Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Vilket spel skulle ni vilja se som film?


Crysis och GTA IV
---------------------------------------------------------------
  • 0
uncharted tror jag skulle kunna bli bra som film.
I´m having deja vú and amnesia at the same time, I think I´ve forgotten this before
  • 0
fallout.
<--------You may not like him, but the Canadians think he's a genius.
  • 0
alla GTA spel! särskilt GTA IV med mickel hollick i huvudrollen
  • 0
Guitar Hero


En grupp ungdomar beslutar sig för att göra sin första spelning, på en fest, och gör succé. De påbörjar där sin väg mot stjärnorna, och får efter en lyckad pubspelning ett kontrakt. På sin väg mot stjärnorna görs gästspel utav artister såsom Ozzy Osborne, Jack Black, Sting, Tom Morello, Slash, Haley Williams, Travis Barker m.m.

När karriären börjar nå toppen, så dras de plötsligt ner i helvetet av sin Manager Lou. DÄr måste de spela för sina liv, där de även får oväntad hjälp av några av de artister de stött på under filmens gång. Efteråt, då de spöat skiten ur Lou, får de en spelning på Times Square under nyårsskiftet, där de tillsammans med alla de andra artisterna arrangerar en jättekonsert, där alla spelar/sjunger. KIckass.

Och så avslutas filmen med en cliffhanger, där man ser Lou stå och flina backstage.


Komedi/musikal i stil med Pick of Destiny. Vad jag skulle älska det !
"I am Urdnot Wrex and this is my planet!" - Urdnot Wrex
  • 0
Bioshock
  • 0
<quote author="Crozz">Bioshock</quot


wounderbart.
<--------You may not like him, but the Canadians think he's a genius.
  • 0
Grim Fandango!
  • 0
Citerar MrMolotov:
Guitar Hero


En grupp ungdomar beslutar sig för att göra sin första spelning, på en fest, och gör succé. De påbörjar där sin väg mot stjärnorna, och får efter en lyckad pubspelning ett kontrakt. På sin väg mot stjärnorna görs gästspel utav artister såsom Ozzy Osborne, Jack Black, Sting, Tom Morello, Slash, Haley Williams, Travis Barker m.m.

När karriären börjar nå toppen, så dras de plötsligt ner i helvetet av sin Manager Lou. DÄr måste de spela för sina liv, där de även får oväntad hjälp av några av de artister de stött på under filmens gång. Efteråt, då de spöat skiten ur Lou, får de en spelning på Times Square under nyårsskiftet, där de tillsammans med alla de andra artisterna arrangerar en jättekonsert, där alla spelar/sjunger. KIckass.

Och så avslutas filmen med en cliffhanger, där man ser Lou stå och flina backstage.


Komedi/musikal i stil med Pick of Destiny. Vad jag skulle älska det !


Det låter det! Blir väl lite i samma stil som Spinal Tap och Pick of Destiny?
Tufft ju.
  • 0
Burnout med Uwe Boll som regissör, producent och huvudroll såklart.
  • 0
halo
hoppet är det sista paketet som lämnar klienten...
  • 0
Zelda: OOT

Best movie ever skulle de bli!

Tillagt 2009-04-11 11:59:
Citerar Zelrach:
Tetris som skräckfilm. Utan tvekan. Med Zach
Braff


De går runt, sen kommer massor med monster formade som kubar och andra saker fallande emot dem!
LOLOLOLO JAG ÄR FUL! Brocode ä beast!!!
  • 0
San Andreas
  • 0
Citerar Tecrom:
Citerar



Det låter det! Blir väl lite i samma stil som Spinal Tap och Pick of Destiny?



Japp, det skulle ju bli i samma stil som dem, men jag skulle älska det ändå Mycket bra låtar med i filmen från spelen också Och någon scen med Herman Lee, hehe
"I am Urdnot Wrex and this is my planet!" - Urdnot Wrex
  • 0
Citerar MrMolotov:
Japp, det skulle ju bli i samma stil som dem, men jag skulle älska det ändå Mycket bra låtar med i filmen från spelen också Och någon scen med Herman Lee, hehe


Låter ju faktiskt spännande! Vi får ta och höra av oss till spelmakarna bakom serien och göra ett litet avtal.
Tufft ju.
  • 0
haha, ja, det skulle vara nåt
"I am Urdnot Wrex and this is my planet!" - Urdnot Wrex
  • 0
Left 4 Dead skulle jag vilja se som en film.
I live my life free of compromise, and step into the shadow without complaint or regret
  • 0
Metal Gear Solid.

Eller Bioshock...
When Chuck Norris does a pushup, he isn't lifting himself up, he's pushing the Earth down.
  • 0
Citerar darkiii:
Bioshock...


Den där kommer som film, om något år eller så.

Och ja, det hade varit underbart att se en film baserat på spelet. Men om det skulle lyckas är mer tveksamt, dock.
André Lamartine / Gamereactor
  • 0
Citerar game fr3ak:
Left 4 Dead skulle jag vilja se som en film.


Det finns tusen zombiefilmer redan och dom flesta är bra. Ta en valfri.
  • 0
Bioshock, MGS eller gears of war tror jag
Don't you just hate when you bend over and you get curry all over your turban? Me too!
  • 0
Citerar joensson95:
Left 4 Dead skulle jag vilja se som en film.


Det är bara att kolla på 28 dagar senare och 28 veckor senare där har du ditt Left4Dead ^^
Har någon sett min katt?
  • 0
The Darkness...snälla någon?
Mens agitat molem-The Mind moves the matter
  • 0
För sista gången: Grim Fandango.
Kan inte tänka mig ett stycke interaktiv media som bättre skulle kunna hantera övergången.
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!