Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Alan Wake - Officiell tråd


Nu har jag klarat sista expansionen och den var riktigt bra, men ja vet inte om jag godtar det som ett riktigt avslut på detta spel, för tvåan lär vi aldrig se tyvärr
Wrestling is not fake, people are fake
  • 0
Jag måste låna spelet av min kompis så jag kan ladda ner det nya kapitlet
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
  • Zime
  • Zime
Jag gillade The Writer. Otroligt kort (knappt 2 timmar) men ändå ett riktigt schysst kapitel. Storyn kom definitivt inte i första hand, men det som fanns var bra. Episoderna var inte i närheten den skyhöga klass som orignalet levererade, men de har ändå givit ett par extra timmars effektiv underhållning. Jag tilldelar härmed The Writer en 7:a =)

Nu väntar jag på uppföljaren, som absolut kommer att komma. Jag är bergsäker.
  • 0
Citerar Zime:
Nu väntar jag på uppföljaren, som absolut kommer att komma. Jag är bergsäker.


Jag hoppas du har rätt, men tror du har fel, alan wake floppade så jävla hårt tyvärr
Wrestling is not fake, people are fake
  • 0
  • Zime
  • Zime
Citerar neostar:
Jag hoppas du har rätt, men tror du har fel, alan wake floppade så jävla hårt tyvärr


Det floppade. Det stämmer. Men Alan Wake är mer än säljsiffror. Även för Microsoft. Hoppas jag
  • 0
Citerar Zime:
Det floppade. Det stämmer. Men Alan Wake är mer än säljsiffror. Även för Microsoft. Hoppas jag


Allt har med försäljningsiffror att göra tyvärr, men ja hoppas på en två:a
Wrestling is not fake, people are fake
  • 0
Ta det lugnt, Remedy vill helt säkert göra en fortsättning. Hela konceptet med Alan wake är för bra för att kastas bort. Kan hålla med om att spelet dras med en del brister helt klart. Men samtidigt innehöll så pass många kvalitéer som gjort att jag kan kalla det bland det bästa jag kört på senare dagar.
Så hoppas verkligen Remedy tar till sig så mycket som möjligt och gör en ordentligt finslipad uppföljare.
Step into the bumper.
  • 0
Hamnar klart på top 5 för mig i år iaf.
?
  • 0
Är det någon som vet om det finns Alan Wake böcker? alltså en riktig bok som handlar om alan wake eller något liknande
Gun down a school or blow up a car, the media circus will make you a star...
  • 0
Limited edition elelr collectors edition fick man väl med en bok om jag inte missminner mig? Eller var det bara fodralet som var format som en bok?...
History will be kind to me, because I intend to write it
  • 0
Jo, man fick en bok. En jävligt intressant en också. Antagligen ett av dom bästa köpen jag gjort i collectors edition väg.
?
  • 0
Jag fick hem Limited Collectors Edition av spelet för nån vecka sen och har kört igenom det men skulle man inte få med nån kod till expansionerna (the signal och the writer elr vad de nu heter)? Kollade på unboxing videos på Youtube och då fick de med koderna Älskade spelet och skulle gärna vilja fortsätta med expansionerna
"That is not dead which can eternal lie yet with strange aeons even death may die"
  • 0
Citerar neostar:
Jag hoppas du har rätt, men tror du har fel, alan wake floppade så jävla hårt tyvärr


Så sant... Men spelet har ju sedan dess bara växt sig större och större.... Har ju fått en enorm fan-base så här ett bra tag efter releasen. Så även om försäljningssiffrorna sög på del 1 när den släpptes så kommer den förmodligen vara betydligt större på uppföljaren nu när spelet verkligen fått den uppmärksamhet det förtjänar. Skulle förvåna mig om Remedy inte tänker likadant....
"I´m not in it for the money. I just want to play the game, were Reebok and drink Pepsi" Shaq O´Neill, LA Lakers.
  • 0
Om jag inte missminner mig så har de väl bekräftat att det ska komma en uppföljare eller något sådant.
History will be kind to me, because I intend to write it
  • 0
Citerar Axelorio:
Om jag inte missminner mig så har de väl bekräftat att det ska komma en uppföljare eller något sådant.


Skulle vara något te kinect :/ Någon form av sidospel som skulle utspela sig innan han kom ditt eller något we will see
"I'm not crazy. My reality is just different than yours."
  • 0
  • over
  • over
Hitta ingenstans i reglerna att man inte får länka twitch.. så gör det här...
Hade tänkt o streama ALAN WAKE högsta grafik settings pc ikväll vid start ca 9
http://www.twitch.tv/vallentiin titta gärna förbi skoj att få tittare
The time you enjoy wasting is not wasted time.
  • 0
Har spelat men har inte orkat spela igenom det, är rädd att storyn e för komplicerad
To be, or not to be, that is the question
  • 0
Citerar Shadowcraft96:
Har spelat men har inte orkat spela igenom det, är rädd att storyn e för komplicerad


Det finns alltid guider för sådant, om nu du skulle tycka att det blir för klurigt.
[about Sweden] Any country with that low an age of consent but that high a rate of suicide isn't thinking straight. // Dr. House
  • 0
Citerar Game Fr33ak:
Citerar Shadowcraft96:Har spelat men har inte orkat spela igenom det, är rädd att storyn e för komplicerad

Det finns alltid guider för sådant, om nu du skulle tycka att det blir för klurigt.


låter som en bra ide
To be, or not to be, that is the question
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!