Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Världens snyggaste rumpa i något spel


Gillar alla rumpor o SCII
inte för att jag blir tänd på dem..
  • 0
Citerar Chafb:
Lite trött på sådana där dryga skämt bara. Dom är alltför vanliga. Varför ska folk alltid se ner på en bara för att man gillar att kolla på speltjejer? Har man gjort något kriminellt?

Jag ser absolut inte ner på ngn för att den kollar på speltjejer. De ända jag gjorde va att dra ett skämt.
With a bit of luck, his life was ruined forever. Always thinking that just behind some narrow door in all of his favorite bars, men in red woolen shirts are getting incredible kicks from things he'll never know.
  • 0
Citerar Chafb:
Citerar zookeeper:Finns det någon av er som kanske en liten gång funderat över att släppa spelen nån sekund, och skaffa sig en flickvän?

Finns det någon som på allvar kör med den uttjatade och osanna klyschan? Uppenbarligen.

Bara för att man tittar och hänförs av speltjejer betyder det inte att man lämnat den verkliga världen. Begrips!!
Du tar minsann åt dig utan dess like också. Kan ju enbart tyda på att jag träffat minst en eller fler svaga punkter. Sluta tagga till så in i helvete bara för att en del ifrågasätter hur normalt det egentligen är att attraheras av polygoner.
  • 0
Citerar zookeeper:
Citerar Chafb:Citerar zookeeper:Finns det någon av er som kanske en liten gång funderat över att släppa spelen nån sekund, och skaffa sig en flickvän?

Finns det någon som på allvar kör med den uttjatade och osanna klyschan? Uppenbarligen.

Bara för att man tittar och hänförs av speltjejer betyder det inte att man lämnat den verkliga världen. Begrips!!Du tar minsann åt dig utan dess like också. Kan ju enbart tyda på att jag träffat minst en eller fler svaga punkter. Sluta tagga till så in i helvete bara för att en del ifrågasätter hur normalt det egentligen är att attraheras av polygoner.


Klart jag tar åt mig eftersom din kommentar så uppenbart var riktad mot mig. Dessutom är det helt normalt att kolla på "polygoner", då de bildar extremt vackra och välsvarvade tjejer som inte finns att beskåda i den verkliga världen. Argumentet att man tittar på ettor och nollor är lika uttjatat som dumt, då det i praktiken innebär att alla heta brudar du ser på tv skulle falla över samma kant. De är nämligen också digitala och består av pixlar på din skärm. Och dom är fortfarande snygga.
Rund, mjuk och lagom dallrig
  • 0
Citerar Chafb:
Argumentet att man tittar på ettor och nollor är lika uttjatat som dumt, då det i praktiken innebär att alla heta brudar du ser på tv skulle falla över samma kant. De är nämligen också digitala och består av pixlar på din skärm. Och dom är fortfarande snygga.

Du måste ju inse själv att den jämförelsen är helt från vettet i praktiken?
Varför ska du ta åt dig för att andra "påpekar" att du har en passions för 3D-flickor? Va stolt och stå för dina åsikter o gärningar ist!
With a bit of luck, his life was ruined forever. Always thinking that just behind some narrow door in all of his favorite bars, men in red woolen shirts are getting incredible kicks from things he'll never know.
  • 0
  • ses
  • ses
zookeeper: Du klev på en öm tå; Och så fortsätter du debbatera! Låt honom vara ifred med att ha blivit påkliven.
Reach out and touch faith!
  • 0
Citerar Chafb:
Citerar RobbaSBK:
Citerar Chafb:Har ni problem?
Frågetecken

Tog ni åt er när jag och Zenith skämtade lite? Klämde skon där?


Lite trött på sådana där dryga skämt bara. Dom är alltför vanliga. Varför ska folk alltid se ner på en bara för att man gillar att kolla på speltjejer? Har man gjort något kriminellt?



ne men man har rätt så störda problem om man går igång på sånt xD, jag vet att jag själv har skrivit i denna tråd fast personligen hoppas jag att ALLA tycker detta e mer än skämt tråd
"don't waste your time or time will waste you"
  • 0
I like big butts and i cannot lie!
  • 0
hahaha
"don't waste your time or time will waste you"
  • 0
Något av den mer bättre rumpfysik man sett tidigare i spel existerar nog i fallet med Claire Redfield. Now thats alot of junk in the trunk.

Ska man vara jämställd och ta en manlig kandidat är nog en äldre karlakarl vid namn Snake som vid sitt fjärde spel hade en riktigt fast rumpa ihop med sin mycket smexiga outfit.
"Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!