Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Betygsätt: GC X-box PS2


Kan ni här på forumet vara vänliga att betygsätta konsolerna? Själv har jag ett gamecube. Det verkar som om det bara finns "x-box nördar" här inne. Jag tycker ändå att Gamecube är en bra konsoll!!!
Det finns grymt bra spel till det också.
Too Bored To Die!!!
  • 0
jag har ps2,det enda faktist... men jag skulle antagligen hellre ha en xbox. varför ska vi recensera!?!??!?!??!?!
Hvis røvhuller kunne flyve, ville det her være en lufthavn.
  • 0
Har en PS2:a och en Xbox.
Överväger om det blir en GC senare så fort det kommer några tilltalande spel (för mig så att säga).

Kan inte recensera någon konsol då jag inte favoriserar någon. Alla konsoler är bra på sitt sätt och det räcker som argument för mig.
Nature is brutal, thank God I'm a human at the top of the food chain... at least with a gun.
  • 0
jag har en xbox, så den är bäst tycker jag.. men jag funderar på att köpa en gc. tycker na att jag ska göra det?
Hate
  • 0
ja det tycker jag!!
men jag kan inte recnsera nån konsol heller, alla är bra på sitt sätt!!
Gaming 24:7
  • 0
Konsollen är väll skit samma, det är ju spelen som är det viktiga, en konsoll är ju inte så kul om man inte har några spel
Tag: AlBin Laden
  • 0
Gamecube: +50%

X-Box: +90%

PS2: +90%
Officiell grundare av The Blue Lament Entertainment Site
  • 0
ALLA SUGER LIKA MYCKET!!! (Fast GC suger ännu mer)
Til' Makaveli returns it's all eyez on me
  • 0
''suger''
öhhh. kul forum.
  • 0
Jag gillar min xbox, men jag ska köpa en GC!
öhhh. kul forum.
  • 0
XBOX 10/10
PS2 10/10
GC 10/10
Jag..Halo fanboy...you don't like it? ÄT MIG DÅ!
  • 0
PS2 9/10
GC 8/10
XBOX 3/10
DC 9/10
Hänger på WoW servern Shattered Hand!
  • 0
Tänk på att GC bara kostar 699kr på Elgiganten och xbox och ps2 kostar minst 1500kr.Och att GC saknar dvd spelar ingen roll eftersom jag använder en vanlig DvD till det.Själv har ja en Xbox som jag är jättenöjd med,och har även Ps2 som också men dock inte samma kvalitet som xbox.
Lasern på Ps2 gick sönder och jag fick byta till en ny
  • 0
Alla konsoler har sin fördel och nackdel...
Dom får ni lista ut själva:p
Jag tycker att Gamecube är bäst.
sen Xbox.
Sen PS2.
Jag tycker Gamecube för att spelen är så bra.
Men Gamecube är ju också den svagaste konsolen men enligt mej har den flest bäst spel.
Och så gillar jag ju Nintendo väldigt mycket.
Xbox är ju den överlägset starkaste konsolen men det finns inte så många roliga spel(enligt mej)
Men Ninja Gaiden och Halo 2 kommer ju att bli bra.
Sen finns det ju redan några bra spel till den burken.
PS2 kommer sist för att den har inte så jättemånga orginella spel.
Visst finns det några stora titlar som Final Fantasy, Jak-serien,samt några fler.men ändå så gillar jag den minst.


GC 10/10
PC 10/10
X-box 9/10
PS2 6/10

detta är ju nu vad jag tycker.

Jag äger en GC och en mycket bra PC.
PC är tillsammans med Gc de bästa konsolerna(Pc är dock ingen konsol)som finns idag.
Pc:n har bäst kontroll, bäst online och jättemånga bra spel! BÄST med stort Q
Mums, Daikatugeki Yukihime Ninpoujyou Dattebayo i Februari| Äkta Veteran
  • 0
"Xbox 3/10"

Xbox 10/10
GC 2/10
PS2 7/10

gh_xbox = MentoR
  • 0
Gh_Xbox jag var åtminstånde rättvis...

ATt ge 10/10 till en konsoll i dagsläget är väll att överdriva rätt mycket. Finns det verkligen en perfekt konsoll?
Hänger på WoW servern Shattered Hand!
  • 0
GC är väll starkare än PS2...
Hänger på WoW servern Shattered Hand!
  • 0
Jag har Gamecube, min ena syster i linköping har xbox och mina två andra har PS2 såa endel.

GC 9/10 -Bra nintendo spel ja gillar.
XBOX 8/10 - ganska bra
PS2 7/10 - Äldst och samma joypad som till 1:an bla.
Nintendo Wii
  • 0
Xbox 10/10
PS 2 1/10
Gamecube 7/10

  • 0
[Imperial]

Hur kan du ge PS2 en simpel etta!?

Jah, nu förstår jag. Du tycker att PS2 är nummer 1
Officiell grundare av The Blue Lament Entertainment Site
  • 0
Snabbt och enkelt
PS2: 8 av 10 - Mycket Bra spel och Tillbehör
Xbox: 9 av 10 - bäst Online och mycket bra spel på väg
NGC: 7 av 10 - inte så många spel, men väldigt bra spel
BoS - KodjacK - Guns Don´t Kill People, We Kill People!!!
  • 0
[Spooker]
Hehe jag var bara tvungen, ta det inte på allvar. Alla konsoller är väl bra beroende på vad man gillar för spel. För egen del så har Xbox flest nuvarande och kommande spel som tilltalar mig vilket gjorde valet enkelt. Det enda spelet till PS 2 som lockar mig är GT 4 och anser jag inte vara tillräckligt. Men som sagt, eftersom det är en individuell fråga så blir det liksom lite krystat.
  • 0
-PS2 3/10-
95% av spelen är skräp, fula spel, Dålig rumble i handkontrollen och allmänt obekväm att hålla i, sämst prestandard av konsolerna, för långa laddningstider. Sony behöver PS3 NU!

-GC 8/10-
Mycket bra spel på spelmarknaden, allmänt har Nintendo dom bästa, mest kvalitativa spelen på spelmarknaden som te.x Zelda och Mario m.m. Konsolen är mycket prisvärd.

-X-box 9/10-
X-box är det närmaste PC du kan komma bland konsolerna. Handkontrollen är bekväm när man har vant sig vid den, och har en mycket bra rumble effekt. Har inbyggd hårddisk, så man slipper köpa dyra minneskort. X-boxen är även snabbast och det märks i spelen. X-box är mycket prisvärd konsol.

Generellt tycker jag att PC är det absoluta bästa alternativet när man skall spela spel. PC har den bästa prestandarden, absoluta bästa kontroll genom musen och tagentbordet och dom bästa spelen.

Jag har/ haft alla tre stora konsolerna och tyvärr måste jag säga att PS2 inte är någon speciell bra spelmaskin, köp hellre X-box då! Jag känner flera stycken som har PS2 och som har blivet besvikna över den dåliga konsolen och spelen. I ärlighetens namn säger jag om man tycker att PS2 är den bästa konsolen, då kan man inte kalla sig Gamer!
  • 0
Jag har de tre konsolerna och jag måste säga att jag spelar mest Xbox pågrund av Live och jag köper också mest spel till Xbox men jag gillar alla konsoler på sitt sätt
I hope Ryo kills Lan Di
  • 0
Bastjeman: DU ska ju inte säga någonting, då du ger Xbox en 3/10. Jävla anti.

Xbox: 8.5/10
GC:8.0/10
PS2:7/10
Gamertag: Svamptastisk
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!