Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Var köper ni spel?


Eb games, Mediamarkt och cdon.se för det mesta. Köps på andra ställen ibland också.
  • 0
Köper sällan spel men när jag väl gör det blir det oftast det billigaste alternativet på Prisjakt. Dock har dom senaste köpen skett på Gamestop med deras inbyteskampanjer.
I'm a luigiiii yahååå
  • 0
Steam när de har erbjudanden är riktigt najs. Särskilt för mig med en dator som inte duger till de senaste spelen.

Annars varierar det kraftigt. Ibland köper jag på lokala butiker (GameStop, GAME) men oftast kollar jag prisjakt.se och köper från internet.
Mr. Rubik, Mr. Rubik...
  • 0
Inhandlar en del spel på Tradera, kan komma över nya spel till riktigt bra priser om man har tur. Annars brukar det bli att man kollar på Prisjakt vilken affär som har spelet billigast.
  • 0
I affären, skämt åsido utan GameStop.
Andreas Blom / Gamereactor
  • 0
Webbhallen oftast, kan dock bli att man skaffar från GameStop med deras erbjudanden.
Zombies ate my fridge, and stole my liquor!
  • 0
Jag köper väl dom flesta på Webhallen. Men det händer faktiskt att jag kilar ner till stan och köper något ur reabackarna på Game eller Gamestop.
Jonte aka vettu
  • 0
Den lokala tv-spelsbutiken. Oftast.
Annars blir det väl hos nån standard el-butikskedja. (OnOff, Elgiganten osv.)
  • 0
Webhallen eller Steam.
  • 0
CDON.se
"You hear about the Chinese godfather? He made them an offer they couldn't understand."
  • 0
Webhallen på sveavägen (sthlm), trevlig lokal med god stämning. Det finns datorer att gå igenom sortimentet, ett 20-tal tv-apparater som rullar trailers eller har spelbara spel på.

Cdon.com, de har många billiga spel och det brukar gå snabbt att få spelen efter det att man har beställt.

Om jag är ute efter ett äldre spel som inte finns nytt så letar jag igenom Game och GameStops begagnade spel
  • 0
För det mesta köper jag spel från Cdon, riktigt bra priser brukar det vara där.
Sen drar jag och köper spel från Game då och då, bra att ha Bonuskort när man handlar där också.
''The reality is no match for the Legend.'' - Solid Snake
  • 0
STEAM, Webhallen eller GAME
PS3 320GB, PSN: Asseroth / Win7 på gamingdautan
  • 0
Webhallen oftast. Men det händer faktiskt att jag springer till den lokala spelbutiken.
Jonte aka vettu
  • 0
Spelbutiken.
  • 0
Game eller webhallen
why drink and drive when you can smoke and fly
  • 0
Game, Gamestop, MediaMarkt och Elgiganten.
Internet:Spelbutiken, Gameshop har också köpt från Ginza för länge sen.
  • 0
för det mesta så blir det game eller elgiganten
men om ja ska för beställa så blir det gamestop 2 gamla för 1 nytt har alldeles för många gamla som ja aldrig spelar så det blir bra så
  • 0
Elgiganten, helst, de är billigast men har inte alla spel ibland.
  • 0
Media Markt. Nära, billigt och de brukar ha spelet dagen det kommer ut.
My name is Legion, for we are many.
  • 0
Kollar där de är billigast, men vill gärna köpa av något seriöst företag så brukar bli:
Media Markt-Billigt + man brukar få köpa 18 års spel.
Siba-Brukar vara riktigt dyra men kan hitta bra erbjudanden ibland
El Giganten-Billigt och stort utbud men tillåter en inte alltid att köpa 18 års spel
  • 0
Webhallen ftw!
I has them moneez
  • 0
  • Missing Avatar
  • Lazw
Mammas bageri
Freedom of speech - use it or lose it
  • 0
gamestop
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!