Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Betygsätt: GC X-box PS2


Xbox: 1/10 -så jävla dålig konsol. Finns typ bara skit spel till x-box o så suger kontrollen så jävla hårt..

gc: 5/10 -duger. finns ett par riktigt roliga

ps2: 8/0 -absolut den bäsa konsolen... har dem roligaste spelen och den bästa kontrollen..
Battlefield Vietnam är ett grymt roligt spel....
  • 0
GC har inte sämst hårdvara sett till sådana siffror, det har givetvis PS2, som också har sämst kontroll, men bäst spelutbud
Undefeated fifaplayer
  • 0
GC 7/10
Xbox 8/10
PS2 7/10
Undefeated fifaplayer
  • 0
Fuckinggood du har ju knappt ens kört Xbox så du ska fan inte komma med såna där komentarer. Det är väl ändo inte så dåliga spel som finns på Xbox och 2004 kommer spel som

Half Life
Halo2
Jade Empire
Driver
Doom 3
True Fantasy Online
SW KOTOR 2
Full Spectrum Warrior
Ninja Gaiden
RallySport Challenge 2

och många andra heta titlar
I hope Ryo kills Lan Di
  • 0
[Imperial]

Jag är nog tvungen att hålla med dig i denna aspekt. X-Box har alltid haft bättre grafik på sina spel, och det är väl därför det blir mitt självklara val. Men håll med om att PS2 säljer bättre..!

Gran Turismo 4 är väl det enda nuvarande spelet till PS2 som lockar...
Officiell grundare av The Blue Lament Entertainment Site
  • 0
AAHH!!!....jag vill säga en sak till [silver]...
han skrev alltså att gc är svagare än ps2...aa...och sedan när min nyfunne vän bastjeman kommenterade och sa att det inte var så så läste jag något i stil men "joo"...mm...mm...gc har över 400 mhz processor medans ps2 har 200...aa...den har också mer grafik minne men men. ps2 har dolby,inte gc DET ÄR DET ENDA...sedan mina btyg blir :
Xbox-10/10
PS2-8/10
GC-5/10
var vänligen kommentera ej min ÅSIKT!
gamla vagnar i lila-grön prickiga konfiskerande sommar solar
  • 0
[Silver]

Men alla andra bra spel till PS2 finns ju också att köpa till boxen. HoHo.
Officiell grundare av The Blue Lament Entertainment Site
  • 0
Jag älskar PS2! Jag tycker även att den är minst lika bra som boxen.

Fördel med PS2: Dem flesta spel släpps till den.

Nackdel med PS2: Ibland omodern grafik. Lååånga laddningstider.
Officiell grundare av The Blue Lament Entertainment Site
  • 0
Man försöker ju alltid försvara sin egna konsoll.

Visst behöver det inte vara grafiskt bra. Se på GTA: VC.
Officiell grundare av The Blue Lament Entertainment Site
  • 0
Gamecube - 6/10 - Vissa roliga spel, dåliga onlinemöjligheter, inte så många tredjepartsspel.
Playstation 2 - 8/10 - Många roliga spel, dock mycket skräp också, hyfsade onlinemöjligheter.
Xbox - 9/10 - Många bra spel, Xbox live (säger allt), billig, billiga spel...ja...bäst av de 3. (MIN åsikt)
..)/.. Medlem i Dissarklubben © ..)/.. (Ärkeledare.)
  • 0
recenserar man konsoller.

Bra BoZz3!
Officiell grundare av The Blue Lament Entertainment Site
  • 0
Kostar GC bara 699kr?

---------------------------- -------

Det kostar ju 899kr!
öhhh. kul forum.
  • 0
Vem sa att det kostade 699kr?! Honom/henne ska jag pryla... LOL.
Officiell grundare av The Blue Lament Entertainment Site
  • 0
Det finns för 599 kr på Tvåans Livs...
Hänger på WoW servern Shattered Hand!
  • 0
Och vad f*n är det för butik?
Officiell grundare av The Blue Lament Entertainment Site
  • 0
Tack Tack spooker
..)/.. Medlem i Dissarklubben © ..)/.. (Ärkeledare.)
  • 0
Att ge Xbox 3 / 10 är väl att överdriva rätt mycket? Finns det verkligen en så dålig konsol i dagsläget?
  • 0
Kanske inte var sådär super seriös som alla verkar tro. Men jag står fast vid att den enbart får 3/10!
Hänger på WoW servern Shattered Hand!
  • 0
GC gillar långa skogspromenader och mysiga hemmakvällar med en kopp te och kanske en eld i vedbrasan. Är det trygghet och stabilitet du söker skall du välja GC.

