Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Vilket är de långvarigste spel du spelat


halo 1 lungt jag spelar det fortfarande ibland
big Grunt
  • 0
Starcraft, utan tvekan.

Spelade nästan hela tiden förr...
When I was young I thought that money was the most important thing in life; now that I am old I know that it is. - Oscar Wilde
  • 0
Resident Evil 4, men har klarat allt.

Kingdom Hearts 2 blir lååångt om man klarat ALLTING i spelet.
"Who the hell wants to hear actors talk?" - H. M. Warner, Warner Brothers, 1927.
  • 0
alla ni som säger att halo 2 är kortvarit har ni kört xbox live
Jesus was black, Ronald Reagan was the devil, and the government is lying about 9/11
  • 0
  • Meme
  • Meme
Final Fantasy VII: ungefär 5 omgångar, ungefär 50 timmars speltid per gång. Alltså ungefär 250 timmar.

Final Fantasy 2X: 210 timmars effektiv spelande.

Final Fantasy VIII: Två omgångar på 80 och 70 timmar, alltså 150 timmar.

Pokémon: Mer än 150 timmar sammanlagt.

Final Fantasy IX: Två omgångar på 50 timmar dvs 100 timmar.

Xenogears: En omgång, 70 timmar effektivt spelande.
Kom ihåg var ni såg Meme första gången.
  • 0
Halo Combat Evolved - Oändlig tid.

Spelet jag lirar än idag, sedan jag började Vintern 2003.
  • 0
Counter strike har jag lirat i 5 år och spelar ganska mycket fortfarande.
Signed, Sealed, Delivered I'm Yours
  • 0
Phantasy Star IV spelade det varje dag i ett år då det kom. Het mjukvara 1996.
"Please don't tell mum i'm a pilot, she thinks I'm playing piano in a whorehouse."
  • 0
Citerar Meme:
Final Fantasy VII: ungefär 5 omgångar, ungefär 50 timmars speltid per gång. Alltså ungefär 250 timmar.

Final Fantasy 2X: 210 timmars effektiv spelande.

Final Fantasy VIII: Två omgångar på 80 och 70 timmar, alltså 150 timmar.

Pokémon: Mer än 150 timmar sammanlagt.

Final Fantasy IX: Två omgångar på 50 timmar dvs 100 timmar.

Xenogears: En omgång, 70 timmar effektivt spelande.


Herregud
Jag som tyckte jag va grym för att jag hade klarat FF VII 2 gånger
-Utter- Harr! That Tickle's Me Wooden Leg!
  • 0
Skulle vilja skriva något spel som FFVII eller liknande men det är nog CSS som jag spelat mest, spelat det sedan betan släpptes, blir väl antagligen över 1500 timmar sammanlagt.
Fuck yeah!
  • 0
Måste tyvärr säga Tibia.
Det är inte roligt, men satan så mycket timmar man har spenderat med det.
Sorgligt men sant.
  • 0
Jag måste spenderat flest timmar med Raw 2 till X-box. Man har verkligen mycket att välja när man skapar sin egen karaktär, entre, musik, moves osv.
Kommer nog att hålla på med den nya Smackdown vs Raw 2007 till 360 lika mycket om inte mer. Men jag har märkt tyvärr att man kan inte välja valfria låtar från hårddisken till sina egna entre

Tillagt 2006-11-21 23:00:
mycket mycket klantigt
Shit from the past can always bite you back!!!
  • 0
ifs, jag har nog spelat mer Runescape än WoW i mina dagar... Garranterat. Rätt stolt över det ;) inte alla som pallar det tröga spelet Jag körde från Runescape 1 som hade 2-D karaktärer i en otroligt dålig 3-D miljö ^^ aaawww, nostalgi.
The cake is a lie!
  • 0
Citerar Araya:
Kommer nog att hålla på med den nya Smackdown vs Raw 2007 till 360 lika mycket om inte mer. Men jag har märkt tyvärr att man kan inte välja valfria låtar från hårddisken till sina egna entre


Jo jag håller med. Jag som alltid velat läga in min egen favorit musik som entrance låt.
"My best moment? I have a lot of good moments but the one I prefer is when I kicked the hooligan" - Eric Cantona
  • 0
World of Warcraft

.. men nu är det slut på skiten.
Om sjukdomen varken kan botas med sprit, tjära eller bastun så dör man av den.
  • 0
zelda oot och wow såklart
Raise your fists and walk around, just don't take what you need.
  • 0
Rez för min del, finns inget jag har spelat, eller snarare upplevt, så jäkla mycket. Det finns inget slut på en sådan typ av upplevlse som Rez bjuder på.

Ingen omgång blir exakt som den andra, känslan av eufori och inträdet in i vad som endast kan beskrivas som just synaestia gör det evigt.
Esike desike luntan tuntan.
  • 0
Morrowind och Metal Gear Solid (även om det sistnämnda är kort).

Morrowind är ett på alla sätt bättre spel än Oblivion. Oblivion är på tok för förenkat och avskalat, och har dessutom ett förbannat dåligt levelsystem.

Metal Gear Solid eftersom att jag klarat det 13 ggr =) .
  • 0
jo.. mgs har man ju också spelat sönder.. går inte att trötta på de spelen!
Raise your fists and walk around, just don't take what you need.
  • 0
för mig är det morrowind, oblivion och doa 4
  • 0
JAg har nog spenderat mest tid med Quake 2 eller kanske Zelda 3. Super Metroid också! Har varvat dem spelen iaf 20 ggr var.


Uhh, hur kunde jag glömma MGS1. Har varvat såå många gånger på både psx och PC. Och även PSX-versionen på emulator på PC.
  • 0
Oblivion
  • 0
zelda - ocarina of time
[Froo-shan-tay]
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!