3 istället. Man vet aldrig. En sak är iallafall säker. Jag betalar aldrig över 5000 spänn för en PS3.
Till hur många personer räcker 1 liter sås?
  • 0
Varför inte någon av de stationära varianterna, Oizo?
Till hur många personer räcker 1 liter sås?
  • 0
  • Missing Avatar
  • Pulp
Man börjar nästan gråta när man ser folk som har både Wii och 360. Kan ni inte dela med er?
If you want knowledge, go get yourself a scientist - Ich bin ein pöjkspoling!
  • 0
Har Xbox 360 och ska skaffa Wii
  • 0
Själv blir det en PS3:a, ska försöka att inte köpa den på en gång en vi får vänta och se om den ens kommer i mars. (Hoppas )
"Some motherfuckers are always trying to ice-skate uphill"
  • 0
Ligger på 360 just nu, funderar även på en Wii samt en PS3. Frågan är dock hur mkt man kommer lira Wii om man har en 360 och PS3, det är lätt att man hamnar bland den massan som köper bara för att ha, och då ska man passa sig. Skulle egentligen villja ha en Wii (dom är ju trots allt ganska billiga) men jag spelar så mycket 360 nu och har planer på framtida spel, så det kanske är slöseri med en Wii, egentligen vill jag bara testa kontrollen.

Ähh, här har ni en nackdel med att vara en stonecold gamer och bo hemma med inkomst när man är van vid ett sketet studiebidrag, lätt att man slänger pengar kring sig på saker man egentligen inte vill ha utan bara vill testa lite sådär.

En PS3 skulle dock vara perfekt. 360, prima HDTV och en PS3'a i tvbänken, nu blommar löken!
Spela bör man annars dör man - Spread the message
  • 0
  • Kawe
  • Kawe
Tre små ord: Nintendo Wii.
  • 0
Citerar Kawe:
Tre små ord: Nintendo Wii.


En...två...

Har redan 360, ska skaffa PS3 om ca ett år och kanske Wii någon gång i framtiden.
Do you have any good old ham?
  • 0
Sitter på en 360. Men antagligen slår jag väl till på ett ps3 om något år eller två när priset sänkts en aning. 6,5 papp går jag bara inte med på liksom. 3,5 max för min del
With a bit of luck, his life was ruined forever. Always thinking that just behind some narrow door in all of his favorite bars, men in red woolen shirts are getting incredible kicks from things he'll never know.
  • 0
vill ha nintendo WII men lycka till att få...har xbox360 dock
År 2150 kommer världen gå under
  • 0
PS3 (ska få)

Wii (ska köpa)


Bojkottar 360, gillar inte detn buggiga konsolen!
"Who the hell wants to hear actors talk?" - H. M. Warner, Warner Brothers, 1927.
  • 0
har alla 3 redan ... måste säga att wii varit den roligaste att spela på ... ps3an är också grymm kul ... även 360'n är rolig att lira på ... bra konsolkrig ... det e hett just nu
  • 0
Har 360 och en Wii, köper självklart en Ps3 åxå.
- sweet as sweetness, dark as darkness -
  • 0
du stängde av min tråd
"don't waste your time or time will waste you"
  • 0
Jag ska köpa Wii om jag inte får den i julklapp (vilket jag inte kommer få, då den inte finns inne och är för dyr att bara köpa sådär för mina föräldrar, så jag önskar mig den både i julklapp och födelsedagspresent, på det sättet tror jag att jag kan få den. )!

Hur tusan har ni råd? Hur kan ni ha både Wii och 360 mm? Jag fattar inte, jag har knappt råd till ett wii
Läs gärna mina bloggar!!!!
  • 0
Jag ska inte köpa nån konsol för att jag kommer få en Nintendo Wii i julklapp.
  • 0
med tanke på hur min ekonomi ser ut just nu till Jul så lär det ju inte bli någon av dem. Fast vore jag rik hade man ju köpt allihopa! men om man ska välja en så får det bli Wii. Jag är lite av en nintendo fanboy gillar zelda på tok fr mycket...
~Fredd_e
  • 0
hut vi har råd? Ne, vi har studerat och sedan fått ett relativt bra arbete ... Vi knegar dag in dag ut .... och får några timmar över till spelandet ... Zelda är så jäkla fint gjort ...

just nu är det dessa som gäller:

wii - Zelda
360 - gears of war
ps3 - Resistance: Fall of Man

alla 3 är super spel ... vilken skön helg det kommer att bli
  • 0
har ett 360 men skall köpa ett wii när jag får lön nästa månad
"The noblest pleasure is the joy of understanding."
  • 0
Har allt som behövs men ska jag köpa nån mer konsol så köper jag PSP
  • 0
äger en xbox 360 och ska köpa ps3 när den går ner i pris .
Där ser man, sa den blinde till den döve när den lame hoppade bock.
  • 0
Äger ps2 men ska sälja den och köpa ps3 nä den kommer ut!
Any experiment that leaves a crater, is a successful experiment.
  • 0
Har en Xbox 360, som jag är super nöjd med, men inte nog med det ska jag även skaffa en skön PS3 som jag redan bokat. Så det blir dom två kraftfullaste konsolerna som jag kommer att äga.
Prestige 9 | MW2
  • 0
Jag ska köpa alla, när de är lite billigare, innan det nöjer jag mig med Xbox 360.
Ischlo Pischlo!
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!