PS2 är lite av ett partydjur som alltid vill ha kul, det händer alltid något när PS2 är med. Spontanresor till Rom eller kanske London är inte ovanligt. Vill du ha spänning och party är PS2 ditt självklara val.

Xbox har en tryggad ekonomi och är trött på allt oseriöst dateande och vill ha ett seriöst förhållande och är beredd att satsa om den rätta uppenbarar sig. Barn är en självklarhet för denna familjära humorist med hjärtat på rätt ställe.

Med ovanstående resonemang så delar jag ut följande betyg till våra singlar:
GC: H/E
PS2: G/O
Xbox: K/B

Ja ungefär såhär vettig är dessa diskusioner om vilken konsoll som är bäst, har bäst prestanda osv. Tänker inte ens nämna det faktum att det faktiskt är upp till var och en att ha sin egen uppfattning och att det är spelen som avgör vilken konsoll som passar varje individ bäst. Samt att om man är nöjd med vad man själv har så spelar det ju ingen roll om någon annan tycker olika, det är ju ens egna nöje som räknas.
Ops, nu sade jag det i alla fall...
"It´s time to kick ass and chew bubblegum. And I´m all out of gum..." Duke Nukem
  • 0
[Mental]

Vad är det som gör att du bara ger PS2 5/10?
Officiell grundare av The Blue Lament Entertainment Site
  • 0
Han är en fjortis, det säger nog allt...
..)/.. Medlem i Dissarklubben © ..)/.. (Ärkeledare.)
  • 0
Bastjeman:
seriöst nu, är du totalt jävla dum i huvut på riktigt eller bara är du en desperat 12 åring som inte har nått annat göra än att skämma ut sig över internet.

Betyg då:

GC: 6/10, roliga mario spel och den den ser jävligt snygg ut, tillskillnad får dom 2 övriga. ett + är ju också att den är så billig.

Ps2: 7/10, har en hel del roliga spel, men tekniken är gammal och handkontrollerna är ju alldelles för små och klena för en riktig man, känns föråldrade.

xbox: 9/10, överlägset bästa tekniken, inbyggd hårdisk, en riktigt kul och bra live-tjänst, riktigt bra kontrolelr med, själv gilar jag den stora men om den är för stor för en så är det ju bara att köpa den lilla, väntar på många riktigt bra spel nu till sommarn o hösten(tex så kommer hela topp 5 på gr lista över mest önskade spel ut till xbox men inget av dom till gc elller ps2.
I.E.C. - Vi har aldrig blivit slagna, inte ens tanken har slagit oss.
  • 0
Xbox 9/10

Gamecube 9/10

Playstation 2 9/10

Alla har sina för och nack-delar, att säga att någon är överlägset bäst är bara patetiskt, egentligen tycker jag det bara är fjantigt och korkat att betygsätta konsoller: DET ÄR SPELEN SOM ÄR ROLIGA!!Och vilka spel som är roliga handlar helt och hållet om smak och tycke....
Tag: AlBin Laden
  • 0
Tibiaalex jag är inte dum i huvudet och jag är ingen jävla tönt som håller med alla andra. Nej jag är ingen desperat 12åring heller utan jag talar för mig och det är så jag tycker. Sen att du verkar vara en Xbox fanboy förklarar ju sedan saken varför du inte gillar det jag skriver om Xbox...
Hänger på WoW servern Shattered Hand!
  • 0
xbox:9/10 bra spel nu och bra kommande spel och bäst online
ps2:7/10 bra spel men man trötnar
gamecube:8/10 roliga och bra spel men för lite online spel
(enligt mej)
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!