Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Vilket är de långvarigste spel du spelat


Alla vet att Halo 2 är långvariast... iallafall alla som har Xbox
Delta team, Go Go Go! We have a game to complete!
  • 0
Citerar Delta 117:
Alla vet att Halo 2 är långvariast... iallafall alla som har Xbox


Jag har Halo 2, jag fattar inte vad alla ser i det spelet. Jag tycker inte det är så änglalikt som alla andra verkar tycka. Ett mediokert FPS. Half life 2 är ju bättre på allt tycker jag.
- sweet as sweetness, dark as darkness -
  • 0
world of warcraft, lirat det länge och håller på än, spelet utan slut

edit: Halo 2 är ett av de kortvarigaste spelen ja spelat, klarade ut det på mindre än en dag om man räknar timmar om inte så lirade jag halva dag ett och andra halvan dag 2 efter ja köpt det
You can hang out in the sun tossing a ball around or you can sit at your computer and do something that Matters!!!!
  • 0
Morrowind och GTA SA
  • 0
Morrowind. Utan tvekan.
  • 0
Singelplayer: Morrowind, det är svårt att slå detta, uppföljaren försökte men var så pass förenklat för att underhålla den stora massan så att det gick helt enkelt inte.

Multiplayer: World of Warcraft, jag har det inte själv (min ekonomi är allt för känslig för att jag ska våga riskera att bli beroende av spelet), men jag har spelat det och ja, det är stort och då det som sagt bygger på mänskliga spelare är det svårt för oss singelplayer-fans (inget illa om Mp, älskar det) att komma med något lika stort.
  • 0
mario 64a
  • 0
Beror på på hur man ser det.

Spel som tagit längst tid att klara ut: Oblivion (180h)
Spel som jag spenderat mest tid med: San Andreas (500h+)
  • 0
World of Warcraft eller Super Mario 64 eller MK 64 inte helt säker.
'Prepare for unforeseen consequences'
  • 0
World of Warcraft, aldrig kört ett spel så mycket.
The cake is a lie!
  • 0
  • Gold
  • Gold
Kingdom hearts körde typ 150 timmar och cs:s men det funkar inte nu
  • 0
av icke rollspel så tycker jag att Farcry Instincs är olidligt jävla långt, det tar fan aldrig slut

annars är det Morrowind, det går inte att tröttna
  • 0
Oblivion och Age of Empires 2 är nog de jag spelat längst.
You Know My Name
  • 0
Medel of Honor Allied Assault
And then i thought to myself, if the frog is gone, im going to kill myself.
  • 0
Rome Total war måste vara det spel som jag har spenderat mest tid framför, även om muliplayer på olika spel ex golden eye har fått sin beskärda del
Hoppas dock att Medieval 2: total war kommer att suga mycket tid. Jag är fortfarande entusistisk men inte lika entusiastisk som för Rome i början.
Har emellertid alltid prioriterat skolarbetet, nu när jag läser på lärarhögskolan i malmö är jag naturligtvis ännu mer noggrann med skolarbetet. Det går ju inte att låta sin framtid lida
Optimisten påstår att vi lever i den bästa av världar, pessimisten fruktar att det är sant.
  • 0
World of Warcraft, utan tvekan.
'Prepare for unforeseen consequences'
  • 0
  • GiXo
  • GiXo
Är uppe i 100 timmar på San Andreas. Men Vice City har jag säkert spelat ännu mer, för det är ju ännu bättre.
Final Fantasy X sägs vara rätt långt med, men jag har bara lirat runt 20 timmar, tyvärr. Sen har en hel tid östs bort framför Tony Hawks Pro Skater 4 också, och visst fick man 100% till slut.


Citerar Logos:
3: Resident Evil 4
Har spelat ut det åtta gånger och spenderat tokmånga timmar åt minispelet Mercenaries. Har dock sålt spelet med min Gamecube, men ska köpa det igen när det släpps till PC.


Kommer Resident Evil 4 till PC?
=)
  • 0
Efter närmare 2000 Spelade wow timmar så slår väl det allt för mig.. ska dock sluta med det wow nu som tur är. Körde Cs också i 2 år, men om vi snackar Singleplayer är det Väl MGS2: Substance som jag satt och Nöta i flera år.
  • 0
FF VII, FF X och Kingdom hearts 1 är ett fåtal. Sen har vi alltid Zelda spelen. <3
Nananana
  • 0
The elder scrolls IV: Oblivion
  • 0
World of Warcraft!

Det överlevde ca 600 timmar innan jag övergav det till förmån för mitt sociala liv.
Gud är en blomma.
  • 0
The Legend of Zelda: Ocarina of Time tveklöst!
  • 0
Förmodligen Pro Evolution Soccer 6. Har spelat det varje dag sedan releasen för ungefär en månad sedan, och jag kommer aldrig att sluta. Med multiplayer-läget inkluderat blir PES6 den ultimata långvariga upplevelsen.
Till hur många personer räcker 1 liter sås?
  • 0
Det måste nog vara Oblivion det har jag spelat på i många timmar
  • 0
Citerar Nagill:
Det måste nog vara Oblivion det har jag spelat på i många timmar


Precis Det är nog det för mig också!!
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!