Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Var köper ni spel?


Webhallen och Steam.
It's a man-sized ad-hoc quantum tunnel through physical space with possible applications as a shower curtain.
  • 0
Gamestop
Spelbutiken
Cdon
PSN:Kivi95
  • 0
Gamestop. Ibland händer det att jag köper något billigt spel på Media Markt, Onoff eller Siba.
  • 0
Gamestop när det är rea, annars Elgiganten och Onoff.
"The sky is not the limit, it's just the view"
  • 0
Discshop
Gamestop
Game
Ginza
Elgiganten
Onoff
Media Markt
  • 0
discshop är riktigt bra, glömde att ta med det.
"The sky is not the limit, it's just the view"
  • 0
  • Missing Avatar
  • Lazw
Tradera och Game.
Freedom of speech - use it or lose it
  • 0
Cdon har det blivit det på senare tid. Schyssta priser och lagom snabb leverans. Har dock inget större behov av de nya spelen då jag varken har PS3, 360 eller Wii.

Alla spel jag köpt det senaste året har varit till PC.
I lol'd
  • 0
GAME för det mesta och GameStop någon gång ibland.
"If you don't have time for the small things, you won't have time for the big things." - Richard Branson
  • 0
Game Gamestop o med STORA mellanrum på cdon.com
the meaning of my life is to rule over everyone...the meaning of your life is to obey me
  • 0
Spelbutiken
Discshop
CDON
och ibland game eller gamestop.
Det är inte lätt att spela badminton när det blåser
  • 0
Gameshop (inte Gamestop), Game, Gamereplay, Spelbutiken, Webhallen eller cdon oftast.
  • 0
Discshop, Webhallen och CDON.

I Butik: Mediamarkt.
We all make choices, but in the end our choices make us. - Andrew Ryan
  • 0
Där det är billigast
Die Hippie, Die
  • 0
Blir oftast på CDON, men ibland i någon butik här i närheten.
  • 0
Webhallen och Game. Samt vart som helst där de har rea.
Människor över hela världen lär sig svenska för att läsa mina recensioner!
  • 0
Försöker att stödja butikerna så det bli mestGame och Gamestop.
Föredrar däremot Gamestop mest
I'll see you on the dark side of the moon.
  • 0
Webhallen om jag ska köpa ett nysläppt spel, annars kikar jag var det finns billigast, tro det eller ej, men man kan hitta riktigt bra priser på Gamestop ibland. Annars brukar elektronikkedjorna ha en del bra erbjudanden (såg Halo: ODST för en tvåhundring idag på El-Giganto). Fast det blir ju webhallens rea-avdelning ganska ofta...
derp
  • 0
Citerar Jimmy911:
Först när jag var yngre var det i butik, såklart. Sedan när jag blev lite äldre så blev det mycket från Ginza och CDON. Nu blir dock enbart Webhallen. Om inte spelet är billigare i Onoff i staden intill vill säga.
webhallen är trist
är chefredaktör
  • 0
  • mmj
  • mmj
spelbutiken.se
Lägstpris garanti, 5% rea på det nya priset om du hittar spelet billigare någon annan stans. Dom erbjuder även fri frakt.
Om dom inte har spelet i lager så brukar jag bara ta det billigaste alternativet på prisjakt. Mycket billigare att handla på nätet än direkt från butiker i vilket fall, möjligen med Media Markt som undantag.
  • 0
Brukar bli Gamestop. Men ibland så är det en del billigare på Onoff eller Elgiganten och då blir det där istället. Föredrar Gamestop mest.
  • 0
Jag förstår inte ärligt talat varför så många handlar på Gamestop och GAME. Det är väldigt mycket billigare på exempelvis Webhallen, där jag förövrigt handlar i princip alla mina spel.
"Gentlemen, we just seized an airfield. That was pretty fucking ninja!" - Brad "Iceman" Colbert
  • 0
Steam erbjudanden är ju awesome!
Titan Quest Gold för 49* riksdaler!
  • 0
Brukar dra ner till Webhallen här i Malmö, bra priser och riktigt trevlig personal. Dock en aning tråkig lokal.
  • 0
GameStop och ICA Maxi för det mesta. Ibland kan man hitta bra spel till bra priser där.
Att vara? Eller icke vara? Det är frågan!
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!