Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Vilket är de långvarigste spel du spelat


The Elder Scrolls III Morrowind

5 karaktärer på över 3000 timmar säger endel om spelets hållbarheten och jag har otroligt mycket kvar att göra och utforska
Jag kom, Jag såg, Jag postade - Mr.100,000
  • 0
Pokemon guld, det spel jag spelat överlägset mest.
NJET
  • 0
hmm.. måste nog säga Red Alert 2 och Yuris Revenge, har spelat de så mycket (spelar det även idag ibland) har klarat alla uppdragen flera gånger om, har tappat räkningen
Mjau, Katt med svans
  • 0
Har hittills kommit upp i drygt 300 timmar i Oblivion, men i Final Fantasy VII är den siffran många gånger högre. Förresten så tror jag att Total Annihilation är ett av de spel som jag har lagt ner mest tid på.
"At the age of six I wanted to be a chef. At the age of seven I wanted to be Napoleon. My ambitions have continued to grow at the same rate ever since."
  • 0
World of Warcraft, definitivt. Spelat det i flera hundra timmar.


....finns väl inget mer att tillägga än:
Storm shadow, let's battle.
  • 0
Första Ratchet & Clank faktiskt och Final Fantasy X
Nocturnal
  • 0
Online spel brukar hålla ganska länge.
"Jill, why don't you, the master of unlocking, take this lock pick."
  • 0
Det måste vara Tibia eller Runescape. Lan hela helger...
Jag vill inte på någon signatur, så jag väljer att inte ha någon alls...
  • 0
Absolut Super Smash Bros. Melee. Det var det första tv-spelet jag fick och det håller än idag, tre år senare.
  • 0
Black är ganska kort, men uppdragen är skitbra Det finns då tillfällen då man tror att nivån är över, och då får man reda på att man bara börjat
Hellre att suga i livet än att suga av andra!!!
  • 0
Gta vice city

Gta San Andreas
  • 0
Morrowind
''If you talk to the animals they will talk to you and you will know each other. If you do not talk to them, you will not know them, and what you do not know you will fear. What one fears, one destroys.''
  • 0
Citerar L I N K:
Det måste vara Tibia eller Runescape. Lan hela helger...


Jag lirade Tibia förut. >.<
"Jill, why don't you, the master of unlocking, take this lock pick."
  • 0
SPEL SOM WOW OCH DE DÄR SPELET RUNESCAPE(INGET SPEL ENLIGT MIG) VET JU ALLA ÄR OÄNDLIGA
The End
  • 0
Counter Strike ända spelet jag spelat mer än 1000 timmar..
http://theswiids.xforum.se/ - the swiids forum
  • 0
Oblivion - 180 timmar snart
Veteran of a Thousand Forum Wars.
  • 0
Jag måste nog säga world of warcraft, spelar det minst flera timmar om dagen och snart gjort det i ett år. det är väl typ 5 timmar x 365 = 1825 h.
I do not hunt, I kill.
  • 0
Morrowind (för mycket, för mycket), Heroes of Might and Magic III (sjukt mycket tid), Oblivion (ca 300 timmar) och Knights of the Old Republic (har spelat igenom det ca 20 ggr) är nog de spelen som jag lagt ner mest tid på.
"A black candle holds the only light.."
  • 0
Pokémon Sapphire 400 timmar och då har jag inte räknat Ruby,Leaf green, Fire red, Emerald eller Colosseum.
Jansson.
  • 0
  • Zime
  • Zime
Battlefield 2 har jag kört ca 200 timmar online, fast det kanske inte räknas som långvarigaste? Aja, när jag var liten lånade jag flera gånger Zelda: A link to the Past men klarade det aldrig
  • 0
Deus Ex
"What can I do? I'm just one person." - Said by millions of people.
  • 0
Citerar Zime_theZign:
Battlefield 2 har jag kört ca 200 timmar online, fast det kanske inte räknas som långvarigaste? Aja, när jag var liten lånade jag flera gånger Zelda: A link to the Past men klarade det aldrig


ash, jag klarade aldrig heller A link to the past. Det blev alltid försvårt då man kom till dom svårare templerna i slutet.
I do not hunt, I kill.
  • 0
  • Missing Avatar
  • Maiq
Oblivion, om du gör alla sidequests, alla sido uppdrag och springer runt och lvlar och gör storyn, då har du ett långt spel...
Citerar Forrest Gump: And thats all I've got to say about that
  • 0
Tja, spel som NHL 07 tar helt enkelt aldrig slut
It's called the 'Mortuary'... it's a big black structure with all the architectural charm of a pregnant spider - Morte (Planescape: Torment)
  • 0
COD2 online. Mmm, hundratals härliga timmar
Mmm.
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!